قرارگاه میثم

هدف سايتهای فيلتر شده و روزنامه حامي مشايي از تخريب قوه قضائيه در آستانه انتخابات چيست؟

گروه مانیتورینگ ـ روزنامه خورشيد در خبري كه امروز در صفحه دو خود منتشر كرد اعلام كرده است كه قوه قضائيه عامل اصلي تعطيل شدن برخي سايتهاي حامي دولت مانند معیارنیوز، روشنایی، بهارنا و بهارآنلاین است و قوه قضائيه به خاطر اينكه اين سايتها از هواداران اسفنديار رحيم مشايي هستند آنها را فيلتر كرده است.


به گزارش بولتن نیوز، اين روزنامه در ادامه خبر خود مي نويسد مدیران سایت‌های فیلترشده حامی دولت با انتشار نامه سرگشاده خطاب به رئیس‌جمهور از وی خواستند با اقدامات یک‌جانبه دادستانی برخورد کند.
در ادامه اين نامه آمده است كه با وجود تصویب قانون جرایم رایانه‌ای و تشکیل کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با عضویت وزیر یا نماینده وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، علوم،‌ فرهنگ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان‎ صداوسیما و فرمانده نیروی انتظامی، یک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات و یک نفر نماینده مجلس، فیلترینگ سایت‌ها تنها درصورتی به تصویب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌رسد که جرم خاص و حادی رخ داده باشد.
در واقع چنانكه خود روزنامه خورشيد و مديران سايتهاي طرفدار مشايي هم به آن اذعان دارند دادستاني تنها در صورتي مي تواند يك سايت را فيلتر كند كه كميته تعيين مصاديق مجرمانه كه اكثريت قريب به اتفاق اعضاي آن را وزراي دولت تشكيل مي دهند، آن را تاييد كرده و به دادستاني ابلاغ كنند. دادستاني هم در اين صورت يك سايت را فيلتر مي كند و يا اينكه بعد از دستور مجدد كميته تعيين مصاديق آن را رفع فيلتر مي نمايد.
در واقع همانطور كه تحليل گران خورشيد و سايتهاي فيلتر شده حامي دولت! هم در نوشته خود اذعان كرده اند؛ اين کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است كه، در صورتی که محتوای مجرمانه ای منتشر شود، پرونده سایت متخلف را به دستگاه قضایی ارجاع مي كند. فیلترینگ سایت‌ها هم تنها درصورتی به تصویب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می رسد که جرمی خاص و حادی رخ داده باشد. که البته پس از رفع اثر محتوای مجرمانه در کمیته بررسی و دستور رفع فیلتر صادر می‌شود.
حال در اينجا بايد بپرسيم كه جايگاه قوه قضائيه و دادستان در موضوع فيلترينگ سايتهاي حامي مشايي كجاست.
در واقع به نظر مي رسد كه نويسندگان نامه و روزنامه خورشيد به عنوان منتشر كننده نامه، به جاي متهم كردن قوه قضائيه و دادستاني و گلايه عليه ايشان در نزد رئيس جمهور، از رئيس جمهور درخواست مي كردند تا نامه گلايه ايشان را به كميته تعيين مصاديق ارجاع دهند تا شايد وزراي كابينه كه در كميته حاضرند موافقت كرده و از دادستاني درخواست كنند تا سايتهاي مورد اشاره رفع فيلتر شوند!.
نویسندگان نامه در ادامه با اشاره به وظیفه رئیس‌جمهور در دفاع از قانون اساسی و حق آزادی بیان آمده است: از جنابعالی درخواست می‌کنیم ضمن صدور دستور به وزیر محترم ارتباطات جهت رفع فیلتر سایت‌هایی که بدین نحو مسدود شده‌اند، تأکید فرمایند شرکت ارتباطات زیرساخت به‌عنوان مجری فیلترینگ سایت‌ها، تنها با دستور مکتوب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به مسدودکردن سایت‌ها اقدام کند. همچنین انتظار داریم به نمایندگان دولتی کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دستور اکید بفرمایید که تا حد امکان از حقوق اساسی رسانه‌ها و آزادی بیان در جلسات کمیته دفاع کرده و از رأی مثبت‌دادن به مسدود کردن سایت‌ها پرهیز کنند.
حال سوال اينجا است كه چرا در حالي كه در پاراگراف فوق هم مديران سايتهاي فيلتر شده به تاكيد درخواست ميكنند كه آقاي رئيس جمهور به وزراي عضو در كميته تعيين مصاديق مجرمانه دستور بدهد تا دستور رفع فيلتر بدهند و از وزير ارتباطات به عنوان مجري فيلترينگ بخواهند سايتهايي را كه فيلتر كرده اند را رفع فيلتر كنند، روزنامه خورشيد و معترضين سعي كرده اند تا در مطلب خود دادستاني را كه برابر درخواست كميته تعيين مصاديق حكم صادر مي كند را مجرم دانسته و قوه قضائيه را مقصر جلوه دهند.
با توجه به آنچه گفته شد اينطور برداشت مي شود كه چند سايت حامي مشايي كه به دستور كميته تعيين مصاديق مجرمانه كه بيشتر اعضاي آن وزير هستند و در كابينه دولت حضور دارند با انتشار مطلبي سعي دارند تا بدون مقصر دانستن كساني كه دستور فيلتر را صادر كرده اند، به دو هدف خاص برسند: اول_ به رئيس جمهور به طور غير مستقيم اطلاع بدهند كه اعضاي كميته تعيين مصاديق، سايتهاي حامي مشايي را فيلتر كرده است و از وزير ارتباطات بخواهند تا رفع فيلتر صورت گيرد. دوم_ با مقصر اعلام كردن مجري قانون كه همانا دادستاني و قوه قضائيه است، نقش كميته تعيين مصاديق را به عنوان درخواست كننده اصلي براي فيلتر كردن كم رنگ كنند. سوم_ با حمله به قوه قضائيه و در زمان نزديك شدن به انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اينطور وانمود كننده كه قوه قضائيه به دنبال استفاده از ابزار قهريه براي به زير كشيدن آراي كانديداي مورد حمايت رئيس جمهوري است.
به هر حال به نظر مي رسد مقامات مسئول بايد به اين چنين حركتهايي كه پيش از اين و در فتنه 88 از سوي جريانهاي خبري حامي اصلاحات و براي بر هم زدن افكار عمومي مورد استفاده قرار مي گرفت و گويا اين روزها قرار است با استفاده از روزنامه هايي مانند خورشيد براي استفاده حاميان جريان انحرافي مورد استفاده قرار گيرد، واكنش نشان داده و از تشويش اذهان عمومي جلوگيري به عمل آورند


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 29 / 2 / 1392برچسب:روزنامه خورشید+مشائی+قوه قضائیه+رئیس جمهور, ساعت | لينک ثابت |

"انتخابات آزاد" به تقلب و دیکتاتوری ختم شد + سند

عضو جدا شده گروهک سلطنت طلب از شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی مدعی شد که این شورا راهساز آزادی ایران نیست!

به گزارش گروه رصد بلاغ،خسرو صمدی (فروهر) مجری شبکه ضد انقلاب پارس که در شورای ربع پهلوی شرکت کرده بود و از اعضای شورای عالی آن به شمار میرفت در فیسبوکش نوشت : وجود رفتارهای غیر دموکراتیک و جریانات خودی و غیر خودی بر باور من نمیتوانند راهساز آزادی ایران باشند.

عضو جدا شده گروهک سلطنت طلب از شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی مدعی شد که این شورا راهساز آزادی ایران نیست!

با گذشت چند روز از تشکیل شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی در پاریس افشاگری های عناصراین شورا از روند تشکیل این شورا همچنان ادامه دارد.

پس از نشست شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی در پاریس که با استعفای بسیاری از شرکت کنندگان به علت وجود تقلب در انتخابات اعضای شورای عالی و عدم وجود دموکراسی در تعامل بین اعضا بود این بار خسرو صمدی (مشهور به خسرو فروهر) از سمت خود در این شورا استعفا داد.

خسرو صمدی (فروهر) در فیسبوکش نوشت:      

" متاسفانه در این مدت که به عنوان نماینده عضو شورای عالی بودم به شدت توسط جریان هایی از داخل شورا زیر فشار گذاشته شده ام ولی با این اندیشه که شاید امکان اصلاح مشکلات باشد سکوت کرده بودم. از دید من این افراد با اعمال قدرت و سوء استفاده از نفوذی که از پیش نیز در کمیته موقت داشته اند امکان هرگونه رشد سالم این شورا را ناممکن ساخته اند.وجود رفتارهای غیر دموکراتیک و جریانات خودی و غیر خودی بر باور من نمیتوانند راهساز آزادی ایران باشند. ..."

صفحه فیسبوک متعلق به خسرو صمدی(فروهر)

به نظر میرسد که اختلافات در این شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی بسیار بیش از این حد باشد و احتمالادر آینده ای نزدیک شاهد ریزش بیشتری از اعضای این شورا از درون آن باشیم.

لازم به ذکر است که این شورا درحالی باهدف برگزاری انتخابات آزاد در ایران شروع به کار کرد که بیشتر  شرکت کنندگان آن با اذعان به نبود دموکراسی در انتخاب اعضای شورای عالی به روند اداره این نشست و برخورد مسئولین برگزاری اعتراض داشته اند و مدعی شده اند که در درون این شورا هیچگونه دموکراسی و آزادی وجود ندارد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 25 / 2 / 1392برچسب:ربع پهلوی,شورای ملی,رضا ربع پهلوی,امین صمدی,خسرو فروهر,, ساعت | لينک ثابت |

شورای ملی ایرانیان یا شورای روستائیان!!!

رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران با شرکت در شورای ملی که فقط 610 رای آورده به عنوان سخنگوی این شورا معرفی شده است به نظر میرسد این شورای ملی ظاهرا شورای روستایی بوده که وی فقط تعداد کمی رای از بین چند میلیون ایرانی ساکن خارج از کشور آورده. نکته قابل تامل دیگر اینکه وی که ادعای پادشاهی و حکومت در ایران را دارد و همچنین خود را جانشین پدر میداند ظاهرا از شغل سابقش استعفا داده و به شغل جدیدی راضی شده که آن هم سخنگوی شورای به اصطلاح ملی ایرانیان یا همان شورای روستایی است . لازم به یادآوری است  وی به علت تصاحب 610 رای به رضا پهلوی 610 نیز معروف شده است .

0232122022102124652452452220525753537424012312


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 15 / 2 / 1392برچسب:رضا ربع پهلوی,شورای ملی,شورای روستائیان,سخنگو,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

«ربع پهلوی» خواستار «تحریم بزرگ» شد!

فرزند فراری شاه سابق که اکنون با ثروت به یغما برده از ملت ایران در جهان می‌چرخد و به خیال خود فعالیت سیاسی می‌کند، خواستار «تحریم بزرگ» انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

http://www.598.ir/files/fa/news/1392/2/13/31536_726.jpg

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران و مشهور به «ربع پهلوی» در مصاحبه با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران در خردادماه شده است.

وی روز پنج‌شنبه و در آنچه شورای ملی ایرانیان خوانده می‌شود در پاریس مدعی شد که این شورا هزاران دموکراسی‌خواه را در داخل و خارج از ایران گرد هم می‌آورد. احتمالا منظور وی از دموکراسی‌خواهان همان ضدانقلاب خارج‌نشین است.

فرزند فراری شاه سابق که اکنون با ثروت به یغما برده از ملت ایران در جهان می‌چرخد و به خیال خود فعالیت سیاسی می‌کند، تاکید کرد که شورای مزبور به‌دنبال یک «تحریم بزرگ» در انتخابات آتی است هر چند که تحریم را ناکافی دانست.

ربع پهلوی همچنین از انتخابات آتی ریاست جمهوری به‌عنوان فرصتی برای «نافرمانی مدنی» در ایران نام برده است.

اولین کنگره مجموعه‌ای که خود را شورای ملی ایرانیان می‌خواند، هفته پیش برگزار شده و به‌نظر می‌رسد که ماموریت آن بی‌ارتباط با تلاش برای تخریب فضای انتخاباتی در ایران نباشد؛ چرا که در غیر این صورت، لازم نبود در آستانه انتخابات آغاز به فعالیت کند.

تقریبا تمام ثروت خاندان پهلوی از چپاول‌های امثال آیرم (از ایادی سفاک حکومت پهلوی) در دوران رضا شاه پهلوی و فعالیت‌های غیرقانونی محمدرضا شاه و بستگانش بالاخص اشرف پهلوی حاصل شده است؛ وگرنه اجداد این خاندان روستائیان فقیری بودند که تقریبا هیچ ثروتی نداشتند.

برخی بر این باورند که این خانواده در آستانه انقلاب اسلامی ایران بیش از 30 میلیارد دلار از ثروت‌های ملی ایران را به خارج منتقل کرده‌اند و ظاهرا همین ثروت‌هاست که اکنون به پشتوانه چنین فعالیت‌های سیاسی بر ضد جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

خاندان پهلوی حتی تا قبل از پادشاهی اسم و رسم مشخصی هم نداشت. شهرت پهلوی را برای این خاندان ظاهرا شخص «محمدعلی فروغی»، اولین نخست‌وزیر رضاشاه انتخاب کرده است که بعدها مغضوب وی قرار گرفت و حتی دامادش به‌وسیله دستگاه پهلوی کشته شد؛ اما هم او بود که بار دیگر اولین نخست‌وزیر محمدرضا شاه پهلوی نام گرفت.

تقریبا در آستانه هر انتخاباتی در ایران ربع پهلوی و یارانش تلاش گسترده‌ای را برای تحریم انتخابات آغاز می‌کنند البته اندکی بعد با دیگر اجزای اپوزیسیون ضد انقلاب اسلامی ایران به فحاشی به یکدیگر مشغول شده و یادشان می‌رود که چرا دور هم جمع شده بودند!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 14 / 2 / 1392برچسب:ربع پهلوی,تحریم انتخابات,رضا دماغ,شورای خیالی ملی, ساعت | لينک ثابت |

جنین شورای ملی در دامن ربع پهلوی سقط شد/ سقوط در قدم اول+سند

مرصادنیوز: رضا پهلوی که همواره در تلاش بوده به هر نحوی بر علیه نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اقدامی را انجام دهد، در جدیدترین فعالیت، اقدام به راه‌اندازی شورایی کذایی به نام شورای ملی کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی مرصاد، این شورا متشکل افراد ضد انقلابی است که در خارج از کشور حضور داشته و همان افرادی که در سالیان گذشته اموال ملی و سرمایه‌های کشور را به تاراج برده‌اند، قرار است برای ملت بزرگ ایران برنامه‌ریزی کنند!

یکی از نکات جالب راه‌اندازی این شورا این است که ضد انقلاب‌های سرشناس بسیاری در خارج از کشور هستند که این شورا را قبول نداشته و حتی وارد عرصه انتخاباتی آنها هم نشده و در رای گیری نمایشی شورا شرکت نکرده‌اند.

این شورا فعالیت خود را کمتر از یک هفته است که آغاز کرده، قرار است نشستی را در ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در پاریس برگزار کند، اما در همین ابتدای کار و در نخستین جلسه اختلافات نمایان شده است.

همایون نادری فر یکی از اعضای همین شورا است که پس از عدم حمایت افراد و گروه های ضد انقلاب خارج از کشور، اقدام به افشاگری در خصوص آنها کرد و اختلاف بین گروه های اپوزیسیون را عمیق تر از اختلاف با جمهوری اسلامی عنوان کرده است!

 1

همایون نادری فر از افراد فعال سلطنت طلب ساکن کشور استرالیا

وی در صفحه فیس بوک خود خطاب به ضدانقلاب اعلام کرد که این جریان گوی سبقت را در این میدان، از جمهوری اسلامی ربوده است و در مخالفت و توهین و مغلطه و شبهه افکنی، بر علیه این حرکت و منتخبین شرکت در آن، سنگ تمام می گذارند.

همایون نادری فر با تیتر “مخالفین و دشمنان شورای ملی یاران را بشناسیم” اقدام به افشاگری در خصوص ضدانقلاب نموده و کسانی که در این شورا عضو نشده اند را به بدترین الفاظ مورد فحاشی قرار داد.

او وقتی که نتوانست خشم خود را کنترل کند در واکنش به عدم استقبال ضدانقلاب به فراخوان این گروهک (شورای ملی) نوشت:
“تعدادی از افراد به ظاهر مخالف جمهوری اسلامی، از ترس لو رفتن ماهیت واقعی خود، در این حرکت که نیاز به معرفی حقیقی و سوابق آنها و عدم سوء سابقه مالی و… بود؛ نامزد شرکت در نشست نشدند و به تبع آن مدرکی برای آشکار شدن شخصیت حقیقی خود به کمیسیون ناظرین فرانسوی، ارسال نکردند! تعدادی از مدعیان اپوزیسیون وسابقه داران بی عمل!، که خود را همواره در صف اول مخالفین جمهوری اسلامی قلمداد می کنند؛ چون خود به جایگاه واقعی خود در میان هم میهنان واقفند! از ترس آبروریزی و عدم اعتماد به آنان و کسب آرای کم ؛ از شرکت در این مرحله انتخاباتی آزاد و دمکراتیک، خودداری کردند”

حال به نظر می‌رسد که این نشست هم همانند نشست‌های قبلی ضد انقلاب که از جمله نشست اولاف پالمه راه به جایی نبرده و ضد انقلاب باید دلارهای اربابان خارجی خود را خرج تورهای خانوادگی در کشورهای اروپایی کنند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 5 / 2 / 1392برچسب:شورای ملی,ربع پهلوی,نشست شورای ملی, ساعت | لينک ثابت |

وحشت ضد انقلاب از حضور نفوذی دستگاه اطلاعاتی ایران در نشست پاریس + سند

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با نزدیکی به زمان برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و تشدید تحرکات ضد انقلاب، عناصر سلطنت طلب و ضد انقلاب در جدید ترین نشست خود درحالی قرار است اوائل هفته آینده در فرانسه گرده هم آیند که هیچ یک از مدعوین اطلاعی از زمان و مکان برگزاری نشست ندارند.

این نشست که شنبه و یکشنبه آینده در پاریس با نام نشست شورای (به اصطلاح) ملی برگزار می گردد به دلیل عمق اختلافات عناصر ضدانقلاب با یکدیگر بارها به تعویق افتاده بود و حال که قرار است برگزار گردد هیچ یک از مدعوین اطلاعی از زمان و محل برگزاری نشست ندارند.

در اطلاعیه ای که توسط یکی از سایت های سلطنت طلب در خصوص مدعوین به این برنامه منتشر شده است، دلیل این بی نظمی و ناهماهنگی ها را مسائل محرمانه اعلام نموده است.

در این پیام که از قول مسئول اطلاع رسانی شورا منتشر گردیده آمده است :

«بدینوسیله از خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها که جهت شرکت در نخستین نشست شورای ملی ایران در پاریس اوراق هویتی و معرفی نامه ارسال کرده اند تقاضا می شود در اسرع وقت شماره تلفن همراه خود در مدت اقامت در پاریس را اطلاع دهند. مستدعی است دوستان توجه داشته باشند که به دلایل امنیتی نشانی محل مجمع تنها حدود یک ساعت پیش از برگزاری از طریق پیامک (اس ام اس) برای ایشان ارسال خواهد شد، لذا اعلام شماره تلفن همراه در پاریس جهت تکمیل درخواست شما ضروری است.»
 


همچنین این درحالی است که اکثر گروه های ضد انقلاب این نشست را یک شوخی پنداشته اند  و پیش بینی می شود این نشست عناصر سلطنت طلب همانند دیگر نشست هایشان سبب تشدید اختلاف گردد.

لازم به ذکر است حضور افرادی چون نازیلا گلستان و امیر فخرآور که در بین ضدانقلاب متهم به همکاری با وزارت اطلاعات ایران می باشند سبب اعتراضاتی از سوی همین تعداد اندک شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 5 / 2 / 1392برچسب:وحشت ضد انقلاب,نشست شورا,سلطنت طلبان, نازیلا گلستان,ضد انقلاب,نشست پاریس, ساعت | لينک ثابت |

رونمايي از تعدادي از دلالان ضد انقلاب در کلن + تصاویر

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،  رفتار تمامیت خواهانه دلالان اپوزیسیون بر سر تصاحب کیسه های پول بیگانگان  که تحت عنوان مبارزه با انقلاب اسلامی در ایران صورت می پذیرد این روزها  باعث شده تا نمایشی کامل تر از  حماقت این طیف را در معرض افکار عمومی جلوه گر سازد.

دار و دسته دلالان ضد انقلاب که در اردوگاه رضا ربع پهلوی سر شان بی کلاه مانده است با ایجاد اختلافات عمیقی که در این جریان کاسبکارانه اتفاق افتاده و به رکود و شکست این حرکت انجامیده، به فکر راه اندازی تشکیلاتی با محوریت خودشان افتاده اند تا مبادا از قافله پادویی سناتورهای امریکایی و انگلیسی عقب بمانند.
 


 

در این راستا و در اواخر فروردین ماه طیفی چند ده نفره از این فرقه متشکل از افرادی چون  بهرام آبار،  رضا تقی زاده، آرمان چاروستایی ومحسن ذاکری، جهانگیر لقایی، دکترمحمود مرادخانی وآرمان نجم  با حضور در نشستی تحت عنوان همایش سازمان سکولار دموکرات در شهر کلن با فحاشی به تشکیلات عنکبوتي جدید ( بخوانید دکان جدید ) رضا ربع پهلوی حمله کرده و وی را باعث و بانی شکست های مکرر در جریان اپوزیسیون معرفی کرده اند.

رضا ربع پهلوی که در ادامه حرکتهای مضحکانه خود دستیار جدیدی چون امیر فخرآور صهیونیست خود خوانده همراهی اش می کند، در دیگر جریانات کاسبکارانه محبوبیتی نتوانسته است کسب کند و این بد اقبالی های مداوم باعث شده تا رقبایش هر روز بر تعدادشان افزود شود.


 

خسروی یکی از همراهان تشکیلات موسوم به سازمان ایرانیان سکولار دموکرات  در خصوص همایش برگزار شده در کلن با شعار دادن بدون عمل و همراه با دروغ ضد انقلابها می نویسد : " در پس گلايه ها و نا بهنگامي ها ، از ديار سخن تا نگار عمل امروز معتقدم نمي بايست به نكات مهمي كه از نشست آلمان بدست آمد اشاره نكرد .

نشست آلمان كه در بزنگاه نگراني ها از تلاش ناصحيح بعضي از برگزاركنندگان نشست شوراي ملي، منتج به ايجاد تواري وكنج نشين نمودن بسياري از دگر انديشان و حتي هواداران سنتي خاندان پهلوي شد، دل بعضي از صلاح انديشان را نيز بدرد آورد. "

این ضد انقلاب کهنه کار با اعتراف به شکست تشکیلات عنکبوتي موسوم به شورای ملی رضا پهلوی آن را حرکتی با نتیجه دور شدن نیروهای اپوزیسیون و در نهایت موازی کاری در اردوگاه آنان ارزیابی کرده و می گوید:" بديهي است از طرف كساني كه با عملكرد ناصواب خود بعضاً باعث فاصله گيري دگر انديشان شدند، اين حركت در نگاه اول برابر با موازي سازي شناخته شد ."

خسروی اما در زمان نقد و بررسی شکست های پی در پی اوپوزیسیون وعلل آن با اعتراف به ناکارآمدی تشکیلات خودشان نیز اذعان می کند که حرفهای بدون عمل و تکراری  در همایش خودشان هم حرف اول را می زده و می نویسد : " در اين گذر صرف نظر از هر آنچه ديگران گفتند و شنيدند و همگي تكراري بود و گاهاً زبان نقد ديگران را نیز برانگيخت "


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 2 / 2 / 1392برچسب:ضد انقلاب,خارج نشین,اپوزیسیون,فعالیت اقتصادی, ساعت | لينک ثابت |

دستگیری مدیر پروژه ندا آقاسلطان 'ضربدر چهار'

ه گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد،‌ این منبع آگاه از دستگیری تیمی که قصد داشتند همانند سال 88 و در راستای پروژه شهید سازی برای جریان ضد انقلاب قربانی بتراشند خبر داد.
 

وی با تاکید بر طمع و تلاش سرویس های جاسوسی غربی برای تأثیر بر انتخابات ریاست جمهوری 92 افزود: جاسوس دستگیر شده در کشور مالزی با یکی از افسران سازمان سیا ملاقاتی داشته و در این نشست مأموریت هایی به وی محول شده است.

به گفته جاسوس دستگیر شده وی مامور جذب و اغفال 4دختر ایرانی و نگهداری آنها تا زمان انتخابات در یک خانه تیمی که تمام هزینه های آن به فرد مذکور رسیده، بوده است.

این مقام مسئول در وزارت اطلاعات تاکید کرد: ضمن برقراری تماس با خانواده دخترانی که مورد این هدف شوم قرار گرفته بودند به آنها درباره خطری که جان دخترانشان را تهید می کند هشدار داده و اطلاعات مهمی را در اختیار ایشان قرار داده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ آرامش و همبستگی ملی یادآوری کرد دشمنان در صدد هستند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پروژه بهار ایرانی که جعلی از بهار عنوان مجعول بهار عربی است را به مرحله اجرا بگذارند.
 
این مقام مسئول با تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو از برگزاری انتخابات با امنیت مطلوب در اقصا نقاط کشور خبر داد.

یکی از تاکتیک های روانی که در جریان فتنه 88 بصورت پروژه ضد نظام خودنمایی کرد،"پروژه شهید سازی"توسط عناصر رسانه ای فتنه بود.
افرادی چون ندا آقاسلطان از جمله سوژه های این پروژه بودند که پس از مشخص شدن نحوه قتل آنان توسط تیم منافقین، ابعاد مختلف هماهنگی عناصر نفاق در داخل و جریان های رسانه های ضد انقلاب را مشخص کردند.
در سال گذشته نیز نشست های علنی این جریان ها با مدیریت افرادی همچون اردشیر امیر ارجمند به این امر مهر صحت زد که مجریان پروژه هایی چون ترور در داخل ارتباطی تنگاتنگ با جریان های رسانه ای، اتاق فکرهای ضد ایرانی و اقلیت مخالف دولت خارج از کشور دارند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 1 / 2 / 1392برچسب:مدیر پروزه ندا آقا سلطان,سرویس های بیگانه,جنبش سبز,امیر ارجمند,وزارت اطلاعات, ساعت | لينک ثابت |

نوری زاده در کنار شریعتمداری!!!

نوری زاده در کنار آیت الله شریعتمداری!!!

هم اکنون وی یکی از فعالان ضد انقلاب در خارج از کشور است اخیرا نیز تلویزیونی با نام ایران فردا را ایجاد کرده که در حال فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 1 / 2 / 1392برچسب:نوری زاده,شریعتمداری,قوری زاده,ایران فردا,فعال ضد انقلاب, ساعت | لينک ثابت |