قرارگاه میثم

شبکه ماهواره‎ای فتنه‎گران تعطیل شد

مدیر شبکه ماهواره ای رها با اعلام تعطیلی این شبکه، از قصدش برای بازگشت به کشور و رعایت قوانین جمهوری اسلامی خبر داد!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "امیرحسین جهانشاهی" از حامیان اصلی فتنه 88 در خارج از کشور و مدیر شبکه ماهواره ای «رها» وابسته به فتنه گران، با اعلام تعطیلی این شبکه، از قصدش برای بازگشت به کشور و رعایت قوانین جمهوری اسلامی خبر داد!

 

وی که پیش از این به صراحت از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی سخن می گفت، مدعی است برای مدتی که نامحدود نخواهد بود، مبارزه براندازی را معلق می‌کند و امکانات خود را در این مدت صرف تلاش برای ایجاد یگانگی و هماهنگی برای رسیدن به آشتی ملی میان طیف‌های مختلفی خواهد کرد که به دنبال ایرانی پیشرو و مترقی هستند.

 

وی بدون ابراز پشیمانی از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، با اعلام احساس خطر درباره آینده کشور [همچون سران فتنه] ادعا می کند برای نجات ایران به کشور بازمی‎گردد.

 

 

 

ویدئو

 

 

در بهمن ۱۳۸۹ جهانشاهی به همراه مهرداد خوانساری و محمدرضا مدحی در کنفرانسی در پاریس، اساس برنامه مبارزاتی خود را روشن نمود و با دعوت از تمام مخالفان، ساختار اتحاد میان ضدانقلاب را بنیان گذاشت.

 

به نوشته مشرق، امیرحسین جهانشاهی که خانواده اش از وابستگان دربار پهلوی بوده اند، به مدت 9 سال در اراضی اشغالی آموزش دیده و تحت فعالیت موساد است. وی نیروی مستقیم این دستگاه اطلاعاتی است که آموزش های ویژه ای درباره اسلام و ایران دیده است. وظیفه او اقدام در راستای براندازی جمهوری اسلامی و وارد ساختن هر ضربه ای به آن است.

 

وی نقش ویژه ای در مدیریت جریان برانداز داشته و وظیفه هدایت مالی آنها را از سوی تل آویو برعهده داشته است. این شخص مدیریت اصلی جریان هایی مانند سلطنت طلب، وابسته به دستگاه اطلاعاتی پاریس و .. را برعهده دارد که محور آن در حمایت مالی است. وی عنصر نزدیک به جامعه بهائیت است که مرکزشان در حیفا واقع در اراضی اشغالی است.

 

جهانشاهی دارای تابعیت اصلی صهیونیستی است و ذیل گذرنامه فرانسوی در جهان رفت و آمد می کند. وی در بخش های مختلف اروپا فعالیت می کند؛ اما محور فعالیت هایش، به خصوص در حوزه اقتصادی، اراضی اشغالی است.

 

 

 

ویدئو/ تاکید جهانشاهی بر تلاش برای براندازی

 

 

وی در جمعی عنوان می کند: «وظيفه ما (جریان های برانداز و اپوزیسیون نظام) بوجود آوردن شرايط به زانو كشيدن جمهوري اسلامي است.»

 

 جهانشاهی همچنین در گفت و گو با صدای آمریکا اظهار می دارد: "قول مي‌دهيم ظرف يك سال براندازي جمهوري اسلامي صورت پذيرد" و در نشستی مطبوعاتی می گوید: "ما برای سرنگون کردن نظام ایران از هر شیوه‌ای استفاده می‌کنیم."

 

حال سوال اینجاست که چه اتفاقی رخ داده که جهانشاهی خواهان بازگشت به کشور شده و برنامه براندازی خود را برای مدتی محدود متوقف کرده است؟!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 10 / 1393برچسب:فتنه,امیرحسین جهانشاهی,ضدانقلاب,شبکه رها,فتنه 88,, ساعت | لينک ثابت |

هزینه شبکه های ضدانقلاب چگونه تامین می شود؟

هزینه شبکه های فارسی زبان خارج از کشور معمولا از طریق نوکری وزارت امور خارجه آمریکا و مجیزگویی اسرائیل تامین می شود.

به گزارش سرویسی سیاسی جام نیوز، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" در سخنانی به بررسی پشتوانه های مالی رسانه های ضد انقلاب خارج از کشور پرداخت.

 

وی در این خصوص گفت: «بر اساس سنتی که در رسانه های فارسی زبان در آمریکا وجود دارد اصولا در هر 16 دقیقه برنامه 4 دقیقه باید آگهی پخش کنند تا بتوانند هزینه های شبکه را تامین کنند. بالاخره باید به طوری این هزینه ها تامین شود.»

همایون افزود: «اگر این هزینه ها از راه های منطقی و معقول تامین نشود باید از روش های غیرمعقول و غیرمنطقی کمک بگیرند تا بتوانند پشتوانه مالی داشته باشند. دقیقا در این مواقع کار خطرناک می شود. آنوقت هست که آدم های شبکه، دیگر برای خودشان نیستند و دیگر نمی توانند مستقل باشند و مستقل حرف بزنند.»

مدیر کانال یک خاطر نشان کرد: «ما هم در تلویزیون کانال یک مجبوریم به گونه ای هزینه های خودمان را تامین کنیم. اما فرق کانال یک با دیگر شبکه ها این است که کانال یک سعی کرده تامین هزینه هایش هم در راستای خدمت به اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین باشد! به همین خاطر وسایل متنوع و مختلف می فروشیم.»

این عنصر خود فروخته در ادامه با اشاره به چگونگی تامین هزینه های دیگر شبکه های فارسی زبان ضدانقلاب اظهار داشت: «هزینه  شبکه ها معمولا از چند طریق تامین می شود که یا باید نوکر وزارت امور خارجه آمریکا شوند یا مجیزگوی اسرائیل باشند.»

وی در ادامه با کنایه زدن به تلویزیون  "ایران فردا" که با مدیریت "علیرضا نوری زاده" و حمایت های مالی عربستان سعودی تاسیس شده است گفت: «بعضی از دوستان نیز به سراغ عربستان سعودی رفته اند و با اهلا و سهلا گفتن هزینه 5 ساله تلویزیون خودشان را دریافت کرده اند.»

 

 

 

ادعای شهرام همایون برای تامین هزینه های تلویزیونش که در راستای خدمت به اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین است ! بیشتر شبیه طنز است. 

چرا که شهرام همایون برای خالی کردن جیب مخاطبین خود از هر روشی استفاده می کند و دربرنامه تلویزیونی خود هر وسیله های را که بتواند از طریق آن پول به دست بیاورد به معرض فروش می گذارد. از کلاه، تی شرت، جاسویچی و خودکار گرفته تا مجسمه، سکه، دستبند و گردنبند....

حال چگونه است که شهرام همایون مدعی فروش وسایلی است که در راستای اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین است. کلاه و جاسویچی و خودکار چه نقشی می توانند در اعتلای فرهنگی یک شخص داشته باشند!؟

نکته مهم دیگر در صحبت های شهرام همایون مساله پشتوانه های مالی شبکه فارسی زبان است. به گونه ای مستقیما این شخص اشاره به وزارت خارجه امریکا و اسرائیل می کند و صراحتا اعلام می کند شبکه ها ازسوی آمریکا و اسرائیل کمک مالی می شوند و بعضی دیگر نیز همانند شبکه ایران فردا از سوی عربستان سعودی پشتیبانی می شود.

این اعتراف می تواند اهداف شوم این شبکه ها به درستی مشخص نماید. ضمن اینکه خود همین شهرام همایون نیز برای تامین هزینه  شبکه کانال یک همواره سنگ پهلوی را به سینه می زند و در برنامه های خود با دعوت از رضا پهلوی و نوکری این خاندان منحوس سعی در جلب نظرآن ها برای تامین هزینه ها ی شبکه را دارد.

به عبارت دیگر خود شهرام همایون نیز به گونه ای دیگر نوکر وزارت امور خارجه آمریکا و اسرائیل شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 10 / 1393برچسب:ضدانقلاب,شبکه های ماهواره ای,وزارت خارجه آمریکا,نوکری دشمنان,تلویزیون ایران فردا,علیرضا نوری زاده, ساعت | لينک ثابت |

اطلاعات و امنيت در وصيت‌نامه سياسي الهي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني‌(ره)


1.       آيا مي‌دانيد؟ حضرت امام در اين وصيت نامه در باره مراقبت و هشياري فرموده‌اند:
«بايد با هوشياري مراقب باشيد و با احساس اولين قدم نفوذي به مقابله برخيزيد و به آنان مهلت ندهيد، خدايتان يار و نگهدار باشد.

2.       آيا مي‌دانيد؟ بنيان‌‌گذار فقيد جمهوري اسلامي ايران در باره چگونگي مأيوس نمودن كفار و منافقان فرمودند:
«توصيه اينجانب به مسلمين و خصوص ايرانيان به ويژه در عصر حاضر آن است كه در مقابل اين توطئه‌ها عكس‌العمل نشان داده و انسجام و وحدت خود به هر راه ممكن افزايش دهند و كفار و منافقان را مأيوس نمايند».

3.       آيا مي‌دانيد؟ حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه، به تمام ملت عزيز ايران در وصيت‌نامه خود توصيه به حفاظت و پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي فرموده‌اند:
«اما به ملت عزيز ايران توصيه مي‌كنم كه نعمتي كه با جهاد عظيم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورديد همچون عزيزترين امور، قدرش را بدانيد و از آن حفاظت و پاسداري نماييد».

4.       آيا مي‌دانيد؟نقش پاسداران امنيت و آرامش امت شريف ايران در بيان امام چنين است؟
«همين جوانان فداكار عزيزند كه شب‌ها بيدارند تا خانواده‌ها با آرامش استراحت كنند. خدايشان يارد و مددكار باد.

5.       آيا مي‌دانيد؟ حضرت امام خميني‌ در وصيت‌نامه سياسي و الهي خود سران و اعضاي گروهك‌ها چنين نصيحت كرده است؟
نصيحت و وصيت من به گروهها و گروهك‌ها و اشخاصي كه در ضديت با ملت و جمهوري اسلامي و اسلام فعاليت مي‌كنند، اول به سران آنان در خارج و داخل، آن است كه تجربه طولاني به هر كه اقدامي كرديد و به هر توطئه‌اي كه دست زديد و به هر كشور و مقامي كه توسل پيدا كرديد، به شماها كه خود را عالم و عاقل مي‌دانيد بايد آموخته باشند كه مسير يك ملت فداكار را نمي‌شود با دست زدن به ترور و انفجار و بمب و دروغ‌پردازي‌هاي بي‌سر و پا و غير حساب شده منحرف كرد و هرگز هيچ حكومت و دولتي را نمي‌توان با اين شيوه‌هاي غير انساني و غير منطقي ساقط نمود.

6.       آيا مي‌دانيد؟ بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران در رابطه با افراد مخالف جمهوري اسلامي ايران فرمودند؟ «دست از اين كارهاي بي‌فايده و غير عاقلانه برداريد و گول جهانخواران را نخوريد و در هر جا هستيد اگر به جنايتي دست نزديد، به ميهن خود و دامن اسلام برگرديد و توبه كنيد كه خداوند ارحم‌الراحمين است و جمهوري اسلامي و ملت از شما ان‌شاءالله مي‌گذرند و اگر دست به جنايتي زديد كه حكم خداوند تكليف شما را معين كرده، باز از نيمه راه برگشته و توبه كنيد و اگر شهامت داريد تن به مجازات داده و با اين عمل خود را از عذاب اليم خداوند نجات دهيد و الا در هر جا هستيد عمر خود را بيش از اين هدر ندهيد و به كار ديگر مشغول شويد كه صلاح در آن است».

7.       آيا مي‌دانيد؟ حضرت امام خميني همواره فريب‌خوردگان گروهك‌هاي مزدور را به توبه و بازگشت و جبران مافات دعوت مي‌فرمودند و در وصيت‌نامه سياسي الهي با صحبت پدرانه و عاشقانه چنين فرمودند: «تا چه وقت و براي چه گوش به فرمان اشخاصي هستيد كه جز نفع شخصي خود فكر نمي‌كنند و در آغوش و پناه ابرقدرتها باملت خود در ستيز هستند و شما را فداي مقاصد شوم و قدرت طلبي خويش مي‌نمايند؟ شما در اين سالهاي پيروزي انقلاب ديديد كه ادعاي آنان با رفتار و عملشان مخالف است و ادعاها فقط براي فريب جوانان صاف‌دل است و مي‌دانيد كه شما قدرتي در مقابل سيل خروشان ملت ندارد و كارهايتان جز به ضرر خودتان و تباهي عمرتان نتيجه‌اي ندارد. من تكليف خود را كه هدايت است ادا كردم و اميد است به اين نصيحت كه پس از مرگ من به شما مي‌رسد و شائبه قدرت طلبي در آن نيست، گوش فرا دهيد و خود را از عذاب اليم الهي نجات دهيد. خداوند منان شما را هدايت فرمايد و صراط مستقيم را به شما بنمايد.

8.       آيا مي‌دانيد؟ بنيان‌گذار فقيد جمهوري اسلامي ايران، بيداري اسلامي را سال‌ها پيش‌بيني نموده بودند؟ «اكنون ملت‌هاي محروم جهان بيدار شده‌‌اند و طولي نخواهد كشيد كه اين بيداري‌ها به قيام و نهضت و انقلاب انجاميده و خود را از تحت سلطه ستمگران مستكبر نجات خواهند داد و شما مسلمانان پاي‌بند به ارزش‌هاي اسلامي مي‌بينيد كه جدايي و انقطاع از شرق و غرب بركات خود را دارد و نشان مي‌دهد و مغزهاي متفكر بومي به كار افتاده به سوي خودكفايي پيشروي مي‌كند و آنچه كارشناسان خائن غربي و شرقي براي ملت ما محال جلوه مي‌دادند، امروز به طور چشمگيري با دست و فكر ملت انجام گرفته و ان‌شاءاله تعالي در دراز مدت انجام خواهد گرفت و صد افسوس كه اين انقلاب دير تحقق پيدا كرد و لا اقل در اول سلطنت جابرانه كثيف محمدرضا تحقق نيافت و اگر شده بود ايران غارت زده غير از اين ايران بود.

9.       آيا مي‌دانيد؟ حضرت امام در رابطه با نقش آمريكا با  آيا نمي‌دانيد؟ چنين فرمودند: «آيا نمي‌دانيد كه كشور اسلامي در آن زمان (پهلوي) يك پايگاه نظامي براي آمريكا بود و با آن، عمل يك مستعمره مي‌كردند. از مجلس تا دولت و قواي نظامي در قبضه آنان بود و مستشاران و صنعتگران متخصصان آنان با اين ملت و ذخائر آن چه مي‌كردند؟

10.    آيا مي‌دانيد؟ حضرت روح‌الله خميني خطاب به تمام مستضعفان جهان و كشورهاي اسلامي چنين فرماني داده‌اند؟
«و شما اي مستضعفان جهان و اي كشورهاي اسلامي و مسلمانان جهان بپا  خيزيد و حق را با چنگ و دندان بگيريد و از هياهوي تبليغاتي ابرقدرت‌ها و عمال سر سپرده آنان نترسيد و حكام جنايتكار كه دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزيز تسليم مي‌كنند از كشور خود برانيد و خود و طبقات خدمتگزار متعهد زمام امور را به دست بگيريد و همه در زير پرچم اسلام مجتمع و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخيزيد و به سوي يك دولت اسلامي با جمهوري‌هاي آزاد و مستقل به پيش رويد كه با تحقق آن همه مستكبران جهان را به جاي خود خواهيد نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهيد رساند. به اميد آن روز كه خداوند تعالي وعده فرموده است.

11.   آيا مي‌دانيد؟قائد اعظم حضرت امام خميني‌ در مورد بيداري و هشياري و خنثي كردن توطئه‌ها چنين فرمودند: «بايد ملت بيدار وهشيار ايران با ديد اسلامي اين توطئه‌ها را خنثي نمايند و گويندگان و نويسندگان متعهد به كمك ملت برخيزند و دست شياطين توطئه‌گر را قطع نمايند.

12.   آيا مي‌دانيد ؟حضرت امام خميني از خدمات سربازان گمنام وزارت اطلاعات در تاريخ 14/4/1366 چنين تجليل فرمودند:
«با تشكر از زحمات اعضاي محترم وزارت اطلاعات، اين سربازان گمنام امام زمان  كه در جنگ با ايادي استكبار در داخل كشور صدمات بسيار ديده‌اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال شده‌ها نرنجيده و وظيفه اسلامي ميهني خود رانجام مي‌دهند.

13.   آيا مي‌دانيد؟بنيان‌گذار فقيد جمهوري اسلامي ايران سربازان گمنام وزارت اطلاعات را در تاريخ 19/11/1363 چنين دعا فرمودند:
«بارالها! اين عزيزان مجاهد في سبيل‌الله را براي ملت ما حفظ فرما و به شهداي آنان رحمت به بستگان آنان خصوصاً مادران و پدران و همسران آنان صبر و خير و بركت عنايت فرما و از خداوند متعال توفيق سعادت و سلامت شما را خواستارم. اميدوارم حضرت ولي‌عصر پشتيبان شماباشد».

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 7 / 1393برچسب:بنیانگذار کبیر انقلاب,امنیت مردمی,وزارت اطلاعات,, ساعت | لينک ثابت |

به بهانه سالروز تاسیس وزارت اطلاعات

آرامش و امنیت جامعه  مرهون  تلاش های سربازان گمنامی است که دائم  در جهاد فی سبیل الله اند ،وزارت اطلاعات در حقیقت  یک پایگاه عظیم مبارزه وجهاد است ...(رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای)

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از هم پاشیده  شدن نظام شانشاهی ، لازم بود انقلاب نوپای اسلامی  ساختار های خود را پی ریزی کند.یکی از ارکان اصلی حکومت ، سیستم امنیتی آن است .دستگاه های امنیتی اکثر کشورها، یک لایه ظاهری و یک  لایه ی پنهانی دارد ،لایه ظاهری همان نیروهای مسلح ،به  عنوان مثال در ایران ارتش ،سپاه،نیروی انتظامی  و بسیج جزئی ازلایه ظاهری محسوب می شوند،لایه پنهانی سیستم امنیتی،  سرویس مستقل اطلاعاتی هر کشور می باشد،که در ایران اسلامی به نام  واجا که مخفف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است فعالیت دارد.

تاسال 1362وزارت اطلاعات وجود نداشت،اقدامات وفعالیت های امنیتی اطلاعاتی وضداطلاعاتی به صوت پراکنده ونا هماهنگ توسط نهاد های دیگر مثل واحد اطلاعات سپاه ،معاونت اطلاعات وتحقیقات نهاد نخست وزیری ،کمیته انقلاب واطلاعات ارتش که رکن 2 خوانده می شد صورت می گرفت که به علت ناهماهنگی وبعضا موازی کاری واختلافات درطول سال های اولیه پس از پیروزی انقلاب،ضد انقلاب ،منافقین وگروهای محارب به راحتی اقدام به بمب گذاری در اماکن عمومی ودولتی می زدند به عنوان مثال انفجار دفتر نخست وزیری وترور شخصیت های سیاسی ومذهبی با هدف ا ختلاف افکنی ودل سرد کردن مردم از انقلاب نوپای اسلامی صورت می گرفت....

به همین سبب ضرورت  تشکیل ساختار اطلاعاتی یکپارچه وهماهنگ ،مستقل ومتمرکز احساس شد،سران نظام چاره ای اندیشیدندودرزمان نخست وزیری موسوی ،دولت خواستار تصویب طرح (سازمان اطلاعات) شدند.بعد از ورود طرح به مجلس واختلاف نظر های فراوان در زمینه ی نحوه ی اداره و  تشکیلات سازمان ،بالاخره مجلس درسال 1362 به تاسیس وزارت اطلاعات رای داد....اولین وزیر اطلاعات حجت الا اسلام ری شهری بود که درسال 1362 از مجلس رای اعتماد گرفت ومشغول به فعالیت شد...

اما کارنامه درخشان وغرور آفرین وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در سه دهه را می توان  به سه بخش  تقسیم کرد که خلاصه وار  به قسمت هایی از آن اشاره می کنیم ...

از زمان تاسیس تا پایان جنگ تحمیلی :

در این دوره بود که این وزارت خانه موفق به کشف وخنثی سازی فعالیت های ضدانقلاب که با بمب گذاری وترور فضای کشور راناامن کرده بودند توانست موفق عمل کند و...در این سال ها بود که به پاس خدمات ارزنده وجان فشانی های خاموش ،حضرت امام خمینی (قدس سره)بر سینه ی نیروها و پرسنل این وزارت خانه نشان پرافتخار سرباز گمنام را اعطا نمود وچه افتخاری از این بالا تر که رهبر انقلاب  این عزیزان را سرباز گمنام امام زمان خطاب کند ...

دهه دوم بعد از جنگ تحمیلی:

دراین دهه حیطه نظارت وزارت اطلاعات به مسایل اقتصادی و فرهنگی هم کشیده شد . دهه دوم انقلاب دوران بازسازی وزارت اطلاعات بود و متناسب با فضای سیاسی کشور و فعال شدن گروهای قومی و تجزیه طلب و نیز جنگ روانی علیه نظام اسلامی، فعالیت آن جهت دهی یافت.

اما دهه سوم؛ این دهه را می توان دهه درخشان فعالیت این .وزارتحانه دانست که به مواردی از آن اشاره می گردد:

-نبرد با کیدون(یگان ویژه ترور موساد) در خیابان های تهران: با پیشرفت فعالیت های هسته ای ایران مقابله مستقیم و فیزیکی با برنامه هسته ای ایران در دستور کار سرویس های جاسوسی قرار گرفت که منجر به شهادت تعدادی از دانشمندان هسته ای شد اما وزارت اطلاعات برای مقابله ، کشف و خنثی سازی این توطئه ها تلاش وسیعی را آغاز نمود و حلقه های ترور دانشمندان هسته ای که اولین آن فردی به نام جمال فشی بوده را شناسایی و دستگیر کرد و بعد از آن نیز حلقه های دیگر را شناسایی و متلاشسی کرد.

- شکار طعمه در آسمان: یادمان نمی رود وقتی که خبر دستگیری تروریست شرور عبدالمالک ریگی را شنیدیم که به هر ایرانی احساس غرور دست می دادو در پوست خود نمی گنجید.

- مقابله با شبکه فساد مالی ونبرددر فضلی مجازی و.....هزاران اقدام ومجاهدت خاموش ،در تازه ترین اقدام این جان برکفان ایران اسلامی دستگیری 130تکفیری وعوامل تروریستی که تشکر آحاد مردم ومراجع رادرپی داشت.. از جان فشانی ومجاهدت این عزیزان که در سنگر مقابله با نفوذوتوطئه دشمنان قسم خورده ی این نظام در حال مبارزه وجهاد هستندقدردانی می کنیم ،امروز رشادت ومجاهدت ها ی خاموش این سربازان ولایت  ورهبری بر هیچ کس پوشیده نیست....

امنیت وآرامش امروز ایران اسلامی مدیون ومرهون تلاش های مخاصانه وخستگی ناپذیراین عزیزان است ...

امام خامنه ای : لبخند رضایت مردم شرین ترین هدیه برای سربازان گمنام امام زمان است..

منابع:

-سایت واجا

-دایره المعرف اطلاعاتی

-سایت مقام معظم رهبری


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 7 / 1393برچسب:وزارت اطلاعات,رهبری,جمهوری اسلامی,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

مریم رجوی: داعشی ها عشایر انقلابی و خواهان دموکراسی در عراق هستند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری مرصاد/ حمایت گروهک تروریستی منافقین از داعش در عراق در حالی رقم می خورد که وجود داعش در عراق تبدیل به یک بحران و دغدغه حتی برای حامیان این تروریست های چند ملیتی در جهان شده است.

حتی عربستان و قطر که از اسپانسرهای اصلی این گروهک تروریستی به شمار رفته و منابع مالی و نفتی خود را در اختیار این گروهک قرار می دهند نیز مجبور شدند طی اتخاذ موضعی جدید حمایت خود از داعش را -البته فقط در ظاهر- تکذیب کنند.

 

از سوی دیگر فرقه منحرف رجوی که بقاء و ادامه حیات خود در عراق را تابع سرنگونی دولت فعلی عراق و البته ناامنی در این کشور می داند کماکان و حتی قوی تر از گذشته از اعمال تروریستی داعش حمایت می کند.

مریم رجوی: انقلابیون عشایر در حال ایجاد دگرگونی در عراق هستند!!

در همین راستا بود که مریم رجوی سرکرده منافقین در جلسه سالانه این گروهک در ویلپنت پاریس که توسط لابی های ورشکسته آمریکایی و صهیونیستی در ازای دریافت میلیون ها دلار تشکیل شده بود به طرز ناشیانه ای خبر از انقلاب و دگرگونی بزرگ در عراق و سوریه برای دموکراسی داد و از گروهک خونخوار داعش و القاعده حمایت و آنان را انقلابیون عشایر نامید.

این حمایت آشکار و البته ناشیانه گروهک منافقین از رفتارهای وحشیانیه داعش، خبر از قهقرای ماهیت پلید و خونخوار فرقه رجوی می دهد که هنوز دست از خشونت و ترور برنداشته اند. بر همه اثبات شده است که تروریسم و وطن فروشی در ذات این فرقه نهادینه شده و هم اینک نیز به همراه داعش و القاعده و دیگر بقایای رژیم صدام چرخه ترور و جنایت یکدیگر را تکمیل می کنند. به عبارت بهتر چاقو هیچگاه دسته خودش را نمی برد.

در تاریخ کشور عزیزمان ایران هیچ گروهی منفورتر و وطن فروش‌تر از منافقین وجود ندارد. گروهی که بعد از همکاری با قاتل جوانان ایرانی (صدام) هم اکنون نیز برای مسلط شدن داعش و القاعده در نزدیکی مرزهای ایران این کف می زنند و خوشحالی می کنند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 25 / 4 / 1393برچسب:منافقین,فرقه رجوی, گروهک,داعش,تروریست,, ساعت | لينک ثابت |

گرو کشی فرقه رجوی برای آزادی اسرای لیبرتی +سند

متأسفانه سازمان های پر سروصدای مدعی حقوق بشر به جای اینکه چنین جرائم آشکاری را مورد رسیدگی قرار دهند، گوش به فرمان تصمیم گیرندگان اصلی در واشنگتن، تل اویو، لندن و پاریس هستند تا منویات آنان را تعقیب کنند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، گردهمآیی منافقین تحت عنوان اجلاس سالانه "شورای ملی مقاومت ایران" با شعار فریبنده «همه برای آزادی» روز جمعه -ششم تیرماه- در حوالی پاریس (ناحیه ویلپنت) برگزار شد.

این سازمان تروریستی که ید طولائی در برگزاری چنین همایش هایی با اعضای قلابی دارد، این بار نیز سعی داشت با فراهم آوردن جمع کثیری از سیاهی لشکرهای اجاره ای و همچنین دعوت از چهره های سیاسی کشورهای غربی، به قدرت نمایی بپردازد.

تصاویر موجود گویای آن است که سازمان منافقین برای پر کردن سالن همایش حتی دست به دامن رنگین پوستان، عرب های مهاجر و همجنسبازان شده است.

اما اسناد موجود از واقعیت دردناک و تأسف برانگیز دیگری نیز حکایت می کند.

چنانکه می دانید، بسیاری از بدنه این فرقه منحرف پس از سال های دراز فریب و دروغ، از دغل بازی و سالوس سیرتی مسعود و مریم رجوی آگاه شده و قصد جدایی از گروهک را دارند؛ اما در اردوگاه های مخوف منافقین اسیرند و نمی توانند به این راحتی ها طعم رهایی را بچشند.

 

 

خانواده بسیاری از این فریب خوردگان مدت زیادی است که از مجامع حقوق بشری تقاضا می کنند امکان بازگشت فرزندانشان را فراهم آورند، ولی افسوس که پشت پرده کثیف سیاست در عرصه بین المللی مانع از تحقق این تقاضای مشروع می شود.

در سند پایین که اصل دعوتنامه سازمان منافقین برای گردهمآیی یادشده است، ملاحظه می فرمایید که گروهک رجوی در اقدامی شنیع و غیرانسانی، آزادی اعضای اسیر در کمپ لیبرتی را به "حضور گسترده" اعضای خانواده آنان در همایش 6 تیر ویلپنت مشروط کرده است.

بر اساس این شرط که مورخ 10 خردادماه به تصویب کادر مرکزی سازمان رسیده، به خانواده های شرکت کننده وعده داده می شود که اگر  نقش آفرینی مؤثری در برگزاری همایش ویلپنت داشته باشند، مجوز خروج یکی از اعضای خانواده خود از کمپ لیبرتی را دریافت خواهند کرد!

 

http://media.jamnews.ir/4444444(1).jpg

در دعوتنامه این همایش که از طرف کمیته تبلیغات مجاهدین خلق برای عده ای از مرتبطین سازمان ارسال شده و یک نسخه از آن به دست ما رسیده، به صورت غیرمستقیم به مطلب فوق اشاره شده و آمده است:

«با توجه به اقدامات رژیم آخوندی در عراق و تهدید جان مجاهدان لیبرتی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی موافقت کردند خانواده های مجاهدان لیبرتی اعم از پدر، مادر، همسر، فرزند یا اقوام نزدیک که حضور گسترده در همایش همه برای آزادی داشته باشند، مجوز اقدامات اولیه پناهندگی اروپا را دریافت خواهند کرد.

طبق مصوبه کمیسیون شورای ملی مقاومت 1393/03/10 هر فرد باید حداقل 10 نفر را به همایش ویلپنت دعوت کند. تمام مخارج از هزینه پرواز و اسکان بر عهده سازمان است.»

 

متأسفانه سازمان های پر سروصدای مدعی حقوق بشر به جای اینکه چنین جرائم آشکاری را مورد رسیدگی قرار دهند، گوش به فرمان تصمیم گیرندگان اصلی در واشنگتن، تل اویو، لندن و پاریس هستند تا منویات آنان را تعقیب کنند.

بی تردید ننگ جنایات فرقه رجوی و حامیانش از حافظه تاریخ زدوده نخواهد شد، حتی اگر نام سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از فهرست ضدتروریسم اروپا و امریکا پاک شود!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 21 / 4 / 1393برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

سرقت تصاویر خصوصی زنان ایرانی به نام کمپین آزادی یواشکی + فیلم

به گزارش جام نیوز، چند روز پیش "مسیح علی‌نژاد" خبرنگار ضدانقلاب فراری، فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویری برهنه و بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.

این پروژه ضدارزشی با استقبال شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اپوزیسیون روبرو شد؛ به گونه ای که برخی از این شبکه ها از جمله شبکه انگلیسی من وتو (Manoto) و تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با دعوت از این خبرنگار ضدانقلاب به معرفی و فراخوان برای این طرح ضدارزشی پرداختند.

این ماجرا اما آنگونه که اپوزیسیون خارج از کشور سناریوی آن را طراحی کرده بودند پیش نرفت.

اما ماجرا از چه قرار است؟

برای فراخوان و تبلیغ کمپین ضدارزشی آزادی های یواشکی، مسیح علی نژاد در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند.

علی نژاد در معرفی این صفحه اعلام کرد که تمامی تصاویر موجود در این صفحه فیسبوکی را با اجازه بانوان صاحب عکس منتشر کرده است و تمامی افراد، خودشان با رضایت کامل عکس هایشان را برای مشارکت در کمپین ارسال نموده اند.

درست چند دقیقه بعد از ادعای علی نژاد، خانمی با شبکه صدای آمریکا تماس گرفت و اعلام کرد که عکس خصوصی او را "بدون اجازه" از صفحه شخصی اش سرقت کرده و در آن صفحه فیسبوکی به عنوان عکس ارسالی مخاطبان منتشر کرده اند.

 

 

 

دانلود

 

به نظر می رسد استفاده دزدانه از تصاویر خصوصی بعضی از مردم توسط این خبرنگار ضدانقلاب، در آستانه فصل تابستان حربه تازه ای است برای به راه انداختن موج تازه ای از بی بند و باری در کشور.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 28 / 2 / 1393برچسب:مسیح علینژاد,جوجه اردک زشت,خبرنگار فراری,ضدانقلاب,آزادی,یواشکی, ساعت | لينک ثابت |

میلاد حضرت زهرا (س) بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد.

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای:


فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرشته نجات انسان ها در طول تاریخ است. برای همین هم هست که ائمه (علیهم السلام) این قدر برای آن بزرگوار تکریم و حرمت قائلند و نسبت به او اظهار خشوع می کنند. هیچ مقامی از این بالاتر وجود دارد؟
روز زن بر تمام بانوان و مادران ایران زمین مبارک باد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 31 / 1 / 1393برچسب:میلاد حضرت زهرا(س),روز زن,روز مادر,امام خامنه ای,, ساعت | لينک ثابت |

فراخوان عمومی از فرزندان انقلاب

فرزند ایران ؛ بازهم، وطن فروشان خارج از کشور به دنبال مصادره احساسات پاک اقوام عزیز ایرانی می باشند ، بر همین اساس از شما هم میهن گرامی خواسته می شود با حضور در صفحه فیس بوک مدیر کلاهبردار تلویزیون سلطنت طلب کانال یک "شهرام همایون" ضمن انزجار از دخالت وی در امور داخلی ایران ، وی را از توهمی که طی این چند روزه گرفتارش شده است در بیاورید.
فیس بوک شارلاتان ضد انقلاب شهرام همایون
https://www.facebook.com/pages/Akharin-Lahzeh/317857654988541?ref=ts&fref=ts


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 29 / 11 / 1392برچسب:شهرام همایون,ضدانقلاب,ایل بختیاری, ساعت | لينک ثابت |

توهین وقیحانه نوری زاد به دین مبین اسلام+سند

به گزارش صلح نیوز-از نوری‌زاد هرچه بگویید دیده بودیم. یک جوان انقلابی، مستندساز دفاع مقدس، فیلمساز صدا و سیما، مجرم امنیتی، حامی بهایی‌هایی‌ها و دلسوز منافقین اشرف‌نشین. ولی تا به‌حال هرچه بود و هر که بود جزو توهین‌کنندگان به اسلام نبود.

چند روز پیش یکی از عناصر خارج‌نشین گروهک تروریستی انجمن پادشاهی (تندر) در صفحه فیس‌بوک نوری‌زاد پوستری علیه دین مبین اسلام درج کرد که خلاف انتظار به‌جای واکنش مورد تایید نوری‌زاد قرار گرفت و با او نیز هم صدا گشت.

این پوستر که از سوی روزبه کیان‌پور (از فعالین مرتبط با شبکه توهین علنی به دین مبین اسلام و از هواداران تندر) در بخش نظرات یکی از مطالب فیس‌بوک نوری‌زاد منتشر گردید سبب گردید ضمن تایید محتوای آن از سوی نوری‌زاده پا را فرا‌تر گذاشت.

noorizad3

محمد نوری‌زاد در پاسخ به کامنت نوشت «سلام روزبه گرامی. آخرین سنگر که نه، اولین سنگر حذف اسلام و هر اعتقاد زمینی و آسمانی از مقدرات کشور است. اسلام و هرچه که هست، به درون افراد کار دارد و اگر به عرصهٔ اجتماع آید لاجرم به مفسده در می‌افتد و بیش و پیش از دیگران خودش را ضایع می‌کند.»

لازم به‌ذکر است پس سرخوردگی هنری نوری‌زاد به‌دلیل عدم استقبال مردم از آثار بی‌کیفیتش، سعی نمود با اقدامات عجیب و قریب به شهرتی دست یابد، که همچون گذشته دستاوردی جزء سوء استفاده دشمنان انقلاب از اقداماتش نداشت.

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 12 / 11 / 1392برچسب:محمد نوری زاد,ضدانقلاب,سکولار,, ساعت | لينک ثابت |

دفاع نوری زاد از جاسوس استراتژیک آمریکایی ها

به گزارش انقلاب نیوز - سرویس سیاسی ؛ محمد نوری زاد اولین مطلب جدید فیس بوک را در سالگرد پیروزی انقلاب برای شادی دل ضد انقلاب منتشر کرد.
 
او که به اظهار خودش بعد از کلی التماس توانسته بود دل یک جاسوس استراتژیک آمریکایی ها را به دست آورد ، برای خوش خدمتی و پاک کردن سابقه خیانت های امیر انتظام به انقلاب اسلامی، یادداشتی را در فیس بوکش منتشر کرد که یادآور حمایت های بازرگان از منافقین کوردل بود.
 
http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/capture_1391235330.jpg
 
او در قسمتی از نوشته اش به تحسین امیر انتظام پرداخت،بی شک حکم خیانت افرادی مانند امیر انتظام اعدام بود ولی نوری زاد در مدح جاسوس آمریکایی ها و عنصر فعال نهضت آزادی نوشت:" آقای امیرانتظام درتمام این بیست وهشت سال حبس، مثل کوه برسرِمواضع انسانی ودرستِ خود ایستاده بود ومردانه نیزازدل صدها حادثه وصدها بحران وهزاران تحقیروشکنجه وشقاوت عبورکرده وسرفرازوپیروزوبدون کمترین تزلزل به خانه آمده بود تا مابقیِ سالهای زندانش را درخانه بگذراند. امیرانتظام به راستی نلسون ماندلای کشورماست.
 
محمد ملکی عنصر ملی مذهبی که نوری زاد را در این ملاقات همراهی میکرد روز گذشته در یک جمع محدود گفته بود امیر انتظام از نوری زاد پرسید "چرا با این همه اقدامات علیه حکومت شما را دستگیر نکردند؟" نوری زاد در پاسخ گفته بود خودم هم نمیدانم و از این جهت خیلی رنج میبرم ، حتی برخی دوستان خودمان با کنایه و تعریض به من انگ نفوذی میزنند.به دلیل محدود بودن افراد حاضر در جلسه طبیعی است که نمیتوان از کسی نام برد ولی گزارش ها حاکی از این است نوری زاد در روزهای آینده دست به هر کاری خواهد زد تا او را دستگیر کنند چون خودش به شدت از این وضعیت خسته شده است.

بعد از ظهر 8 بهمن 92 ، ملکی ؛ امیرانتظام ؛ نوری زاد

ارتباط امیرانتظام با ریچارد کاتم، دیپلمات آمریکایی، تا سال 1342 ادامه می‌یابد اما به فاصله اندكی پس از خروج كاتم از ایران، قیام 15 خرداد رخ می‌دهد.
 
او در همان سال به اداره ثبت احوال تهران مراجعه می‌كند و به طور رسمی شهادت می‌دهد كه مسلمان شده است و نام خانوادگی خود را تغییر می‌دهد و به پاریس و سپس به شرق خلیج سانفرانسیسكو در آمریكا می‌رود و در دانشگاه بركلی فوق لیسانس مهندسی محاسبات ساختمان می‌گیرد.
 
امیرانتظام در سال 1349 شركت مهندسی مشاور تدبیر صنعت را در خیابان فردوسی، تقاطع خیابان انقلاب اسلامی برای واردات وسایل سنگین از آمریكا ایجاد می‌كند و در پوشش تجارت به ارتباط با كاتم ادامه می‌دهد.
 
ارتباط او با كاتم تا پیروزی انقلاب همچنان ادامه داشت.در كتاب شماره 10 اسناد لانه جاسوسی آمده است كه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در دی ماه 1357، عباس امیرانتظام در پی ملاقاتی با ریچارد كاتم كه تحت عنوان نماینده كمیته حقوق بشر آمریكا به ایران بازگشته بود، ابراز تمایل می‌كند كه با سفارت آمریكا در تهران در تماس باشد و كاتم هم او را به آن تشویق می‌كند.
 
در 19 دی ماه 1357 امیرانتظام تحت عنوان عضو كمیته مركزی نهضت آزادی با استمپل، كارشناس سیاسی سفارت آمریكا ملاقات و درباره حوادث آن هنگام تبادل نظر كرده و از قول نهضت آزادی می‌گوید كه با دولت بختیار مقابله و رقابت نخواهد شد. از امیرانتظام در این سند به عنوان منبع جدید نهضت آزادی كه باید قویاً محفوظ بماند، یاد می‌شود.

افشای اسناد جاسوسی امیرانتظام

یک سال بعد عباس امیرانتظام که به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی بازداشت میشود با تأیید دیدار خود با استمپل در دادگاه، به دیداری نیز با رمزی كلارك، دادستان پیشین آمریکا در تهران در همان زمان اذعان مینماید.
 
این گونه بود که دولت آمریکا پس از اطمینان از وجود عواملش در میان دولت آینده، تلاش کرد تا نقش آنها در دولت مهندس بازرگان پررنگ‌تر گردد. بنابر آنچه روزنامه بامداد در 29 آذر 1358 در ذیل خبر دستگیری امیرانتظام نوشت، اسناد متعددی یافت شد كه در یكی از آنها سیا از كاردار آمریكا خواسته بود كه به انتظام اطلاع دهد كه ما حاضریم تبادل اطلاعات بعد از دهم سپتامبر انجام شود.
 
پس از این تاریخ، نام‌های مستعار او همچون «اس. دی پلاد(1)»، «ا س‌.د. آهسته‌رو.1» و «ادوارد» كشف می‌شود و طرف‌های آمریكایی وی نیز افشا می‌گردند؛ افرادی همچون ریچارد كاتم، جرج كیو، جان استمپل و... كه از مأموران رسمی سیا بودند و گاه نیز نام‌های آشناتری همچون رمزی كلارك، دادستان پیشین آمریكا و ویلیام سولیوان، سفیر آمریكا در ایران دیده می‌شود كه در پوشش روابط دیپلماتیك اطلاعات را مبادله می کردند.

روز 26 اسفند 1359، دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست آیت‌الله محمدی گیلانی تشكیل جلسه داد. مهندس بازرگان با انگیزه حمایت از امیرانتظام در این دادگاه حضور یافت و برخی دیگر از اعضای دولت موقت نیز در جلسات بعدی برای ادای توضیحات احضار شدند. امیرانتظام در دومین جلسه دادگاه بار دیگر خواستار وكیل شد و آیت‌الله مكارم شیرازی، گلزاده غفوری، شیخ علی تهرانی و احمد صدر حاج سید جوادی را به عنوان وكلای خود معرفی كرد كه هیچ یك از این افراد وكالت وی را نپذیرفتند.
 

دفتر آیت‌الله مكارم شیرازی نیز از طرح چنین درخواستی ابراز تعجب نمود و آن را ناشی از عدم شناخت امیرانتظام از ایشان توصیف كرد. سرانجام حمید صادق نوبری به عنوان وكیل متهم تعیین شد. دادگاه امیرانتظام از معدود دادگاه‌هایی است كه متن كامل آن را روزنامه‌های آن زمان علی‌الخصوص كیهان و میزان به چاپ رساندند.

پس از محاكمه این متهم كه مجموعاً 15 جلسه به طول انجامید و پس از احضار شهود از سوی متهم و دادستان و ارائه دفاعیات، دادگاه وی را در 20 خردادماه 1360 به جرم انجام ملاقات‌ها و تماس‌های سری، ارائه اطلاعات و آگاهی به دشمنان انقلاب درباره مسائل و اطلاعات داخلی، فراری دادن سران فاسد رژیم شاه و مأموران سیاسی سفارت رژیم شاه در اسرائیل و... به حبس ابد محكوم كرد.محاکمه عباس امیرانتظام یکی از جنجالی‌ترین دادگاه‌های پس از انقلاب بوده‌است.
 
وی از اولین زندانیان سیاسی محبوس در اوین پس از انقلاب بود و از منابع گزارش گالیندوپل (نماینده کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد) در سال 70 پیرامون وضعیت حقوق بشر در زندانهای ایران بوده‌است.

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 12 / 11 / 1392برچسب:محمد نوری زاد,ضدانقلاب,جنگ نرم,محمد ملکی,, ساعت | لينک ثابت |

برادر نوری زاد شما هم یک آقا زاده هستید آن هم از نوع خاصش

همسایه برخی از افراد بودن آثار وضعی عجیبی دارد که خیلی وقتها اجتناب ناپذیر است، این روزها آقای نوری زاد مثل گذشته ها اقداماتی می کند که پیه همسایگی ایشان نه به تن من که به تن همه ساکنین ساختمان هم مالیده است.

خیلی وقتها به سبک عادت مالوف ما ایرانیان، حرکات و سکنات ایشان هم در بین خانواده ها و اهالی ساختمان واگویه و به صور مختلف تعبیر و تفسیر می شود.
 از جمله صور مهمی که در خصوص ایشان مطرح می شود افراط  و تفریط است. یادم هست ایشان با چه شلاق برنده ای در گذشته نه چندان دور تن رنجور روشنفکران را نوازش می داد و الان هم برعکس!
تصور همه ما بر این است که همسایه عزیزمان یک غریزه افراطی برای دیده شدن دارد، فرقی هم برایشان نمی کند در ساختمان یا غیر ساختمان، فقط باید همه هنرش را متمرکز کند تا دیده شود.
 راستش را بخواهید بعضی وقتها آدم دچار تشتت فکری می شود که اقدامی را بکند یا نکند. مدّت هاست من هم دچار این تشتت شده ام. این تشتت درست از زمان فوت استاد احمد ابراهیمی عود کرد. احمد ابراهیمی آخرین بازمانده از نسل ردیف دانان و آوازخوانان قدیم بود که علیرغم همه شایستگی ها در فقر و تنگدستی و اجاره نشینی خرداد امسال فوت کرد.
مقایسه وی با برخی از کسانیکه داعیه هنرمندی و دلسوزی دارند و از هیچ به همه چیز رسیده اند برایم مسئله ای شد که تا بحال هم حل نشده است.

می خواهم من هم کمکی کرده باشم به روشنگری و انعکاس حدیثها و حرفهای واقعی همسایگان جناب آقای نوری زاد؛ من و بقیه افراد ساختمان آرمان حاصل چند دهه زحمت و تلاش و تخصص تجاری، پزشکی و مهندسیمان شده یک آپارتمان در فرمانیه، ولی شما آقای نوری زاد با چه سرمایه، تخصص و شغلی توانسته اید آپارتمان 212 متری در باغی 2400 متری در فرمانیه صاحب شوید.

آقای نوری زاد برخی از رفتارهای شما در استفاده از جکوزی و سونا بویژه در سانس خاص چنان زجر آور است که همه تلاشم بر آن است آنها را فراموش کنم.

حتماً خواهید گفت کدام استخر، سونا و جکوزی ؟ برای اینکه خوانندگان گرامی و جنابعالی به واقعیت نزدیک تر شوید فیلم و عکسهایی از استخر ساختمان را می آورم.

(لینک دانلود فیلم استخر)

برادر نوری زاد! مواضع و حرفهایتان در جلسات هیئت مدیره بویژه زمانی که از موضع بالا امر و نهی می کنید، برای همه چندش آور و غیر قابل تحمل هست ولی چه کنیم که ناچاریم همه به خاطر آسودگی از جو سازی های آتی شما از آنها بگذریم. رفتارهای شما در مسائل مالی هم از آن رفتارهای خاص هست، مگر نه اینکه هنگام تصمیم گیری برای برخی مخارج ساختمان بصورت غیر مستقیم بهانه حقوق اندک بازنشستگی جهاد را می آورید، در حالیکه بر اساس گفته همسر محترمتان سال گذشته چهار طبقه آپارتمان در قیطریه ساخته و به اجاره داده اید.  راستش اول باورم نشد چهار طبقه آنهم در قیطریه، فکر کردم مثل بقیه حرفهایتان است؛ تحقیق کردم و  اتفاقاً موضوع را واقعی یافتم، ولی برایم سوال هست که چرا ساختمان را به نام خانم محترمتان ساخته اید؟! برای اینکه حرفی به گزاف نگفته باشم عکس ساختمان شما در قیطریه را گرفتم که می آورم.

 برادر عزیزم می دانم من را متهم خواهی کرد به مزدوری و جاسوسی و... اشکالی ندارد بگذار من هم سهمی در روشنگری داشته باشم و بگویم:

 

" برادر نوری زاد شما هم یک آقا زاده هستید آن هم از نوع خاصش".
حرفهای دیگری هم دارم که اگر بگذاری و بگذارند خواهم گفت.
همسایه شما ولی نه از نوع مخلصش


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 8 / 11 / 1392برچسب:نوری زاد,شهید آوینی,ضدانقلاب,فتنه88, ساعت | لينک ثابت |

امید دانا داماد ربع پهلوی میشود!

شنیده شده است امید دانا ضد انقلاب ساکن کشور سوئد به خواستگاری دختر ربع پهلوی رفته و قرار است در پایان ژانویه با هم ازدواج کنند.دختر ارشد ربع پهلوی نور پهلوی نام دارد و فارغ التحصیل دانشگاهی در واشنگتن است.امید دانا عنصر فعال در عاشورای 88 با عفو رهبری آزاد شد ولی طوری وانمود کرد که توانسته از ایران فرار کند.

امید دانا پس از مدت کوتاهی اقامت در استکهلم و اختلاف افکنی میان نیروهای مختلف اپوزسیون (سلطنت طلبان و کمونیست ها) و علی رغم آنچه که در رسانه های گوناگون عنوان می نمود از مدیران ارشد "سازمان رستاخیز نوین" است به ناگهان از این سازمان اخراج شد!!! گذشته از آنکه اخراج امید دانا از سازمان رستاخیز نوین موجب آبروریزی برای ضدانقلاب در خارج از کشور است اما نکته جالب در این آبروریزی اصرار امید دانا به استعفا از "سازمان رستاخیز نوین" است.با این وصف جای تعجب است او چگونه توانسته است نظر ربع پهلوی را جلب کند.شایان ذکر است امید دانا متاهل است ولی گویا روابط خانوادگی خوبی با همسرش ندارد.

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 15 / 10 / 1392برچسب:ربع پهلوی,امید دانا,حزب رستاخیز,ضدانقلاب,, ساعت | لينک ثابت |

برنامه‌های کانادا برای رفع حصر سران‌فتنه با همکاری دختر و داماد تاج‌زاده+عکس

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، بر اساس گزارشات موثق میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا برای هزارمین روز حصر خانگی میر حسین موسوی ، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در نیمه دوم آبان ماه قصد دارد برنامه‌ای را ترتیب دهد تا قشر های مختلف مردم نامه‌نگاری هایی را با سران فتنه داشته باشند.

میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا قصد دارد با این ترفند نشان بدهد افراد مختلف در جامعه از کارمند و دانشجو تا کاسب و تاجر و حرف و مشاغل دیگر نسبت به رفع حصر سران فتنه پافشاری دارند.

 بر اساس این گزارش در حالی که سایت کلمه و جرس که در خدمت فتنه گران سبز خارج از کشور است روزشمار حصر خانگی میر حسین و کروبی را برداشته و مصاحبه های فتنه گر اردشیر امیرارجمند به جایی نرسید اما سرویس جاسوسی کانادا بودجه سفارتش در ایران را برای این کار اختصاص داده است.

در این طرح این سناریو مطرح شده است: "طرح بسیار ساده و صمیمانه است: هرکس از هر قشر و صنف و جنس و سن و سواد و قوم و مذهب و … نامه‌ای خطاب به زهرا رهنورد یا میرحسین موسوی یا مهدی کروبی بنویسد و هر آنچه را که دوست دارد در این روزها با آن‌ها در میان بگذارد"

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علی طباطبایی داماد مصطفی تاج‌زاده که مدیر تلویزیون رسا در مالزی بود و در پی عدم استقبال در سال 1389 تعطیل شد و همکنون ساکن  کانادا است و عارفه تاج‌زاده دختر مصطفی تاج‌زاده ساکن کانادا نیز در این پروژه نقش دارند.

 

 

عارفه تاج زاده خرداد 1388 – مالزی

 

عارفه تاج زاده و علی طباطبایی مقابل ساختمان قدیمی پارلمان کانادا

 

عارفه تاج زاده دختر مصطفی تاج زاده ساکن شهر اتاوا کشور کانادا


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 29 / 7 / 1392برچسب:طرح,مشترک,کانادا,فتنه,, ساعت | لينک ثابت |

آغاز به کار گروهک نهضت آزادی

یک منبع آگاه گفت: گروهک نهضت آزادی و برخی گروه‌های معاند درصددند به صورت قدم به قدم فعالیت خود را شروع کنند و به دنبال برگزاری جلسه شاخه جوانان در منزل سرکرده این گروهک هستند.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/03/24/13920324000144_PhotoA.jpg

 

ک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت:‌ گروهک غیرقانونی نهضت آزادی برای شروع فعالیت تشکیلاتی با پیشنهاد عناصر مقیم آمریکا، به دنبال برگزاری جلسه شاخه جوانان در منزل سرکرده این گروهک است.

 

وی تصریح کرد: این گروهک بهانه این جلسه تشکیلاتی را جشن تولد ابراهیم یزدی سرکرده هشتاد و اندی ساله خود قرار داده است.

 

این منبع خبری به فارس گفت: گروهک نهضت آزادی و برخی گروه‌های معاند درصدد هستند به صورت قدم به قدم فعالیت خود را شروع کنند، اما باتوجه به غیرقانونی بودن این گروه‌ها و نقش آنها در فتنه و ارتباط با بیگانگان شروع به فعالیت این گروهک جای تأمل دارد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:نهضت آزادی,فتنه,انتخابات 88, ساعت | لينک ثابت |

فراخوان 15 مهر برای آزادی سران فتنه

اخبار غیرخودی بنیاد حماسه دفاع ، جنبش ملی مقاومت و نافرمانی مدنی از گروهک های همراه با ربع پهلوی است.این گروهک در فراخوان خود برای 15 مهراز کارگران و کارمندان و دانش آموزان و دانشجویان دعوت کرده با توقف یکساعته کار و خاموشی رایانه ها و برق در کارخانجات و ادارات و مدارس از ساعت دَه تا یازده بامداد!حمایت و اراده خود را برای آزادی میرحسین موسوی و تمامی زندانیان سیاسی از هر گروه و عقیده ای را در سراسر کشور اعلام دارند این تشکیلات همه رانندگان تاکسی و اتوبوسهای شهری به انتشار این خبر و همراهی در ساعت توقف فرا خوانده است.در فراخوان مضحک این گروهک امده است "ما از تمامی سازمانها و گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی دعوت بعمل میکنیم که با گذار از فاز مذاکرات وقت گیر در این شرایط حساس به نجات ایران اندیشیده و زمینه را برای این اتحاد میهنی با همراهی و همدلی با ملت ایران ایجاد نمایند".جنبش سکوت و جنبش سوت که در کشورهای اروپایی هم مورد توجه قرار نگرفته سال گذشته توسط این گروهک و شورای هماهنگی راه سبز امید تست زده شد طراحان ان مورد استهزاء ضدانقلاب قرار گرفتند.
 
 
چندی پیش این گروهک در تلاش زیاد سعی کرد در فیس بوک تا یک میلیون لایک برای حمایت از ربع پهلوی جمع کند که با همه اقدامات و اینکه یک نفر چند فیس بوک ساخت تا آمار پسندیده شدن (like)بالا برود با این وجود بیش از 20 هزار نفر نتوانستند جمع کنند ، یک سال پیش خبری در سایبری منتشر شد،محبوبیت کلاه قرمزی و پهلوی مقایسه شده بود که آمار نشان از این داشت که هواداران کلاه قرمزی 20 برابر ربع پهلوی است.
 

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:ربع پهلوی,فراخوانضدانقلاب,حماقت,موسوی, ساعت | لينک ثابت |

آقای هاشمی ، خائن و خادم را اشتباه نگیریم!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پرشور جوانان در مراسم، جوانی را بهترین هدیه خدا به انسان‌ها دانست و گفت: نقش دختران و پسران جوان در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاهای دوردست در گرم کردن فضای انتخابات و تلاش آنان برای آگاه کردن خانواده‌ها و جامعه بسیار کارساز بود.ایشان تشخیص و تمایز خادم و خائن را بسیار مهم دانست و با اشاره به برنامه‌های دولت برای انتخاب مدیران استانی و شهرستانی و نهادها و سازمان‌ها گفت: نباید از خواسته عمومی جامعه غفلت و مردم را ناامید کرد.

اما آقای هاشمی به یک موضوع اشاره نکرد کدام خادم و کدام خائن ، مرز بین خیانت و خدمت چیست چند تا عکس هست در اینترنت درخصوص اینها من دانشجوی سوال دارم لطفا جواب بدهند چون برای سایت های گوناگون ارسال کردم مطلب رو منتشر نکردند برای شما فرستادم که بدون خط سیاسی حقایق را میگویید.

با تشکر فاطمه مرعشی دانشجوی رشته شیمی

5 مهرماه 1392

فایزه هاشمی - تهران خرداد 88- خادم یا خائن ؟

فایزه هاشمی - 6 دیماه 88 عاشورا - خائن یا خادم؟

عفت مرعشی - تهران 22 خرداد 88 - خادم یا خائن؟

عفت مرعشی بعد از اینکه رای خود را به میر حسین موسوی داد گفت : میر حسین موسوی برنده انتخابات است و اگر رای نیاورد یعنی تقلب شده بریزید بیرون! توی خیابون


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,فائزه,انتخابات88, ساعت | لينک ثابت |

سیرک پهلوی در تلویزیون ضد انقلاب کانال یک+تصاویر

فردا شب یکی از حساس ترین مصاحبه های رضا پهلوی(ربع پهلوی) در تلویزیون کانال یک ساعت 19 به وقت اروپا و 21:30 به وقت ایران خواهد بود.این پیام عناصر فعال سلطنت طلب در فیس بوک بود که شب گذشته به صورت گسترده منتشر شد ولی نتیجه ای متفاوت داشت ، کینه عمیق میان سلطنت طلبان بعد از پایان این برنامه آشکار شد.

به گزارش بولتن نیوز، رضا پهلوی در اظهار نظر سیاسی مذاکرات ایران و کشورهای غربی را ناموفق توصیف کرد و گفت: نرخ دلار رفت بالا یعنی مذاکرات موفقیت آمیز نبوده است!

شهرام همایون مدیر شیاد و کلاهبردار تلویزیون ضد انقلاب کانال یک پیرامون فعالیت های گروهک شورای ملی با رضا پهلوی،جهانشاد پاکزاد، رویا عراقی، یاشار پارسا،مازیار قویدل،محمد رضا حیدری، نازیلا گلستان، رضا پیرزاده و اردشیر دولت مصاحبه کرد.فضای تملق و پاچه خواری فرزند دیکتاتور رژیم طاغوت در برنامه بیداد میکرد تا اینکه نوبت به مدیر روابط عمومی! گروهک رسید.

رویا عراقی فعال فتنه کاظمینی بروجردی در خیابان اوستا در تهران

پارسا پاشار وبلاگ نویس فراری ساکن پاریس روی خط آمد و در خصوص اقدامات گروهک پهلوی توضیحاتی داد و سعی کرد نشان دهد اختلافی در این شورا وجود ندارد ، شهرام همایون که سعی میکرد شخصیتی دموکراتیک از رضا پهلوی نشان دهد گفت: پارسا یاشار از مخالفین حکومت محمد رضا پهلوی بوده اند اما هم اکنون با فرزند پهلوی آماده همکاری شده است، او در وبلاگش از رضا پهلوی به عنوان "اسپرم همایونی" یاد کرده اند در این لحظه که گویا شهرام همایون دچار اشتباه بزرگی شده بود با دست پاچگی سعی کرد روند برنامه را عوض کند و فرصت صحبت به نفر بعدی داد.

رویا عراقی فتنه گر فراری ساکن ترکیه از گروهک تدلیس و فریب کاظمینی بروجردی در این برنامه از طریق اسکایپ روی خط آمد و به دفاع از نسرین ستوده محکوم امنیتی آزاد شده پرداخت و اعلام کرد برنامه ویژه ای دارند تا ستوده را برای گرفتن جایزه ساخاروف از ایران خارج کنند.

اما واکنش سلطنت طلب ها به برنامه سیرک پهلوی در کانال یک متفاوت بود ، مه لقا فخرآور در فیس بوکش نوشت" هر چند که ادبیات جانبدارانه است ,ولی برای یاد آوری بد نیست ! دوستان ببینند و یادشون بیاد که اون شور و علاقه و حضور را یک مشت بی وطن به بیراهه بردندو از این حضور سوء استفاده کردند!

عده ای هم که از این گروهک نا امید بودند با ساخت صفحه فراخوان به نفع حزب مشروطه پایان عضویت در گروهک پهلوی را اعلام رسما کردند در این فراخوان امده است " هواداران پادشاهی باید یک انتخاب کنند، امشب پیشنهاد خوبی از دوست عزیزی رسید . ما باید همه در یک حزب درست و حسابی برویم همه هم بخوبی میدانیم تنها حزب ریشه دار در تمام این سالها با تمام مشکلاتش "حزب مشروطه " بوده است" حزب مشروطه متعلق به عموی شهرام همایون(دارویش همایون) است.

.

واکنش سلطنت طلبان به سیرک پهلوی در تلویزیون کانال یک

 



در گروهک پهلوی افراد صاحب پست هایی هستند که به سابقه آنها بر میگردد. از سوی اپوزیسیون خارج از کشور این القاب برایشان انتخاب شده است ، شهرام همایون که به شیادی و کلاهبرداری معروف است در کمیسیون رسانه شیاد عضویت دارد.محمد رضا حیدری که متهم به همکاری با سازمان های امنیتی ایران است به عنوان کمیسیون ارتباط با وزارت اطلاعات لقب گرفته است.نیما سعیدی مسئول کمیسیون دگرباشان جنسی و رضا پیرزاده کمیسیون بزهکاران و کلاهبردان است اگر چه این پوستر از کیفیت خوبی برخوردار نیست ولی به دلیل واقعیت هایی که گمان میشود وجود داشته باشد به شدت در فیس بوک منتشر شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:پهلوی, سیرک,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

التماس ضدانقلاب برای بازگشت به کشور+سند

به گزارش ایران دیپلماتیک از صفحه فیس بوک ، یک هفته از حضور محمد جواد ظریف وزیر محترم خارجه در آمریکا میگذرد.در این یک هفته افراد بسیاری از عناصر ضد انقلاب برای وی پیام فرستادند که از مخالفت با جمهوری اسلامی خسته شده اند و به دنبال این هستند باقی مانده عمرشان را در ایران بگذرانند و آموخته های خود را برای ایران خرج کنند از جمله این افراد فرخ نگهدار از گروهک تروریستی فداییان خلق و ابراهیم نبوی طنز نویس است.
نبوی با یک کامنت در فیس بوک ظریف درخواست داشت برای ایران های خارج از کشور که علاقه بازگشت دارند تدبیری شود.نبوی که قلم خوبی دارد چندی است در خدمت رسانه های دشمن قرار گرفته است البته اخبارهای واصله حاکی از این است که پشیمان شده است.او در پیام فیس بوک نوشت:"ظریف جان! یک فکر جدی برای ایرانیان بیرون بکنید. ما یک عالمه چیزهایی رو بیرون یاد گرفتیم و گروهی مثل من دوست ندارند بیرون ایران بمونند، می خوان برگردن کشورشون و تجربه هاشون رو به جامعه منتقل کنند. به اینها هم که پشت دولت شما هستند فکر کنید. واقعا همین ظرافتت ما رو کشته. مخلص" این نوع برخوردها در مقایسه با اقدامات فتنه 88 نشنان میدهد فتنه گران پی به حماقت خود برده و بعد از اینکه سرشان به سنگ خورده حال تقاضای بخشودگی و گذشت دارند.

نگار مرتضوی مجری سابق صدای امریکا که هم اکنون در بی بی سی انگلیسی کار میکند  خود را به جلسه ایرانی ها رساند و سعی کرد در مسیر خروج دکتر ظریف قرار بگیرد تا بتواند در یک عکس اتفاقی برای دوستان آمریکایی اش کلاس بگذارد! البته این اقدام او نکوهش و سرزنش و حتی فحاشی های گسترده توسط ضد انقلاب را در پی داشته است و نگار در جواب به همه نوشته " دوست داشتم"

جالب است و خالی از لطف نیست که گفته شود طبق اطلاعات موثق روسای دیگر کشورها برای دیدار با جان کری ثبت نام کردند که به خیلی ها نوبت نرسید اما در طرف ایران این جان کری بود که شدیدا به دنبال دیدار با ظریف بود حتی در یک دیدار چند دقیقه ای و نشان میدهد که آنها ناچار و علاقه مند به ارتباط با ایران هستند و این دستاورد یک شبه نیست 35 سال مقاومت در برابر همه توطئه های استکبار و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال مقاومت این پیروزی دیپلماسی را رقم زده است.البته اگر این عکس با احمدی نژاد گرفته میشد دوستان اصلاح طلب فریاد وا اسلاما سر میدادند و حتما هم آقای هاشمی محکوم میکرد!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:نگار مرتضوی,جان کری,صدای آمریکا,ظریف,, ساعت | لينک ثابت |

بازیگر نقش «ستایش» در آستانه اعدام!

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!
به گزارش ایسنا به نقل از 598، گزارشگران این سازمان که در انتشار اسناد کذب علیه جمهوری اسلامی ایران لحظه ای تامل نمی‌کنند، به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است - نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

کاتب ویژه خاتمی به رییس جمهور منتخب حمله کرد+سند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازسایت سفیرافلاک بابک داد، کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا با حمله به رییس جمهور منتخب به دلیل دعوت از سپاه برای خلق حماسه سیاسی در فیس بوکش نوشت: "پای رئیس دولت اعتدال دوباره لغزید و در آغوش فرماندهان سپاه غش کرد! آقای روحانی از برادران دعوت کرد که پروژه های ملی را در دست بگیرند، به دولت یاری برسانند و از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

کاتب خاتمی در ادامه با بی احترامی به حافظان امنیت کشور برای دلخوش کردن ضد انقلاب خارج از کشور نوشت"اما در ایران کلید اصلی همه چیز در دست سپاه است و دیروز هم کلید دار بی اختیار در برابر فرماندهان سپاه کُرنش کرد تا به هواداران دیرباور خود بفهماند که "همه ابهامات و شبهات درباره انتخابات 88 شستشو داده شده" و صریح گفت: "من اتهامات درباره سپاه را قبول ندارم!"

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مجمع سالیانه فرماندهان سپاه گفته بود "سپاهیان افتخار بزرگی بر دوش دارند و آن پاسدار بودن است که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور بلکه تا والحافظون لحدودالله هستند. سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد"

 

بابک داد کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

تدبیر نرمش قهرمانانه ، داد سرکرده تروریست ها را درآورد+سند

گردهمایی معترضان ضد روحانی در مقابل ملل متحد برگزار شد.این تیتر خبر تلویزیون دولتی فرانسه بود، شعار مرگ بر مالکی، مرگ بر روحانی اوج اقدام سازمان منفور منافقین در مقابل سازمان ملل بود.

نرمش قهرمانانه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس:یکی از منافقین حاضر در تجمع چندنفره گفت:” روحانی هیچ تفاوتی با هیچ کدام از رؤسای جمهور رژیم ایران، یعنی احمدی نژاد و خاتمی، ندارد وهمه آنها مانند هم هستند و از درون یک رژیم آمده اند.
مریم رجوی سرکرده گروهک خونخوار منافقین پیامی برای این تجمع محدود ارسال کرد که توسط یکی از افراد حاضر قرائت شد او در بیانیه سیاه خود خطاب به سازمان از هم پاشیده منافقین آورده است:”گردهمایی امروز! شما یک فریاد اعتراض است که چرا آمریکا و ملل متحد آخوندی را پذیرفته اند که در تصمیم گیری در مورد قتل عام اشرفیها شریک است.
مریم رجوی با اهانت به رییس جمهور منتخب مردم ایران در پایان بیانیه آورده است:” آخوندی که(روحانی) از هنگام ریاستش و از سپاه پاسداران و سلطه جویی رژیم آخوندی در سوریه حمایت کرده است؛ آن هم درست در شرایطی که همکاری این رژیم با دیکتاتوری سوریه باعث انزجار جهانی شده است؟
مریم رجوی که مانند اربابان صهیونیست خود از تدبیر نرمش قهرمانانه افسرده و گیج شده است در قسمتی دیگر از بیانیه سیاه و شوم خود نوشته است :”بیلان آخوند روحانی اثبات کرده که تغییری در کار نیست. متأسفانه دولت آمریکا سیاستی را در قبال رژیم و رئیس جمهور آن در پیش گرفته است که در سه دهه گذشته، بارها شکست خورده است.
مریم رجوی که در غیاب مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی است در سال ۱۳۷۶ به اتهام اقدامات ضد امنیتی توسط دولت وقت فرانسه دستگیر شده بود که با لابی گسترده صهیونیست ها آزاد شد ، گویا تدبیر نرمش قهرمانانه آنقدر برای استکبار و دشمنان این مرز و بوم سخت و شوک آور بوده است که از نتانیاهو گرفته تا مریم رجوی گیج و افسرده شده اند.

تجمع چندین نفره سازمان منافقین مقابل سازمان ملل – تطمیع و تهدید افراد را به اینجا آورده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

توهین شدید سالی تاک در شبکه ماهواره ای "من و تو" به کُردها

گروه مانیتورینگ، اخیرا یکی از سایت های خبری کردی بنام زریان گزارش داد که"پریسا ساوجی" یکی از مجریهای  شبکه ماهواره ای من و تو که اجرای برنامه" سالی تاک" را بر عهده دارد، ، به بهانه پخش یک فیلم مستند به کُردها توهین کرده است.

 

به گزارش بولتن نیوز، پریسا ساوجی، مجری برنامه سالی تاک در شبکه ماهواره ای من و تو  در این برنامه می گوید: « کُردها به بهانه شرافت زنان را می کشند.»

"پریسا ساوجی" در ادامه سخنانش کُردها  را یکی از دلایل کشتن زنان در ایران معرفی می کند و ادعا می کند شهرهای کردنشین ایران از مدنیت دور هستند.

قبل از اینکه بخواهیم وارد این بحث شویم بایستی به یک نکته اشاره کنیم که این سخنان و توهین ها دقیقا در راستای پخش برنامه های و فیلم هایی است که این شبکه و امثال این شبکه در خصوص ایران و به خصوص کردها پیگیری می کنند. البته با این تفاوت که این بار مجری شبکه مستقیم به این امر پرداخته است و به نظر می رسد این شبکه گاف داده باشد چرا که اصولا این چنین شبکه هایی تصویر راستین خود را در قالب فیلم ها و برنامه های مستند و غیره پنهان می کنند و این همیشه دست خداست که نیات و مرام این چنین شبکه هایی را برای مردم فهیم کشورمان رو می کند.

از این رو نه برای این خانم مجری که بدون شک این سخنان نوعی سیاست و تفکر اینگونه رسانه هاست اما برای روشن شدن اذهان درخصوص جایگاه زن در کردستان لازم است مطالبی ذکر شود.

اگر گذری به تاریخ کردها در پهنه ایران زمین شود می بینیم که زنان کرد همواره سمبل شجاعت بوده اند کما اینکه جامعه شناسی چون سون می گوید:زنان کرد نمونه شجاعت هستند. بدون شک مصداق های این شجاعت را می توان از زنانی چون "حفسه خانم" و"خانزاد" میر ولایت سوران تا" قدم خیر" که بمدت چهار سال تمام فرماندهی جنبشی را علیه رضاخان دیکتاتور در پشت کوه برعهده داشت و سرانجام نیز نه درصحنه جنگ بلکه با خدعه و حقه و نیرنگ از سوی عوامل رضاشاه شکست خورد یافت.

در خصوص زن کرد تاریخ نویس معروف "سایکس" چنین می نویسد : زن کرد توانسته است خود را رها کند وآنها حق آزادانه بیرون رفتن را دارند.

بدون شک وقتی چنین سخنی اینگونه با تعجب سند تاریخی می شود،  نشان می دهد این تاریخ نویس غربی خود از آن تعجب کرده است و این را حتی در جامعه خود نادر می داند. لذا در روزگارانی که غربیها برای زنان ارزشی قائل نبودند زنان کرد ازادنه می گشتند و می توانستند به دور از سایه حکمرانی مرد فعالیت داشته باشند.

یا در جای دیگری کسی چون مینورسکی این چنین در مورد زنان کرد می نویسد:مردان کرد بسیاراز مردان سایر ملتها مسلمان تر هستند و با زنان خود بسیار به نرمی برخورد می کنند و از این رو زنان دارای جایگاه ویژه ایی هستند.

اینها بخش کوچکی از اشاره تاریخ نویسان و جامعه شناسان غربی به ماهیت زنان کرد در گذشته های دور است که گویا خانم مجری یا با آن آشنا نیستند یا از سر حقد و کینه و استراتژی رسانه ای خود که مبتنی بر توهین و تحقیر دیگران است چنین سخنانی را بر زبان می رانند.حال وای بر سر ملتی که چنین کسانی منادی حقوق زنان برایشان باشند وبخواهند از حقوق زنان دفاع کنند.

وقتی به افسانه ها و اساطیر کردی مانند "مم و زین" و "خج و سیامند" می نگریم می بینیم که عشق و دوست داشتن بین مردمان کرد چه جایگاه مهمی داشته است و همواره زنان قبل از مردان قهرمانان واقعی صحنه های عشق و زندگی بوده اند.

کرد یعنی "بیستون"ی از بلا

حال "ابراهیم"(ع) و حَلق "اورفا"

شاید در تاریخ  معاصر منطقه کمتر زنی را بتوان چون مستوره اردلان یافت که ضمن اینکه شاعری چیره دست بوده بل مدیری توانا بوده و توانسته است در سخت ترین شرایط، راهبری خوب برای مردمش باشد.در تاریخ معاصر نیز نباید چندان دور رفت خوب است به موسیقی ، ادب و هنر ایران زمین نظری بیفکنید و ببینید زنان کرد چه جایگاهی در این حوزه دارند .

کرد یعنی مَزدیَسنای قدیم

وقف بسم الله الرحمن الرحیم

در خاتمه می خواهم به حرف اول برگردم که اصولا این رسانه ها با چنین استراتژی هایی به دنیا می آیند و هرچه تفرقه است جزو خلق و خوی آنها شده است و این را نیز امروز نه تنها  در لباس پوشیده فیلم و برنامه های هنری و مستند بلکه در زبان عریان مجریان این شبکه می توان یافت.اگرچه آب دریا با زبان سگ نجس نمی شود اما باید هوشیار بود که آتش جنگ ها و فتنه ها از همین رسانه ها سرچشمه می گیرد و بدون شک نباید انتظار داشت که کار شاقی روی دهد تا آتش فتنه شعله ور شود کما اینکه بدترین و تلخ ترین رخدادهای جهانی با یک جرقه شروع شده اند و امروز نیز کسانی چون خانم مجری سالی تاک شبکه من وتو می روند چنین نقش هایی را ایفاء کنند از این رو این چنین کسانی نه در زمره بدترینهای هفته بلکه در زمره بدترینهای تاریخ، نام خود را جای می دهند. اگر هم بخواهیم به زبان خود خانم مجری پاسخش را بدهیم باید بگوییم که  نباید انتظار زیادی از این دست خانم های مجری داشت چون اونجا همه چی درهم و برهمه. عاقلان را اشارتی بس است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:سالی تاک ، شبکه ، ماهواره ، کردها ، توهین ، من و تو, ساعت | لينک ثابت |

دفاع نوری زاد از بهاییت تا منافقین+سند

اخبار غیر خودی بنیاد حماسه دفاع؛محمد نوری زاد که در دوران زندگی اش یا راه افراط را برگزیده و یا بر سبیل تفریط قدم گذاشته، پس از بارها اهانت به دین اسلام، مذهب تشیع، مراجع تقلید، مردم ایران و مسؤولان کشور به دفاع از منافقین پرداخت.
محمد نوری زاد 7 سبتامبر 16 شهریور در فیس بوک خود با ارسال یک پیام به همدردی با منافقین! پرداخت. نوری زاد در این پیام که آشفتگی متن نشان از آشفتگی درون نوری زاد دارد، به دفاع از کسانی پرداخت که دستشان تا مرفق به خون مردم بیگناه آلوده است. نگارنده پیام برای منافقین این روزها حال خوشی ندارد. دفاع از بهاییت و انتشار اخبار دروغ دیدار با وزیر محترم اطلاعات نشان میدهد نوری زاد یک متهم سیاسی نیست بلکه او یک بیمار روانی است.
 
وی ادعا کرده پاسخ وزیر اطلاعات ابتدا منفی بوده، اما بعداً خود ایشان برای ملاقات تماس گرفته است! نوری زاد در فیس بوکش نوشت: "من ازمدتها پیش تقاضای ملاقات کرده بودم کتباً. اما نمی دانم چرا پاسخ آقای "علوی" - یکی ازمسئولان دفتر جناب وزیر که تنها یکی ازاسمهای متداولش علوی بود و من اسمهایی چون کریمی و متقی و آقاسید و مجتبی نظری و میرفندرسکی نیزازاوشنیده بودم - منفی بود و امروز و فردا می کرد. آقای علوی زنگ زد و گفت: امروز ساعت یازده اینجا باشید. ومهربان ادامه داد: دم درسپرده ام که با اتومبیل داخل شوید. والتماسی کمرنگ با صدایش آمیخت که: خواهشاً نیم ساعت بیشترنشه" دروغگویی محمد نوری زاد از اینجا روشن میشود که رسم نیست میهمان اینگونه به وزارت اطلاعات و دفتر وزیر دعوت شود آن هم عتیقه ای مانند نوری زاد!! بررسی یک سال نوشته های نوری زاد نشان میدهد از روان پریشی زیادی برخوردار است.
 

نوری زاد چندی پیش نزد کودک بهایی رفت تا به گونه ای از فرقه ضاله و دست ساز انگلیس دفاع کرده باشد. چند روز پیش، سفر آقای مخلمباف به اسرائیل و حمایت وی از رژیم کودک کش صهیونیستی خیلی ها را متعجب کرد، با توجه به مواضع آقای نوری زاد به نظر می رسد، مقصد بعدی وی اورشلیم و بوسه بعدی هم به پای یک صهیونست باشد. محمد نوری زاد، با انتشار یادداشتی زیر عنوان “بوسه بر پای یک بهایی کوچک” به حمایت از فرقه بهائیت – فرقه ای که توسط صهیونیست ها ایجاد شده و در حال حاضر نیز مرکزیت آن در حیفا قرار دارد- پرداخته است.
 

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 24 / 6 / 1392برچسب:نوری زاد,فیسبوک,بهاییت,منافقین, ساعت | لينک ثابت |

آمریکا در تدارک یک یازده ستامبر دیگر است+سند

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ایمن الظواهری، رهبر القاعده، روز پنج‌شنبه، ۲۱ شهریورماه، در پیامی به طرفداران خود خواستار تدارک حمله بزرگ! به خاک ایالات متحده و ضربه اقتصادی به این کشور شده است.این در حالی که 4 ماه پیش دفاتر القاعده توسط سازمان CIA تجهیز شده بود و شاهد بازگشایی دفتر طالبان در قطر بودیم.
رصدشبکه خبری سی‌ان‌ان نشان میدهد این شبکه مدعی شده الظواهری در پیامی صوتی که در اینترنت منتشر کرده است در تهدیدی تازه خواستار تدارک "حمله‌ای بزرگ" به آمریکا شده است حتی اگر این اقدام نیازمند سال‌ها صبر باشد.
 

تهدیدهای تازه رهبر القاعده یک روز ماجرای رمز آلود 11 ستامبر است،رد پای حرکت مشکوک و جدید آمریکا تصمیم مشترک اتاق فکر جنگ روانی وزارت خارجه آمریکا ، پنتاگون و سازمان CIA است،مرحله اول آن با حمله هماهنگ شده به کنسول‌گری آمریکا در افغانستان کلید خورد البته شواهدی زیادی وجود دارد که نشان میدهد این یک اقدام جدید برای خروج آمریکا از شکست تاریخی سیاست خارجی باراک اوباما است.
حال که مردم آمریکا گرفتار مشکلات شدید اقتصادی هستند در طراحی اتاق جنگ روانی آمریکا سناریویی جدید نشان میدهد دولت آمریکا برای حمایت از منافع مردم آمریکا باید وارد جنگ شود.آنچه در قایل صوتی الظواهری بدون ارائه سر خط او از طرفداران خود خواسته است که به آمریکا ضربه اقتصادی نیز بزنند.وی تاکید کرده است پیروان القاعده باید دولت ایالات متحده را به هزینه هر چه بیشتر در زمینه تامین امنیت تحریک کنند تا «آمریکا از نظر اقتصادی بی‌رمق شود».
دوازدهمین سالگرد حادثه مشکوک یازده ستامبر گذشت اما هنوز از طرف دولت آمریکا به هیچ کس اجازه نمیدهد در خصوص حادثه رمز آلود یازده ستامبر تحقیق کند حادثه ای که شواهد موجود نشان میدهد دولت آمریکا از وقوع آن با خبر بوده است.اخبار به دست آمده در برکناری هیلاری کلینتون نشان میدهد او از کشته شدن "جان کریستوفر استیونز"سفیر آمریکا در لیبی مطلع بوده است.

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 6 / 1392برچسب:آمریکا,سوریه,یازده سپتامبر,تکفیری ها,جمهوری اسلامی, ساعت | لينک ثابت |

کنگره سکولار دمکرات‌ها/بدون راه‌کار، تکرار مکررات+تصویر

به گزارش ماهستیم، روز یکشنبه 17 مردادماه نخستین کنگره سکولار دمکرات‌ها در واشینگتن برگزار شد. کنفرانس سکولارها همچنان که انتظار می رفت نتوانست خواسته های عناصر ضدانقلاب خارج نشین را جامعه عمل بپوشاند چراکه به گفته یکی از همین شرکت کنندگان «هرجا که تعداد سرهای کچل و موهای رنگ کرده زیادتر از نیروهای جوان باشد امید زیادی نمی‌رود.»
 
 
سایت خودنویس که توسط نیک آهنگ کوثر مدیریت می شود درباره کنگره سکولارها نوشته است: "قبل از همه چیز، علیرغم اینکه دوست ندارم تکرار بدیهیات بکنم، باید بگویم که خلوص نیت و قلب تپنده اقایانی چون دکتر نوری علا، دکتر ماسالی و... را از نزدیک احساس کردم. اما این دلیلی نیست که چشم از واقعیت پوشید."
 
 
روز اول کنگره با پخش ویدویی درباره مشروطه آغاز شد و بعد "اسماعیل نوری علا" خلاصه‌ای مفید در باب جنگ مشروطه‌خواهان و مشروعه‌طلبان بیان کرد. بعد از ایشان "امیر حسین بهمنی" در یکی از کسل‌کننده‌ترین سخنرانی‌هایی که تا به حال شنیده بودم در باب فضایل و مناقب میرزا ملکم خان داد سخن داد و سر آخر "مهدی خلجی" با ارایه «تصویری ترسناک» از وضعیت حال حاضر ایران، مسن‌ترهای جلسه را یا به ترس و یا به تکفیر خودش واداشت.
 
 
ریاست جلسه بعد از ظهر روز اول را "هرمز حکمت" به عهده داشت که بسیار مسن بود. ابتدا خانم شکوه میرزادگی در باب دشمنی جمهوری اسلامی با میراث فرهنگی و اقدامات انجام شده توسط خود برای مقابله با آن یاد کرد و در این حین صحبت از لباس شخصی‌هایی نمود که به دستور مقامات بالا آثار باستانی را تخریب می‌کنند و یا یادگاری نوشته تقصیر جوانان پاک ایران می‌اندازند(که من نفهمیدم در مملکتی که خود مردم از جمله خود من از سر بی‌توجهی بر بالای ستون‌های باستانی می‌روند تا عکس یادگاری بگیرند چه نیازی به داستان‌های دایی جان ناپلئونی هست؟)
 
آخرین سخنران دکتر کرمی بود که با یک انشا طولانی سرشار از صنایع ادبی و کاملا بی‌محتوا با ترجیع بند «از حد فاصل انقلاب تا آزادی» و با تکرار مکرر «اسارت ایشان در سرداب‌های پرظلمات » مرا به یاد بیانیه‌های کم محتوا اما خوش آب و رنگ مهندس موسوی می‌انداخت!
 
 
روز دوم با دعوت از نمایندگان احزاب سیاسی که آغاز شد که در باب تشکیلات خود و نظرشان راجع به این کنگره صحبت نمایند. بعد از اینکه اکثر این نمایندگان از پاسخ به سوال ساده مجری که در عرض ۵ دقیقه تشکیلات خود را معرفی کنید، درماندند، ادامه جلسه به پرسش و پاسخی کاملا بی‌ربط با اهداف کنگره تبدیل شد. استادی داشتیم که همیشه یک نمره در برگه امتحان را به نوشتن اسم دانشجو اختصاص می‌داد. کسانی به عنوان نماینده احزاب سیاسی سخن گفتند که اکثرشان حتی همین یک نمره را هم نمی‌گرفتند چرا که ساده‌ترین سوال را که «در بنچ دقیقه تشکیلات خود را معرفی کنید» را نتوانستند پاسخ گویند.
 
 
***بزرگترین اشکالی که در این کنگره دیده می‌شد، جوان نبودن مغز افرادی بود که یا فیلم پدرخوانده را ندیده بودند و یا دیده و نکته این فیلم را نگرفته بودند. آنجا که رییس بزرگ بعد از اینکه احساس کرد دیگر سنی از او گذشته تمام مسوولیت را به عهده فرزند جوانش گذاشت، وخود به نصیحتی چند از راه دور بسنده می‌کرد. اما اینان همه از جوانی ۱۴ ساله هم شهوت حرف زدن بیشتر داشتند بی‌آنکه بدانند چه چیزی برای گفتند دارند!

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 5 / 1392برچسب:کنگره سکولار دموکرات,اسماعیل نوری علا,ضدانقلاب,, ساعت | لينک ثابت |

حماقت همایون نادری گروهک سلطنت طلبان را به جان هم انداخت + سند

دعوا بین سلطنت طلبان به جعل و افشاگری علیه یکدیگر کشیده شد و همدیگر را متهم به رفتارهای کودکانه و شک برانگیز کردند.

به گزارش خبرنگار  بولتن نیوز، این جماعت که اختلافات عمیقی با هم دارند مشکل اصلی آنها شخص خاندان پهلوی ، مخصوصا ربع پهلوی است. پهلوی چی ها علاقه مند هستند رضا پهلوی را شاهزاده خطاب کنند و دیگر گروه های سلطنت طلب او را یک شهروند عادی میدانند حتی برخی مواقع به او برچسب بی تدبیری و لودگی میزنند. هفته گذشته کنگره سکولار دموکرات ها قرار بود در واشنگتن برگزار شود، برگزار کنندگان این جلسه آنقدر بی تدبیر و سست بودند که کل همایش خود را در حاشیه ارسال یک ایمیل قرار دادند.

 ماجرا این گونه است که گویا یک نفر  به نام همایون نادری فر ایمیلی برای نوری علا ارسال میکند ، محتوای ایمیل باعث آزرده خاطر شدن او میشود ، نوری علا به تلافی نامه ای به دفتر ربع پهلوی ارسال میکند و از عضو شورای او شکایت میکند اصل ماجرا بدون دخل و تصرف جهت آگاهی مخاطب گرامی از اوج حماقت دشمنان نظام آورده شده است.
 

 

همایون نادری فر از اعضای ورشکسته به اصطلاح شورای ملی ایران یا همان شورای ربع پهلوی در فیس بوکش نوشت: از سوی دفتر پهلوی مطلع شدیم که ایمیلی جعلی به نام من ساخته شده و پیامی تهدید آمیز به آقای نوری علا ارسال نموده است و موجب سو تفاهم برای او فراهم نموده و ایشان نیز متاسفانه بدون بررسی صحت و اصالت ایمیل، آن را به دفتر شاهزاده (ربع پهلوی) ارسال نموده اند!. انتصاب این نامه را به خود رد نموده و انتظار دارم یک فرد مدعی فعالیت سیاسی و نویسنده و ... و با تجربه! قبل از عکس العمل و انتشار این نامه مجعول ، از صحت و درستی آن آگاه می شدند.

 



اسماعیل نوری علا رییس گروهک چند نفره سکولاریسم سبز در پاسخ به او نوشت" این اقدام شما برای حاشیه سازی کنگره سکولار دموکرات ها بوده است.

 


همایون نادری فر در پاسخ به او یادداشت قبلی خود را تکمیل نمود و نوشت "جناب نوری علا !

امروز از طریق دفتر شاهزاده (ربع پهلوی) مطلع شدم ایمیلی منتسب به من از آدرس ایمیل مشابه و جعلی ازیاهو به شما ارسال شده و شما نیز بدون بررسی صحت و اصالت آن ، عکس العمل نشان داده اید!، جدای از اختلافات عمیق فکری و نظری با شما ، انتظار داشتم، تا کنون با ادبیات و روش کارکرد من آگاه می بودید و حتی به خود اجازه نمی دادید که تصور کنید این ایمیل از سوی من بوده باشد !با توجه به تجربه شما! ، این عکس العمل از سوی شما، بسیار کودکانه و شک برانگیز بود! امیدوارم شجاعت اقرار به اشتباه را که کمتر از شما دیده ایم! حداقل در این مورد کوچک و بی اهمیت به نظر بنده ، شاهد باشیم .آرزومندم این عمل ، هدف دار و در راستای رویکردهای قبلی برخی از مغرضان و منتقدین شورای ملی (شورای ربع پهلوی) نباشد و تنها عملی باشد در ادامه تحرکات هدف دار رژیم (جمهوری اسلامی) برای ایجاد جو بی اعتمادی و جلوگیری از یکپارچگی نیروهای برانداز، که البته امیدوارم و سعی میکنم با توجه به عملکرد های شما و یارانتان، شما را به نوعی در میان این نیروهای برانداز قرار دهم!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 5 / 1392برچسب:همایون نادری فر,سلطنت طلبان,نوری علا,ربع پهلوی, ساعت | لينک ثابت |

دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین

امروزی کسانی که سعی در تطهیر و مظلوم نمایی خانواده اسانلو دارند با افشای دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین در همکاری با خون آشام ترین دشمنان این کشور چه پاسخی در مقابل مردم مظلوم این مرز و بوم دارند.

یکی از سوژه هایی که در یک ماه اخیر به دستاویزی برای رسانه های استکباری همچون بی . بی . سی فارسی و دست اندرکاران فتنه 88 تبدیل شده، در گذشت یکی از زندانیان بند امنیتی زندان رجایی شهر به نام «افشین اسانلو» بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، مرگ این زندانیان امنیتی در آخرین روز خردادماه عاملی شد تا رسانه های استکباری با بزرگنمایی موضوع زندانیان سیاسی در ایران، علت مرگ را عدم پوشش مناسب خدمات پزشکی و به تبع آن نقض حقوق بشر در ایران قلمداد نموده و از این رهگذر زندانیان جریان فتنه با هدف فشار بر نظام ج.ا.ا برای آزادی، اقدام به نامه پراکنی های گسترده به مجامع بین المللی و همچنین مسئولین داخلی نموده و توهین های مکرری را به مقامات مسئول روا دارند.

این امر عاملی شد تا خبرنگار بولتن اقدام به تحقیقات نسبتا جامعی در خصوص زندانی متوفی نموده و ابعاد مظلومیت نظام اسلامی را در این پرونده مکشوف نماید که ذیلا به استحضار خوانندگان محترم می رسد:

 

افشین اسانلو که بود؟

افشین اسانلو فرزند یک خانواده متوسط ایرانی بوده که در سال 1350 متولد شده و تا فوت پدرش در سال 1364 زندگی عادی داشته است.

 

با مرگ پدر افشین زندگی او دچار نوسانات متعدد شده و عمدتا متاثر از عملکرد برادر بزرگتر وی منصور اسانلو (که از فعالین سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بوده) می گردد. (درباره منصور اسانلو توضیح داده خواهد شد.)

با مرگ پدر و بی کفایتی برادر، افشین اسانلو با شکست تحصیلی عازم خدمت سربازی شده و با پایان یافتن خدمت اقدام به ازدواج می نماید که حاصل آن دو پسر به نامهای پارسا و پویا می باشند.

تحت بی تدبیری منصور اسانلو که به جای حمایت از برادر و خانواده همواره جاه طلبی های سیاسی وی را به فعالیت های مخرب اجتماعی اعم از تلاش برای سامان دادن اعتراضات و اعتصابات کشانده، افشین دچار انحرافات مختلف گردیده و به فردی معتاد بدل می گردد، که این امر فروپاشی خانوادگی وی را در برداشته و موجب جدایی همسر و فرزندانش می گردد.

افشین با توجه به اعتیاد، بیکاری و طرد از خانواده به پیشنهاد تعدادی از دوستان لاابالی خود که همنشین بساز اعتیاد و الکل وی بوده اند، به کردستان عراق مسافرت می کند که در انجا به واسطه نسبتش با منصور اسانلو (فعال مخالف نظام) مورد توجه گروهک های ضد انقلاب کردی قرار گرفته و با عناصر کومله ارتباط برقرار می نماید.

با توجه به وابستگی گروهکهای ضد انقلاب کردی به رژیم اشغالگر قدس و سرویس اطلاعاتی این رژیم، افشین اسانلو به "موساد" معرفی شده و در راستای اهداف و برنامه های این سرویس جاسوسی تحت آموزش های جاسوسی و تروریستی قرار می گیرد.

بنابر اطلاعات محدودی که در اختیار سایت بولتن قرار گرفته، آموزشها و درخواستهای ارائه شده به افشین انطباق کاملی با تیم های ترور دانشمندان داشته است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

- موتورسواری تخصصی

- نقشه خوانی شهری

- شناسائی و تحقیق ملی

- نصب بمب های مغناطیسی و کنترل از راه دور به خودرو

- تشکیل هسته ای جمع آوری اطلاعات و عملیات شهری در داخل کشور

- و ...

متاسفانه افشین اسانلود به طمع پول کثیف صهیونیست ها حاضر به پذیرش پیشنهاد همکاری آنها شده و پس از طی آموزشهای اولیه برای اخذ آموزشهای تخصصی از طریق کشور اردن به اتریش اعزام شده و در آن کشور تحت آموزش عوامل مرتبط با سرویس اطلاعاتی موساد قرار می گیرد.

افشین اسانلو که علی الظاهر در تمام مدت تحت کنتزل سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشته در آذرماه 89 پس از ورود به کشور به همراه تعدادی از مرتبطینش دستگیر می گردد.

بنابر اظهارت کارشناسان حقوقی جرم افشین اسانلو به دلیل استخدام در سیستم جاسوسی دشمن، اشد مجازات بوده، لین دادگاه ج.ا.ا با رأفت اسلامی با عنایت به عدم موفقیت نامبرده در انجام ماموریتهای دشمن، او را صرفاً به پنج سال حبس محکوم می نماید.

 

منصور اسانلو کیست؟

منصور اسانلو از فعالین پرسابقه کارگری در سندیکای کارگران شرکت واحد بوده که سالها این تشکیلات را در راستای مطامع شهرت طلبانه خود هزینه کرده و در نهایت در دی ماه سال گذشته با خیانت به دوستان خود از کشور گریخت. وی در حال حاضر در خارج از کشور به سر برده و با مساعدت دشمنان کشور در راستای تخریب وجهه این سرزمین در مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل، سازمان جهانی کار و ... می کوشد.

و اما داستان هرزگی و خیانت پیشگی منصور اسانلو خود برگی تاریک در کارنامه فتنه گران و دشمنان این آب و خاک می باشد.

منصور اسانلو که با سوء استفاده از رافت اسلامی سیستم قضایی، امکان استفاده از مرخصی از زندان را یافته بود، با خیانت به یکی از نزدیکترین دوستان خود به نام "منصور حیات غیبی" همسر وی به نام "مریم ضیاء" را اغفال کرده و به خارج از کشور گریخت.

گویا ماجرا از این قرار بوده که منصور اسانلو به دلیل کسالت مدتی در منزل دوست خود به استراحت مشغول بوده که در این مدت با توجه به اختلافات بین آقای حیات غیبی و همسرش، به مریم ضیاء نزدیک شده و در نهایت به همراه وی نقشه فرار به خارج از کشور را اجرا می نماید.

پس از فرار منصور اسانلو و مریم ضیاء به خارج از کشور، آقای حیات غیبی از اسانلو به اتهام دزدی ناموس شکایت نموده است.

با فرار منصور اسانلو به اتفاق مریم ضیاء از کشور، سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه حاضر به پذیرش این بی آبرویی نشده و در مورخ 12 / 11 / 91 طی نامه ای به فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل (ITF)، اسانلو را از ریاست هیأت مدیره این سندیکا برکنار نموده و از آن نهاد خواستار قطع تمامی ارتباطات، همکاریها و حمایتها از وی شود. این سندیکا برای جلوگیری از سوء استفاده منصور اسانلو از نام تشکل کارگری در خارج از کشور، صراحتا اعلام می دارد که سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه هیچ نماینده یا سخنگویی در خارج از کشور ندارد. در پایان رونوشت این نامه نیز به سازمان جهانی کار (ILO)، کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های آزاد کارگری (ITUC)، کنفدراسیون کارگران فرانسه (CGT) و کلیه اتحادیه ها و نهادهای کارگری داخلی و بین المللی ارسال می گردد.

 

مرگ افشین اسانلو

بنابر اطلاعات ارائه شده از بخش بهداشت و درمان اداره کل زندانهای استان تهران، افشین اسانلو در یکسال گذشته بیش از بیست بار توسط پزشکان ویزیت شده که معاینات به علل مختلف از جمله سرماخوردگی، مشاوره روانپزشکی و اعصاب و روان و... بوده است. شرایطی که برای خارج از زندان کمتر میسر بوده است.

افشین اسالنو با سابقه ای از اعتیاد شدید و بیماری اعصاب و روان در مورخ 30 / 3 / 92 به دلیل درد قفسه سینه با پای خود به بهداری زندان رجایی شهر مراجعه نموده و در کمتر از 15 دقیقه پس از گرفتن نوار قلب به بیمارستان رجایی شهر کرج اعزام می شود که درمانهای صورت گرفته نتیجه نداده و نامبرده در همان تاریخ فوت می نماید.

 

جنجال سیاسی – هیاهوی رسانه ای

با مرگ افشین اسانلو موجی از جنگ روانی دشمن در راستای مظلوم نمایی زندانیان فتنه و همچنین القاء نقض حقوق انسانی در ج.ا.ا توسط جریان فتنه و امپراطوری رسانه ای دشمن ایجاد می شود. در این راستا خائنان جریان فتنه که به سبب خیانتهایشان در فتنه 88 در زندان به سر می برند با ارسال نامه ها و شکوائیه های مختلفی به مجامع بین المللی از جمله دبیر کل سازمان ملل، مقامات قضائی همچون رئیس قوه قضائیه و انتشار مطالب کذب در رسانه ها و فضای مجازی سعدی در مظلوم نمایی و بهره برداری از مرگ افشین اسانلو می کنند.

همچنین شبکه های ماهواره ای، خصوصا بی.بی.سی، صدای آمریکا و ... که اهداف پلیدشان علیه این مرز و بوم به اثبات رسیده با پژواک گسترده رسانه ای این موضوع سعی در اجرای پروژه مظلوم نمایی زندانیان فتنه و اتهام زنی به نظام ج.ا.ا می نمایند.

البته از آنجا که خداوند همیشه در کمینگاه کفار و منافقین بوده و رسوا کننده مکر آنان، این اقدامات دشمنان خود سند مظلومیت نظامی برخاسته از خون بهترین جوانان این آب و خاک بوده است. چرا که امکان بیانیه پراکنی و اتهام زنی توسط محکومین امنیتی از داخل زندان خود گواه بزرگی بر دروغگویی آنان از شرایط زندان می باشد. امری که اتفاقا نیاز به بررسی بیشتر و پاسخگویی مسئولین محترم امور زندانهای کشو دارد که چگونه طیفی از خائن ترین زندانیان کشور از این سطح از امکانات و آزادی برخوردارند که از درون زندان با ارسال نامه و بیانیه و ... به بالاترین مقامات بین المللی و داخلی، به چهره مظلوم این کشور چنگ بیندازند!!

همچنین این رویداد نشان بزرگ دیگری از مظلومیت این کشور و این نظام است که چگونه دشمنانش خائن ترین و مبتذل ترین انسانها بوده و در مقابل ج.ا.ا چگونه بزرگوارانه و با این ناجوانمردی ها مدارا نموده است.

امروزی کسانی که در سعی د رتطهیر و مظلوم نمایی خانواده اسانلو دارند با افشای دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین در همکاری با خون آشام ترین دشمنان این کشور چه پاسخی در مقابل مردم مظلوم این مرز و بوم دارند.

نسبت دادن مرگ جوانی با سابقه ای از اعتیاد شدید، آلودگی به الکل، بیماری اعصاب و روان ناشی از مشکلات خانوادگی و ... به نظام ج.ا.ا این شائبه را تقویت می نماید که گویا قرار است ج.ا.ا مانع از مرگ تمامی افراد جامعه گردیده و عمر آنها را برای همیشه تضمین نماید.

«« خواهر اسانلو در روز دوم اردیبهشت ماه 92 در گفتگو با صدای آمریکا: خانم اسانلو با تاکید بر این که برادرش ناراحتی قلبی نداشته، این خبر را باورنکردنی توصیف کرده است.

 

خواهر افشین اسانلو گفته است او یک هفته پیش از مرگ، با مادرش ملاقات حضوری داشته و در این ملاقات کاملا سالم بوده و ابراز امیدواری کرده که شاید بتواند به مرخصی برود»».

 

این در حالی است که صدای آمریکا در خبری دیگر در اول تیرماه 92 یعنی یک روز قبل در گفتاری متناقض اینگونه نقل قول کرده بود: " مادر افشین و منصور اسانلو در گفت وگویی که با سایت ملی مذهبی در تیرماه ۹۱داشته گفته است: «در اولین ملاقات بعد از دستگیری‌اش و چند ماه بی‌خبری، دستش را روی قلبش می‌گذاشت و به خاطر آن کتک‌ها و شکنجه‌ها حال خوبی نداشت. خودش هم در اولین تماس تلفنی گفت چهار ماه من را شکنجه کردند اگر حرفی هم زدم بدانید زیر شکنجه و به زور از من گرفتند و پرونده سازی کردند». !"

به هر حال به نظر می رسد حتی اگر روزی دولت ج.ا.ا قادر به ممانعت از مرگ صدها هزار نفر بر اثر سکته قلبی در کشور گردد، متاسفانه سالانه میلیونها نفر در جهان بر اثر این عارضه فوت می کنند که برای آنها از دست ج.ا.ا کاری برنخواهد آمد و پیشگیری از مرگ آنان قدرت خداوندی را طلب می کند که در اختیار ج.ا.ا نمی باشد.

در پایان کار تائید می گردد که متاسفانه افشین اسانلو به دلیل خیانت به کشور در همراهی با دشمنان و اموری که ذکر آن در این مقاله به صلاح نمی باشد، با پایی لرزان به دیار باقی شتافته می بایست پاسخگوی اعمال خود باشد، شاید بهتر باشد همپالگی هایش به جای سوء استفاده از مرگ وی در ضربه به دین الهی و حکومت اسلامی، برایش طلب غفران در پیشگاه الهی نمایند. شاید شامل رحمت حق تعالی قرار گیرد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 5 / 1392برچسب:افشین اسانلو,منصور اسانلو,صدای آمریکا, ساعت | لينک ثابت |

خاندان سلطنتی انگلیس؛ خانواده ای مسیحی یا یهودی؟+تصاویر

"خانم پرستاری که اندکی ملکه انگلیس را دلخور کرده بود حالا دیگر زنده نیست" این را یکی از فعالان رسانه ای انگلیسی می گوید.  پرستار هندی تباری که فریب دو گوینده رادیوی استرالیایی را خورده بود بی خبر از آینده شوم خود، در پاسخ به درخواست تلفنی این دو خبرنگار که با تقلید صدا، خود را ملکه الیزابت و پرنس چارلز جا زده بودند، اطلاعاتی درباره جزئیات پرونده پزشکی همسر نوه ملکه در اختیار آنان قرار داد. این مصاحبه از طریق همین رسانه استرلیایی پخش شد و زمینه حوادث بعدی را فراهم آورد. 

 
پرستار هندی تبار عروس ملکه- جاسینثا سالدنا
پرستار انگلیسی، جاسینثا سالدنای 46 ساله به شدت از سوی خانواده سلطنتی مورد انتقاد و پرخاش قرار گرفت. مقامات بیمارستان "کینگ ادوارد" نیز رسما عذرخواهی کردند و این مساله را مایه شرمساری دانستند. در حالی که مقامات دربار انگلیس و بیمارستان کینگ ادوارد مدعی بودند که هیچ شکایتی از جاسینثا سالدنا نکرده اند چند روز بعد، جسد این پرستار در خانه ای در نزدیکی بیمارستان پیدا شد که برخی مقامات انگلیسی از احتمال خودکشی وی خبر دادند. گرچه پلیس لندن جزئیات بیشتری را در این باره منتشر نکرد و تنها سخنگوی این نیرو اعلام کرد که آنها این مرگ را قتلی مشکوک تلقی نمی کنند اما انگشت اتهام رو به سوی خاندان سلطنتی نشانه رفت. 
این حادثه حرف و حدیث زیادی را درباره نقش دربار انگلیس در این ماجرا در پی داشت. برخی با اشاره به نفوذ سنتی نهاد سلطنت در این کشور، از وجود شبکه مافیایی در خاندان سلطنتی سخن گفتند. این افراد معتقدند که علیرغم تاکید مقامات این کشور مبنی بر فرمایشی بودن جایگاه سلطنت در انگلیس، خاندان سلطنتی در این کشور یکی از خطوط قرمز و حساس تلقی می شوند که ورود به آن عواقب سنگینی را برای افراد و جریانات سیاسی و اجتماعی به بار خواهد آورد. ورود بی مهابا به حریمی که خاندان سلطنتی انگلیس آن را ملک طلق خود می خواند سر افراد زیادی را در گذشته بر باد داده است. گاهی قتل مشکوکی رخ می دهد که هیچ گاه عامل یا عاملین اصلی آن به طور رسمی مسئولیت اقدام خود را بر عهده نمی گیرند. 
مسببین اصلی، در حاشیه ای امن، در مقابل هزاران پرسش افکار عمومی تنها با سکوت خود، بر پیچیدگی آن می افزایند. قتل مشکوک پرستار ویژه عروس خاندان سلطنتی که چندی قبل هیاهوی فراوانی را در رسانه ها به راه انداخت از جمله این موارد بود. اما سوال اینجاست که چرا؟
پاسخ به این چرایی را بایستی در دالان رمزآلود خاندان سلطنتی انگلیس جستجو نمود. چرا خاندان سلطنتی انگلیس هنوز وجود دارند؟ این خانواده سلطنتی در این جهان مدرن چه می‌کنند؟ چرا هنوز خانواده‌‎ سلطنتی نفوذ خود را بر رسانه های انگلیس حفظ کرده است؟ چرا رسانه های داخلی در حوزه هایی چون خاندان سلطنتی تحت فشار و کنترل هستند؟ دربار انگلیس اسرار و ناگفته های زیادی در خود دارد که علاقه ای هم به افشای آن ندارد. در این گزارش به بخشی از این ناشنیده های هویتی- مذهبی درباره روند یهودی سازی خاندان سلطنتی و تبعات آن اشاره شده است.
عروس یهودی خاندان سلطنتی
هنوز برای بسیاری از مردم انگلیس این سوال وجود دارد که چگونه فرزند یک "مهماندار هواپیما" توانست با نوه ملکه انگلیس ازدواج کند.  حقیقتی که علیرغم سکوت و بی توجهی جریان اصلی رسانه ای انگلیس از دیده همه رسانه ها پنهان نماند. 
حقیقت آن است که تازه عروس خاندان سلطنتی انگلستان یک یهودی است. گرچه در جریان این عروسی سلطنتی چنان وانمود شد که گویی کیت میدلتون یک مسیحی است اما ریشه های خانوادگی این دختر انگلیسی نشان می دهد که وی از سوی مادرش یک یهودی سفاردی محسوب می شود. البته زمان و شیوه برگزاری عروسی ویلیام و کیت که مبتنی بر فرهنگ یهودی بود خود بر این شواهد صحه می گذارد.
 نام مادر کیت قبل از ازدواج با پدرش، گلداسمیت بود. تحت قانون یهود اگر مادری یهودی باشد کودکان او نیز یهودی هستند. از اینرو کیت میدلتون یک یهودی سفاردی است و فرزندان وی نیز از نظر قانون یهود، یهودی خواهند بود.  
 
کیت مدیلتون عروس خاندان سلطنتی در کنار مادر یهودیش کارول گلداسمیت
این مساله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می یابد که بدانیم وی به عنوان همسر فردی پا به کاخ سلطنتی باکینگهام می گذارد که در آینده نه تنها پادشاه انگلیس بلکه فرمانروای کلیسای انگلیس نیز خواهد بود. منابع نزدیک به این عروس 30 ساله سلطنتی گفته اند که کیت مدیلتون و والدینش به طور معمول در مراسم کلیسا شرکت نمی کردند. به همین علت کلیسای انگلیس تصمیم گرفت تا به طور مخفی و غیررسمی برای مسیحی نمودن این عضو جدید وی را غسل تعمید دهد تا بتواند ازدواج او را با پرنس ویلیام تایید نماید. 
با این وجود حتی غسل تعمید اسقف کلیسا نخواهد توانست مانع یهودی شدن فرزند پرنس ویلیام پادشاه آینده و مقام ارشد کلیسای انگلیس شود و به ناچار فرزند مشترک ویلیام و کیت یک یهودی خواهد بود. 
پدر و مادر یهودی تبار پرنسس دیانا 
یهودی بودن اعضای خاندان سلطنتی تنها به یک مورد محدود نمی شود بلکه افراد دیگری نیز در این خانواده پادشاهی انگلستان یهودی مذهب بوده و هستند. پرنسس دیانا عروس ملکه الیزابت نیز که از مادری یهودی متولد شد، یک یهودی محسوب می شد. بنابراین فرزندان وی یعنی ویلیام و هری هم یهودی هستند.
در کتاب «تاریخچه دیانا»، نویسنده - تینا براون- ادعا می کند که مادر یهودی پرنسس دیانا، فرانسیس شاندکید در طی دوران ازدواج خود با ارل اسپنسر با جیمز گلداسمیت بانکدار یهودی نیز رابطه داشته است. او نشان می دهد دیانا که در سال 1961 متولد شد، فرزند نامشروع گلداسمیت بود و دختر حقیقی اسپنسر حساب نمی شد. وی می نویسد دیانا حتی اگر از طرف پدران یهودی نباشد، با توجه به قانون یهود، بازهم به عنوان یک یهودی شناخته می شود چرا که از طرف مادر یهودی است. 
 
فرانسیس شاندکید مادر دیانا به همراه شوهرش ارل اسپنسر
 
برادران ناتنی یهودی تبار دیانا
پرنسس دیانا به لحاظ ظاهری به کودکان جیمز گلداسمیت – زاک، بن و جمیا- شباهت قابل توجهی دارد، گفته می شود که آنها برادر و خواهرناتنی دیانا هستند. 
 
زاک گلداسمیت                         پرنسس دیانا
بن گلداسمیت در سال ۲۰۰۳ ادعا کرد که برادر ناتنی دیاناست بر همین اساس با کیت روچیلد ازدواج کرد. همین ادعا موجب شد زاک گلداسمیت نیز خود را برادر ناتنی پرنسس دایانا معرفی نماید؛ وی نیز پس از آنکه به عنوان نماینده پارلمان انتخاب شد، همسر خود را طلاق داد. زاک در حال حاضر با آلیس روچیلد زندگی می کند. انتظار می رود این زن و مرد روچیلد-گلداسمیت نیز با هم ازدواج کنند. 
پسر یهودی پرنسس دیانا و آینده پادشاهی انگلیس
چنانچه گفته شد تعریف اصلی و فعلی یهود از افراد یهودی، این است که مادر وی یهودی باشد چون یهودیت از طرف مادری منتقل می شود. مادربزرگ پرنس ویلیام و مادر پرنسس دیانا، یک زن یهودی تبار به نام فرانسیس روت برک روشه که از خاندان روچیلد بود. شواهد حاکی از آن است که نسب دیانا از سوی پدر نیز یهودی است که بر همین اساس قطعا ویلیام یهودی است.
 
پرنسس دیانا به همراه دو پسرش ویلیام و هری
نتیجه آنکه حتی اگر خانواده سلطنتی به ویژه کیت و ویلیام، خود را مسیحی دو آتشیه معرفی نمایند به دلیل آنکه عروس این خانواده یعنی دیانا همسر پرنس چارلز یهودی بوده دو پسر وی هری و ویلیام مسیحی هستند. از سوی دیگر پیوند ازدواج ویلیام به عنوان میراث دار تاج و تخت با دختری یهودی تبار آینده انگلیس را به دستان فرزندان یهودی این زوج خواهد سپرد.
 
پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون زوج یهودی وارث تاج و تخت در انگلیس
این روزها که خاندان سلطنتی در انتظار  است تا کیت نوزادان یهودی خود را برای این خاندان متولد کند، بسیاری از مردم انگلیس از اینکه اعضای پارلمان این کشور در یکی از جلسات اخیر خود، بیشترین زمان را صرف تصویب قانونی کردند که کاتولیک ها به تاج و تخت برسند، متحیرند. گرچه این مسئله آنها را متحیر کرده ولی به طور جدی به این مساله توجه ندارند که چرا پارلمان وقت خود را با این موضوع اختصاص داده است. اما ما بهتر می توانیم تحولاتی که به صورت زیرپوستی در انگلیس در جریان است را درک کنیم چون این یک امر تصادفی نبود که به یهودیان اجازه داده شد تا بر اساس "برابری" و "تنوع" بر تاج و تخت سلطنتی انگلیس تکیه زنند.
به نظر می رسد که تغییر مذهبی و دینی در سلطنت مشروطه انگلستان آثار خاصی را بر حوزه داخلی و خارجی این کشور خواهد گذاشت. در فضای داخلی انگلیس به جای پادشاه یا ملکه کاتولیک، فردی یهودی مسلک قدرت و نفوذ سنتی را در دست خواهند گرفت که این به معنا بسط هر چه بیشتر نفوذ لابی های یهودی در این کشور خواهد بود. ضمن آنکه جریان مذهبی مسیحی این کشور نیز رسما تحت قیمومت یهودیان عمل خواهد کرد؛ چرا که پادشاه و ملکه آینده یهودی هستند.
این مساله تاثیرات خود را بر حوزه سیاست خارجی این کشور نیز خواهد گذارد. قرابت مذهبی میان انگلیس و رژیم صهیونیستی تعامل این دو رژیم را بیشتر می نماید. نقش حمایتگرانه لندن از اسرائیل به میزان قابل توجه افزایش خواهد یافت. البته این همه به عوامل دیگری چون کیفیت و توان سایر ساختارهای سیاسی این کشور نیز بستگی دارد.

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 5 / 1392برچسب:خاندان سلطنتی انگلیس,یهودی,مسیحی, ساعت | لينک ثابت |

نامزدهای پیشنهادی بولتن برای وزارت زنان از میان بافضیلت ترینهای جریان فتنه

طی روزهای اخیر، فضیلت های جریان فتنه فشار رسانه ای زیادی را بر رئیس جمهور منتخب وارد ساخته و مطالباتی را مطرح می کنند که از جمله آنها ایجاد وزارت «زنان» است.

به گزارش بولتن نیوز، برای کمک به جریان فضیلتی ای که در رابطه با وزارت زنان کاسه داغ تر از آش شده تا پیش از این دو گزارش منتشر کردیم که در گزارش اول مهاجرانی و نبوی را پیشنهاد دادیم و در گزارش دوم به بافضیلتهایی چون اشکوری و نوریزاد و بهنود پرداختیم و در آخرین گزارش مورد برادر گرامی واحدی و باطبی و خزعلی را مورد مورد بررسی قرار می دهیم.

مجتبی واحدی: وی که از زیبائی چهره بسیار بی بهره است، سعی نمود تا این نقیصه را با قرار گرفتن در کنار یکی از چهره های متلفذ و مشهور زمان خود (مهدی کروبی) جبران کرده و توجه زنان را به خود جلب کند. فساد گسترده وی به هنگام تصدی مدیریت دفتر کروبی منجر به شکایت مراجعین و برکناری وی شد. مجتبی واحدی پس از ازدواج دائم نخست خود، مجدداً در سال 85 با خانمی به نام «فریبا – ت » ازدواج کرد که دو فرزند به نامهای امید و امین حاصل ازدواج دوم وی می باشد.

مجتبی واحدی مشاور متواری مهدی کروبی زمانی که درایران بود با وجودی که همسرداشت عاشق خواهرزنش شد و در مقابل چشم همسرش،با خواهر زن خود ارتباط برقرار کرد و امروز چنین فرد فاسدی می خواهد جایگاه ولایت را تخریب کند.

برای یادآوری به مجتبی واحدی، لازم است یادآور شویم که مرحوم عزت اله سحابی، اعلام کرده بود که در بین بازجویان خود، مجتبی واحدی را دیده است؟!

وی در واکنش به بازداشت چند روزه تعدادی از روزنامه نگاران که با خارج کشور در ارتباط بوده اند، نیز طوری به دفاع از روزنامه نگاران پرداخته، که گویا فراموش کرده در مقام سردبیر روزنامه آفتاب یزد، چگونه عمل کرده است.

مجتبی واحدی، نه تنها برادر خانوم و برادر خود و چند تن از نزدیکان را به جای افرادی که از قبل از روزنامه سلام و بیان و... در آن ساختمان کار می کردند، قرار داد بلکه حتی روزنامه نگاران مطرح آن روزها که در بین روزنامه نگاران اصلاح طلب نام و جایگاهی داشتند را نیز اخراج کرد.

برای یادآوری این نکته لازم است مجتبی واحدی به یاد آورد که چه برخوردی با بنفشه سام گیس گزارش نویس روزنامه های اصلاح طلب و خانوم ص و .... داشت و با برخورد زننده و زشت، آنها را از روزنامه اخراج کرد.

برادر خانم " و " نیز بابت برخی رفتارها و عملکرد های مجتبی واحدی،  احساس شرمند گی می کردند و از دیگران عذر خواهی می کردند که ایشان حدود اخلاق را رعایت نمی کند.

ماجرای رسوایی و اختلاس نامبرده در روزنامه آفتاب یزد و دعوای خانوادگی بوجود آمده در پی افشای روابط مشارالیه با خانمی که منجر به کتک کاری توسط مادر همسر اولش با وی نیز شد  توسط برخی از همکاران وی در آفتاب یزد مطرح شده است

 

احمد باطبی: چهره مشهور 18 تیر 78 پس از فرار از کشور به چهره مشهور فساد اخلاقی و زنیاره گی تبدیل شد. در مورد وی همین نکته بس که اخیراً تصاویری از باطبی در حال کولی دادن به هشتمین زنش در فضای مجازی منتشر شده است.

 

یک مورد: سال ۲۰۰۸ همزمان با ورود احمد باطبی به خاک آمریکا، نازلی سلیقه عراقی، دختر رحیم سلیقه عراقی هم به آمریکا میاید تا در دانشگاه «آلاباما» درس بخواند. یک سال بعد توسط زن و شوهری ایرانی که در فرانسه زندگی می کنند، نازلی عراقی به احمد باطبی معرفی می شود، در جریان اعتصاب غذای اکبر گنجی در تابستان ۲۰۰۹، این دو یکدیگر را می بینند و احمد باطبی بدون اینکه با نامزدش «تارا نیازی» حرف بزند، وی را رها کرده و «نازلی عراقی» را نامزد می کند. چند ماه پس از آنم نازلی با تارا نیازی تماس می گیرد و به او اطلاع می دهد که حالا همسر باطبی شده است و از تارا می خواهد که از زندگی اش بیرون برود!

 

این عنصر ضد انقلاب در تازه ترین فعالیتش به همجنس بازی روی آورده است و در فیس بوک عکس حمایت از همجنسگرایان را قرار داده و نوشته است: «دوستان می‌پرسند این علامت یعنی چی . یعنی من از حق انسانهای همجنس خواه برای ازدواج و تشکیل خانواده و بهرمندی از حقوق اجتماعی دفاع میکنم. یعنی من همچین آدمی هستم.»

 

مهدی خزعلی: فردی که بسیار سعی می کند چهره ای ماندلا گونه از خود در افکار عمومی ترسیم کند. اما اگر ماندلا نیز همزمان 3 زن داشت، نمی توانست حتی یک ماه در زندان مقاومت کند. مهدی خزعلی علاوه بر همسر اولش، منشی خود را نیز به عقد درآورد و پس از مدتی نیز با یک زن ایرانی مقیم دبی رابطه زناشوئی برقرار کرد.

مهدی خزعلی فردی که از طریق رانت های سیاسی و اقتصادی مبدل به کلاهبردار بین المللی شده را اکثراً به عنوان یک فرزند ناخلفی می شناسند که هر از چند گاهی آنقدر خود را به در و دیوار می کوبد تا به زندان برود و در آنجا نمایش اعتصاب غذا راه اندازد تا خود را فدایی آرمان هایی نشان دهد که حقوق بشر بر آن پایه گذاری شده ! اما اساساً این شگردی بیش نبوده و نامبرده با نمایش این چنینی سعی در سیاسی جلوه دادن جرائم مالی و اقتصادی خویش می نماید.

 

اطلاعات واصله از کاربران اینترنتی حاکی از آن است که مهدی خزعلی در سال 1378 مبلغ 221 میلیون تومان از بیت المال یعنی بنیاد مستضعفان کلاهبرداری نموده است.

وی تحت سناریوی دروغین با عنوان فروش یک فروند کشتی بنام هامور و اغفال مسئول مربوطه در بنیاد، مبلغ 221 میلیون تومان را که در آن زمان ( سال 78) بسیار سنگین بود بدون طی مراحل قانونی دریافت می کند که بعدها هنگام جابجایی و تسویه حساب مسئول وقت مالی، موضوع بر ملا می گردد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 5 / 1392برچسب:مجتبی واحدی,فتنه88,مهدی کروبی,, ساعت | لينک ثابت |

روند انحراف فتنه گران، مسعود بهنود از مصاحبه با عبدالمالک ریگی تا پرواز به لندن

در دوره 8 ساله دولت احمدی نژاد که بهنود خارج کشور بوده، نقاب را کنار زده و ماهیت خود را نشان داده است و با عبدالمالک ریگی مصاحبه کرده و در جریان فتنه در رسانه های ضد انقلابی مانند جرس، گویا، روز آن لاین و... مقاله های متعددی نوشته است و از فراریان جریان فتنه مانند مسیح علی نژاد دفاع کرده است...

گروه سیاسی – در بخش نخست و دوم این گزارش، به گوشه هایی از فعالیت مسعود بهنود روزنامه نگار حامی جریان فتنه پرداختیم. اینک در بخش سوم و پایانی به تحلیل وارونه اواشاره داریم که ادعا کرده ایران ابتکار دیپلماتیک برای کاهش تنش ندارد و این را در مطلب به سوی بی آیندگی مطرح کرده است.





به گزارش بولتن نیوز، یکی ازاقدامات اساسی بهنود که قابل کتمان و گذشت نیست، موضوع حمایت او از سران فتنه است که در مطلب ما داریم می آییم در تاریخ 29 فروردین 88 در روزنامه اعتماد به وضوح مطرح کرده است و 55 روز مانده به انتخابات، خط و نشان کشیده است...


و در همین مطلب ادعای پیروزی تلویحی کرده و براندازان نرم را قبل از برگزاری انتخابات، برنده میدان رقابت دانسته است.


وی در تحلیلی مضحک با عنوان من و انتخابات در 16 خرداد 88 اعلام کرده که انتخابات شاه با انتخابات جمهوری اسلامی همسان است


و در تاریخ 29 خرداد 88 در مطلب گریه ها باید کرد فتنه گران را به تداوم اقدامات افراطی تشویق کرد.  


بهنود برای تاثیرگذاری برمسوولین به منظور تقابل با یکدیگر، مطلب سپهسالار قورباغه را در 31 خرداد 88 نوشت و لاریجانی و شورای نگهبان و احمدی نژاد را تشویق به استعفا، حل مسئله، بازشماری صندوق ها و... کرد.


وی همچنین ادعاهای بی اساس فتنه گران را در همین مطلب تبلیغ کرد و در مطلب سبزمی مانم در تاریخ 26 دی ماه 88 فتنه گران را تشویق کرد و در مطلب برسرقرار سبز در 12 آبان 89 با روحیه دادن به فراریان فتنه گر مثل علی نژاد برای آنها تبلیغ کرده است.
او همچنین در مطلب به اعلیحضرت توهین کردی در تاریخ 12 شهریور 88 ولایت فقیه را با سلطنت شاه همسان ارزیابی کرده است.


او با حمایت از چهره های معاند و نفی ماهیت انقلاب اسلامی در مطلب  طالقانی و منتظری در تاریخ 30 آذر 88 تاریخ انقلاب را تحریف کرده و برخی چهره های محبوب را مصادره به مطلوب کرده است.




بهنود در مطلب خاطرات سعید شاهسوندی ... در 19 مرداد 89 اینگونه القا کرده که مدافعان نظام نفوذی بوده اند و دستگاه های اطلاعاتی کشور را به فریبکار بودن متهم کرده است.


وی  در مطلب روز آن لاین 11 خرداد 88 با عنوان خوب می پرانند  از دربار پهلوی و فراماسونرها  از جمله فتح اله آتابای و سلیمان خان بهبودی تمجید کرده است و همچنین در مطلب یک قلم توانا شکست در تاریخ 10 بهمن 89 از داریوش همایون که چهره ای ضد دین داشت و وابسته به پهلوی بود تجلیل کرده است


خلاصه آنکه این روزنامه نگار بسیار پرکار، اگرچه به قلم ساده و داستانی اش و آثار و مقالات و روزنامه های پرشمار مشهور  و معروف است اما به نظر می رسد که پشت این قلم و کار زیاد، شامه تیز وی در شناخت قدرت های موجود و سعی در نزدیکی به آنها قرار داد.


زیرا هم در قبل از انقلاب در نزدیکی به فرح پهلوی و دربار، هم در بعد از انقلاب در نزدیکی به اصلاح طلبان و روزنامه های زنجیره ای و هم بلافاصله بعد از نزول قدرت در اصلاح طلبان، پرواز به لندن و قرار گرفتن در بی بی سی و بنیادها و هسته ها و حمایت های نهادها و...همگی نشان می دهد که او خوب تشخیص می دهد که کجا باید برود و جالب است که برخی روزنامه نگاران نیز بلافاصله جا وخط وچهره وحجاب ولباس و کراوات و کت و ... را تغییر می دهند و منتظرند که ببینند بهنود چه رفتاری دارد تا دقیقا آن را پیگیری کنند....





بهنود قبل از انقلاب به امیرعباس هویدا از طریق داریوش همایون و م.ج و پ.ن  و روزنامه آیندگان نزدیک شدو جالب است که محمد جعفریان و پرویز نیکخواه را بعد از پیروزی انقلاب،  به جرم توده ای و مائو ئیستی معرفی و از آنها شکایت کرد و تا طناب اعدام همراهی کرد و خود را هم رنگ انقلاب معرفی کرد و گاهی به پهلوی و هویدا در تهران مصور فحش می داد و البته از منافقین و فدایی ها حمایت می کرد.


وی با نزدیک شدن به بازرگان و امیرانتظام درروزهای نزدیک به17شهریور واعلام این که از ماجرای 17شهریور  خبرداشته است و همچنین نزدیک شدن به شهید بهشتی، و حمایت از آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان سردار سازندگی، و وفادار نشان دادن به دوم خرداد به صورت یکی به نعل یکی به میخ، نشان داده که همواره به جریان های قدرتمند نزدیک شده است.


وی با همکاری یکی از روزنامه نگاران سرشناس در روزنامه های زنجیره ای، نیروهایی را پرورش دادند تا بعد از چند سال اکنون همکاری نزدیکی را با بهنود در بی بی سی، روز آن لاین و گویانیوز و... داشته باشند.


اما در دوره احمدی نژاد که بهنود خارج کشور بوده، نقاب را کنار زده و ماهیت خود را نشان داده است و با عبدالمالک ریگی مصاحبه کرد. و در جریان فتنه در رسانه های ضد انقلابی مانند جرس، گویا، روز آن لاین و... مقاله های متعددی نوشته است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 5 / 1392برچسب:ضدانقلاب,مسعود بهنود,عبدالمالک ریگی,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

ارائه دستورالعمل جدید به عناصر داخلی فتنه / پنج‌هزار امضا جمع کنید تا برگردیم!

در دستور العمل جدید حلقه پاریس نشین به اعضای داخل موضوعاتی همچون رفع حصر از سران فتنه، آزادی مجرمین فتنه 88 و اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری و همچنین گسترش فعالیت و حملات رسانه‌های زنجیره‌ای به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که کمتر از یک هفته از انتشار گزارش هدفمند شبکه بی‌بی‌سی از موج بازگشت برخی ایرانیان به داخل کشور می‌گذرد، اخبار جدید و موثق حکایت از آن دارند که حلقه پاریس‌نشین فتنه و همپالگی‌های داخلی آن دستورالعمل جدیدی را تهیه و آن را به منظور اجرایی کردن به عناصر داخلی ابلاغ کرده‌اند.

 

در دستور العمل جدید حلقه پاریس نشین به اعضای داخل موضوعاتی همچون رفع حصر از سران فتنه، آزادی مجرمین فتنه 88 و اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری و همچنین گسترش فعالیت و حملات رسانه‌های زنجیره‌ای به چشم می‌خورد.

براساس این گزارش در ماحصل دستورالعمل ارائه شده به حلقه‌های داخلی فتنه، هدف از انجام و پیگیری اقدامات فوق‌الذکر، زمینه‌چینی برای بازگشت فراریان فتنه 88 به داخل کشورعنوان شده است.

بر همین اساس، حنیف_م، فرزند رجبعلی_م، از قول پدرش عنوان کرده که در راستای نیل به هدف بازگشت اعضای فتنه به داخل، در اولین اقدام این دستورالعمل به برخی از زندانیان(اغتشاشگران 88) ابلاغ شده تا این افراد با نوشتن نامه‌ای به کنگره آمریکا که در پوشش درخواست رفع تحریم علیه ملت ایران صورت می‌گیرد توجه اعضای کنگره را به موضوع زندانیان در ایران نیز جلب کنند.

حنیف_م و پدرش رجبعلی_م از مجرمین و فراریان اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 هستند که با استقرار در پاریس و بروکسل از طریق مزدوری برای رسانه‌های بیگانه به خیانت و سمپاشی علیه مردم ایران می‌پردازند در حال حاضر به علت همکاری با شبکه‌های ضد انقلاب بی‌بی‌سی و صدای آمریکا حقوق‌بگیر آن‌ها هم شده‌اند.

حنیف_م‌ در توضیح اقداماتی که تاکنون صورت گرفته و شرایطی که مقدمات بازگشت خود و همپالگی‌هایش به داخل کشور را فراهم می‌کند، از قول پدرش عنوان می‌کند شورای هماهنگی راه سبز امید مقدمه لازم برای بازگشت را رفع حصر از سران فتنه، آزادی زندانیان فتنه و گسترش فعالیت رسانه‌های زنجیره‌ای با هدف تشدید فضای تبلیغات و جنگ روانی علیه دستگاه‌های قضایی و امنیتی جمهوری اسلامی به منظور منفعل نمودن آن‌ها می‌داند.

این فرد در ادامه تشریح دستورالعمل بازگشت فتنه‌گران فراری به داخل کشور، شرط لازم را آزادی سرکردگان فتنه دانسته و معتقد است تا پیش از آزادی سران فتنه، اعضای خارج‌نشین نمی‌توانند به ایران بازگردند، چرا که احتمال بازداشت و محاکمه آن‌ها وجود دارد.

اما شورای هماهنگی راه سبز امید(شورای تبعیدی فتنه‌گران) به مدیریت ارشیر امیرارجمند مشاور فراری یکی از سران فتنه و از حلقه‌های اصلی فتنه در پاریس، به این نتیجه رسیده که با افزایش فشارهای داخلی و خارجی به حاکمیت و تبدیل موضوع رفع حصر و آزادی زندانیان(فتنه‌گران) به یک فرایند درخواست شده توسط خارجی‌ها که بتوان به آن رنگ اجتماعی نیز زد، می‌توان امکان آزادی افراد مذکور را فراهم کرد و بعد از این مرحله زمینه برای اعضای خارج‌نشین فتنه به منظور بازگشت به کشور نیز مهیا می‌شود.

نکته بسیار مهمی که فرزند رجبعلی_م در ادامه به آن اشاره می‌کند تشکیل کمپینی برای جمع‌آوری 5 هزار امضا است که هدف آن فشار برای آزادی سران فتنه می‌باشد.

گفتنی است، کمپین 5هزار امضایی در حال حاضر آخرین اقدام حلقه پاریس‌نشین به منظور فشار وارد آوردن به دولت است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 5 / 1392برچسب:دستور العمل جدید,فتنه,کنگره آمریکا, ساعت | لينک ثابت |

عدالت از نگاه آقای مرگ موش + سند

سرویس اخبار غیرخودی بنیاد حماسه دفاع؛ رجبعلی مزروعی، فتنه گر فراری ساکن بروکسل، در یادداشتی جدید به تعریف عدالت از نگاه خود پرداخته و در سایت جرس وابسته به حلقه فتنه در لندن منتشر کرده است. او در بخش اول یادداشت خود، با استناد به حدیث نبوی (!؟) که حکومت ظلم ماندنی نیست، نظام جمهوری اسلامی را متهم به ظلم و جور کرده و نوشته است: "نظامی سیاسی که عنوانی دینی داشته باشد اما در آن بجای عدالت، ظلم جاری باشد، جز فروپاشی و سقوط سرانجامی نخواهد داشت و البته تجربه تاریخ بشری نیز بر صحت و درستی این حدیث گواه است".

نماینده افراطی حزب منحل شده و غیرقانونی مشارکت در مجلس ششم، ضمن حمایت از سران فتنه نوشت: "فکر نمی کنم تا اینجای بحث، اختلاف نظر چندانی میان دوجناحی که در جمهوری اسلامی ایران، به اصلاح طلب و اقتدارگرا مشهور هستند در این باره باشد؛ اما اختلافی که به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بین این دو جناح رخ نمود و پیامد آن قطبی شدن جامعه در دو سو شد، در انطباق رفتار حاکمیت با شاخص عدالت بود".
 

ستون پنجم صدام در جريان جنگ تحميلي در حال بازيابي فعاليت‌هاي تشکيلاتي / نهضت آزادي دوباره فعال مي‌شو

يک منبع مطلع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : در ادامه روند فعالیت جریان فتنه و ضد انقلاب برای بازسازی فعالیت‌های تشکیلاتی احزاب غیرقانونی و تشکل‌های غیر‌سیاسی، اين جريان با ارسال دستورالعملی جدید به افراد مورد اشاره عنوان کرده است که در پوشش برگزاري مراسم افطاری و شب‌های احیا ماه مبارک رمضان گروه‌ها و احزاب غیرقانونی فعالیت تشکیلاتی و غیر‌سیاسی خود را دوباره از سر گیرند.

بنابراین گزارش، گروهک نهضت آزادی در راستای اجرای این دستور‌العمل که ماحصل جلسات داخلی و خارجی است، قصد دارد سلسله نشست‌های تشکیلاتی خود را در پوشش مراسم افطاری و مراسم احیا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و زنجان برگزار کند.

چیزی که در این میان بسیار قابل توجه و با اهمیت است اینکه گروهک مورد اشاره به عنوان ستون پنجم دشمن در جنگ تحمیلی فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و در آن زمان ارتباطات گسترده‌ای با سفارت خانه‌های خارجی و جریان‌های همسو با ضد انقلاب داشته و دارد.

انتشار این خبر در محافل خصوصی گروهک نهضت آزادی و برنامه‌ریزی اعضای این گروهک برای تشکیل چنین جلساتی حکایت از آن دارد که متولیان امر در دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عنایت به تعهدات و تضمین‌های قانونی این افراد برای پرونده‌های جاری احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند به تعبیر امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب به دست نا‌اهلان و نامحرمان بیافتد تا حوادث غمگینی همچون فتنه‌های 78 و 88 مجددا با فعالیت این عناصر فتنه‌گر رخ دهد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب:نهضت آزادی,جریان فتنه,جنگ تحمیلی, ساعت | لينک ثابت |

از دوستی با اسرائیل تا رابطه با آمریکا/ هدفگذاري جديد اصحاب فتنه

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، با بررسی مواضع اصحاب فتنه، در مورد استقامت جمهوری اسلامی ایران بر حفظ عرصة مقاومت که به عنوان تنها علمدار حامی مستضعفین جهان مطرح است، می­توان بر تمرکز ایشان بر ایجاد فرآیندی تحمیلی برای تشکیل فضای آشتی­ساز بین کشور و دشمنان استراتژیک نظام اسلامی بالاخص رژیم غاصب اسرائیل، پی برد.

هدف­گذاری اصحاب فتنه که از سال­های آخر دولت اصلاحات به شکلی علنی نمایان شد را می­توان از ۳ رویکرد مورد بررسی و کنکاش قرار داد.
 
۱- رابطه با اسرائیل، زمینه ساز رابطه با آمریکا
 
در این رویکرد می­توان اقدامات اصحاب فتنه را به گونه­ای قلمداد کرد که ایشان در صدد ایجاد بستری برای مجاب نمودن نظام به رابطة مستقیم با آمریکا، هستند. این اقدام که با تشکیل جریانی برای بزرگنمایی توان سیاسی و منطقه­ای اسرائیل همراه است، قصد دارد بدین گونه عمل کند که با رژیمی که تناقضات ایدئولوژیک اساسی با نظام دارد، مصالحه شکل بگیرد، پس با آمریکا که ماهیت کشور بودن را دارد، این امرکاری ساده و بی­خطر است.
 
۲- تلاش برای خارج نمودن اسرائیل از انزوای سیاسی
 
در رویکرد مورد بحث، این مسأله مطرح است که با توجه به حمایت­های اخیر اصحاب فتنه(مهاجرانی، کدیور، مخملباف و…) از رژیم صهیونیستی، و با عنایت به افول توان سیاسی و منطقه­ای این رژیم در عرصة مناسبات بین­اللملی و منطقه­ای، تلاشی مشترک بین اپوزیسیون خارج­نشین و اصحاب فتنه(که دارای مشترکات سازمانی بسیاری هستند) برای خارج نمودن رژیم منفور صهیونیستی از انزوای سیاسی و بالا بردن توان اثرگذاری آن در منطقه شکل گرفت.

با بررسی اخبار یک سالة اخیر به وضوح می­توان پی برد که هر زمان اسرائیل متوجه افول توان سیاسی خود و اپوزیسیون نظام شد، اقداماتی برای محکوم سازی ایران به موارد مختلف انجام داد.

این سلسله اقدامات که گاهی در تهدیدات نظامی علیه کشور و گاهی در اعلام خط قرمز نتانیاهو برای برنامة هسته­ای صلح­آمیز ایران بروز می­نماید، امروز بین اپوزیسیون در مقام تئوری­ای مطرح می­شود که با اجرای آن امید به نفوذ مجدد اصحاب فتنه در نظام را دارند.

در نظر گرفتن این نکته نیز بسیار حائض اهمیت است که، عمده دلیل فعالیت اصحاب فتنه در راستای تحقق تمایلات رژیم غاصب، تأمین منابع مالی آنان از سوی لابی­های صهیونیستی است. لابی­های صهیونیستی که از انزوای تشکیلات خود در تنگنای سیاسی قرار گرفته­اند، به این مهم رسیده­اند که راه خروج آنان از بن­بست پیش­رو، تضعیف مواضع جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است که بر همین اساس حمایت­های مالی خود را به فتنه­جویان هدایت می­کند تا برنامة مورد نظرش تبدیل به مطالبات اپوزیسیونی نظام ایران نماید.
 
۳- ایجاد تبعات اجتماعی، با محوریت مسایل اقتصادی
 
رویکرد دیگر آن است که اصحاب فتنه با ایجاد بسترهایی(پیش­بینی شده از سوی غرب) برای بهبود شرایط اقتصادی، در نظر دارند که پس از اولین تحرکات سیاسی خود، دشمنان استراتژیک و ایدئولوژیک کشور را در طبقات اجتماعی، تبدیل به عواملی یکطرفه کنند و حتی علت شرایط اقتصادی کشور را در عدم وجود رابطه با برخی دشمنان(عوامل جدید) ابراز نمایند.

پس از شکل گرفتن چنین تصوری در اذهان جامعه، بلافاصله با استفاده از بسترهای عملیاتی غرب(تحریم) وارد عرصه شده و روندی برای کاهش هزینه­ها اعمال کنند تا وجهة تخریبی علیه نظام، و زمینة اجتماعی برای تمایلات دشمنان(ایجاد رابطه با آنان) آماده گردد.
 
سند فرآیند برنامه­ریزی فتنه­جویان

سفرهای مکرر اصحاب فتنه به اسرائیل و اعلام حمایت­های آنان از این رژیم منفور، جزء لاینفک برنامة مدنظر غرب، در مسیر منحرف آنان است. سفر محسن مخملباف و حمایت وی از آئین بهائیت، سفر محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی و حمایت آنان از امور اجرایی رژیم غاصب، مصاحبة کاسپین ماکان(نامزد ندا آغاسلطان) با تلویزیون ملی اسرائیل و اعلام نظر امیرعباس فخرآور در مورد این رژیم که گفته بود: «من خودم صهیونیست هستم» سندهایی مختصر از پیوند مسیر فتنه با اسرائیل(نماد دشمن استراتژیک و ایدئولوژیک کشور) می باشد.
 
منبع: وبلاگ پیروان ولایت


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب:سیاسی,فتنه,اصحاب فتنه, ساعت | لينک ثابت |

ارتباطات اسرائیلی جریان فتنه ، پلی برای قبح شکنی از مذاکره با امریکا

سفر اخیر محسن مخملباف، فیلمساز فتنه، به اسرائیل و ابراز ارادت و دستبوسی وی از قاتلان مسلمانان مظلوم فلسطین، نشان از شروع شدن سناریویی خطرناک از جانب جریان فتنه و حامیان غرب، علیه منافع ملی و هویت اسلامی کشور دارد.

http://www.kavoshpress.ir//media/2013/07/%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87.jpg
لازم به یادآوری است امریکا همواره مدعی بوده که مشکلش با دولت ایران است و نه ملت؛ لذا انتظار می رفت در صورت حقیقی بودن این ادعا، با تغییر رئیس جمهور و روی کار آمدن دکتر روحانی، سیاست های این کشور در قبال ملت ایران دچار تغییر جدی شود. اما تاکید بر اجرای تحریم های جدید علیه کشور چند روز پس از انتخابات و نامه تند کمیته سیاست خارجی کنگره به اوباما در خصوص افزایش فشارها به ایران نشان داد دشمنی لابی صهیونیست نه تنها با دولت مردان ایران، بلکه با همه موجودیت نظام و به ویژه مردم ایران است. ملت نیز سالهاست که با درک این موضوع، دوش به دوش رهبران خود سردمدار نهضت مخالفت با مذاکره مستقیم با امریکا هستند.
پس از بیان این مقدمه، برای شرح دقیق سناریوی جدید جریان فتنه به چند نکته زیر باید اشاره نمود:
۱- اتاق فکر جریان فتنه که با روی کارآمدن دکتر روحانی به گمان واهی خود مسئله مذاکره مستقیم با امریکا را مشکلی حل شده می پنداشتند، با مشاهده این برخورد دولت امریکا، شناخت روحیات انقلابی مردم ایران و همچنین موضع گیری قاطعانه دکتر روحانی در خصوص مسئله ارتباط مستقیم با امریکا در کنفرانس خبری، راهبرد جدیدی جهت بازسازی آرمانشهر سیاست خارجی خود، یعنی وادادگی سیاسی در مقابل مستکبرین در پیش گرفته اند که سفر مخملباف به اسرائیل نشانه ای از این سناریو است. در این طرح جدید مشکل اصلی سیاست خارجی کشور، عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط ایران به عنوان کشور مستقل مطرح می شود. نتیجه طبیعی چنین تحلیل معاندانه ای، لزوم برقراری ارتباط میان جمهوری اسلامی با این رژیم غاصب جهت حفظ منافع کشور(!!!) است.
۲- هر چند مطرح شدن مسئله ارتباط با اسرائیل با مخالفت صریح و شدید مردم و مسئولین نظام مواجه خواهد شد، اما ممکن است طرح این مسئله موجب قبح زدایی از ارتباط و مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ گردد. به عبارت دیگر اتاق فکر جریان فتنه با بهره گیری از ضرب المثل معروف “به مرگ بگیر تا به تب راضی شود”، با محور قرار دادن مسئله ارتباط با اسرائیل، مذاکره با امریکا را امری طبیعی جلوه می دهند. بدون شک در صورت محقق شدن این سناریو در اثر غفلت مردم یا مسئولین، قدم بعدی فتنه گران تاکید بر لزوم حمایت مردم ایران از اسرائیل جهت تشکیل دو دولت مستقل اسرائیلی و فلسطینی و تقدیم کردن زمین پاک بیت المقدس به لابی صهیونیستی است.
۳- لازم به ذکر است زمینه سازی های لازم جهت اجرای چنین سناریوی خطرناکی چند سالی است توسط جریان فتنه پیگیری می شود. پرده برداری ابطحی از سفر محسن کدیور به اسرائیل، تاکید عطاء الله مهاجرانی بر یادگیری زبان عبری و یاد کردن از این زبان با عنوان شگفت انگیزترین زبان دنیا، دیدارهای امیرعباس فخرآور با مسئولین رژیم غاصب صهیونیستی در این کشور و تاکید بر این که “من یک صهیونیستم” ، مقالات احمد زیدآبادی در خصوص اسرائیل، سفر کاسپین ماکان(نامزد ندا آقا سلطان) به رژیم صهیونیستی و مصاحبه با تلویزیون این رژیم غاصب، پرده برداری سایت ضدانقلاب خودنویس از شرکت عناصر فتنه گری چون فاطمه حقیقت جو، علی اکبر موسوی خوئینی، حسین باستانی، احمد رافت و مهدی جامی به همراه مهاجرانی در اجلاس سالانه واشنگتن اینستیتیوت و سکوت در برابر اظهارات لابی صهیونیستی در خصوص حمله به ایران در این نشست و در آخرین گام، اظهارات سخیف محسن مخملباف در جشنواره فیلم اورشلیم در مورد علاقه اش به رژیم صهیونیستی و فرقه ضاله بهائیت همگی نشانه هایی از اجرای این سناریو است.
بنا به نکات ارائه شده، ضرورت برخورد با چنین طرحی از جانب مردم آگاه، نخبگان سیاسی و مسئولین امر جهت جلوگیری از ایجاد هزینه برای کشور و تامین منافع ملی کاملا روشن به نظر می رسد.

منبع: وبلاگ مستغیث


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب: اسرائیل , فتنه , مخملباف , مهاجرانی , ارتباط با امریکا , مذاکره با امریکا , بهائی , , ساعت | لينک ثابت |

مهندسی اولویت‌ها !

خبرگزاری تسنیم: اتفاقی که از هم اکنون شواهد و قرائن آن پیداست این است که طیف مدعی اصلاح‌طلبی از دولت یازدهم به عنوان پلی برای رسیدن به اهداف خاص سیاسی و حزبی و قبیلگی‌اش استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌

1- معنای روشن و بدون ابهام انتخابات 24خرداد، تحقق حماسه سیاسی بود که در ابتدای سال جاری رهبر معظم انقلاب خواستار آن شده بودند و با لبیک آحاد مردم به رهبری در میدان انتخابات بروز و ظهور یافت.

 

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/13920426132122578849143.jpg

شوک این حماسه سیاسی و شاهکار تاریخی به دشمن به گونه‌ای است که هرچه از انتخابات 24 خرداد می‌گذرد پیام‌ها و پیامدهای آن، جبهه معارض و بدخواهان ملت ایران را سردرگم‌تر کرده و حریف را به استیصال استراتژیک کشانده است.

از همین روی؛ ابعاد رسوایی بزرگ دشمن و نقش برآب شدن نقشه‌هایی که قرار بود «ضربه آخر» به جمهوری اسلامی باشد بصورت ملموس‌تری در حال نمایان شدن است.به عنوان نمونه پروژه تحریم‌های ضدایرانی به خط پایان رسیده است و علایم آن را می‌توان در رسانه‌های غربی و بانیان تحریم‌های وحشیانه علیه مردم کشورمان به وضوح مشاهده کرد.

دو روز پیش خبرگزاری رویترز که طی دو، سه سال گذشته بر موضوع تحریم‌های ضدایرانی تمرکز کرده و بخش عملیات روانی و رسانه‌ای آن را برعهده داشت؛ زنگ خطر را به صدا درآورد و نوشت؛ «شبکه جهانی تحریم‌ها علیه ایران در آستانه فروپاشی است.»

در همین راستا و یک روز قبل از گزارش رویترز، روزنامه صهیونیستی «معاریو» هم به ناکامی در مواجهه با ایران و کارساز نبودن فشارها علیه کشورمان اذعان کرد و بنا بر اطلاعاتی که کسب نموده، این مطلب را به بیرون درز داد که گزینه حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران منتفی است تا ثابت شود ادعای «همه گزینه‌ها روی میز است»! یک بلوف بوده و هست و نمی‌شود با ملت بزرگی که حماسه‌ساز است درافتاد.
اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که انتخابات اخیر گام اول بود و اکنون نوبت حماسه اقتصادی است و به عبارت دیگر سال 92، سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری شده که تنها بخش اول آن محقق شده است.

بنابراین باید تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها و انرژی‌ها مصروف تحقق حماسه اقتصادی شود که مطالبه رهبری و خواسته بحق آحاد مردم است.
مقارن با این فضا، ناگفته پیداست که اولویت دولت یازدهم و رئیس‌جمهور منتخب باید حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و گشودن گره گرانی‌ها باشد.

2- دشمن در صحنه انتخابات، بازنده بزرگ بود و حماسه سیاسی ملت ایران او را منفعل کرد. اما ماموریت و رسالت دشمن، دشمنی است و از همین روی تدارک می‌کند تا از جبهه دیگری ضربه بزند و درصدد است تا انتقام بگیرد.

بی‌تردید در شرایط فعلی اولویت دشمنان ملت ایران این است که در امتداد تحقق حماسه سیاسی، این‌بار حماسه اقتصادی محقق نشود.
بنابراین مواجهه جمهوری اسلامی با جبهه بدخواهان ملت ایران در کارزار اقتصادی و تقابل دو اولویت خواهد بود.

از یکسو دولت برآمده از ملت باید اهتمام جدی داشته باشد تا حماسه اقتصادی را محقق کند و از سوی دیگر؛ تلاش‌ها و تحرکات دشمن براین موضوع متمرکز خواهد شد که بسترهای تحقق حماسه اقتصادی ملت ایران شکل نگیرد.

3- در این میان هر اقدام و حرکتی که در راستای دور شدن از اولویت‌ اصلی کشور- حل مشکلات معیشتی و تحقق حماسه اقتصادی- باشد بدون شک بازی در زمین دشمن است.مهم‌ترین خطر برای دولت یازدهم این است که از مسیر حل مشکلات اقتصادی خارج شود و یا موضوعات حاشیه‌ای و فرعی بر موضوعات اقتصادی غلبه پیدا کند.

متأسفانه در وضعیت کنونی و در شرایطی که هنوز دولت یازدهم شروع به کار نکرده است، تلاش‌ها و تکاپوی یک طیف سیاسی حاکی از آن است که می‌خواهند مسیر دولت را منحرف نمایند. چرا؟ چون برای آنها منافع حزبی و سیاسی و قبیلگی بر هر چیزی رجحان و برتری دارد.
4- طیف مدعی اصلاحات می‌داند و باور دارد که دولت یازدهم، دولت اصلاح‌طلب نخواهد بود چون نه رأی مردم به حجت‌الاسلام روحانی رأی به اصلاح‌طلبی بود و نه اینکه رئیس جمهور منتخب اصلاح‌طلب است.

این نکته‌ای است که جناب آقای روحانی نیز در اولین موضع‌گیری‌های خود تاکنون بارها به آن اشاره داشته و تاکید کرده است که وامدار هیچ جریان سیاسی نیست و دولتی فراجناحی تشکیل خواهد داد. خب؛ اتفاقی که از هم اکنون شواهد و قرائن آن پیداست این است که طیف مدعی اصلاح‌طلبی از دولت یازدهم به عنوان پلی برای رسیدن به اهداف خاص سیاسی و حزبی و قبیلگی‌اش استفاده خواهد کرد.

5- سؤالی که پیش کشیده می‌شود این است که برنامه و تحرکات طیف یاد شده بر چه محورهایی استوار است؟ رصد آشکار گفتار و رفتار مدعیان اصلاحات نشان می‌دهد آنها به دنبال فعالیت در محیط‌های به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی هستند تا از این طریق به شبکه‌سازی اجتماعی دست بزنند.

فعال شدن یکی از چهره‌های اصلی این طیف سیاسی در شرایط کنونی گویای این ادعاست.آقای محمد خاتمی ظرف روزها و هفته‌های اخیر تلاش فراوانی کرده تا با اهالی عرصه فرهنگ دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. سه‌شنبه شب گذشته به بهانه جشن تولد 80 سالگی داوود رشیدی بازیگر سینما، خاتمی به جمع هنرمندان می‌رود. پیش از آن او به تماشای فیلم اصغر فرهادی رفت و هر چند ژست فرهنگی داشت تا وانمود کند نگاه و دغدغه‌اش حل مشکلات فرهنگی است اما ناگهان جمله‌ای به زبان آورد که بعداً معلوم شد دسته‌گل به آب داده است.

خاتمی در آن مراسم با اسم بردن از مسجد جامعی خواستار این می‌شود که او، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم باشد! موضع طلبکارانه و سهم‌خواهانه خاتمی، اعمال خط نفوذ در دولتی است که باید اولویت آن حل مشکلات اقتصادی باشد.

شاید گفته شود دیدار با چند بازیگر و یا فعال اجتماعی- فرهنگی به معنای دغدغه فرهنگی است که البته باید پرسید دغدغه فرهنگی از کدام نوع؟! و این نکته نیز گفتنی است که آیا دیدار با محکومان قضایی و عوامل فتنه هم در راستای دغدغه به اصطلاح فرهنگی است؟! دیدار خاتمی با «ن‌س» دغدغه فرهنگی است یا اصرار بر همان خطاهای نابخشودنی سال 88؟

جالب اینجاست که آقای محمدرضا خاتمی دو روز پیش در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های وابسته به مدعیان اصلاحات می‌گوید؛ «تا آنجایی که من می‌دانم آقای خاتمی بر این باورند که من [سید محمد خاتمی] نقش خودم را در درون قدرت ایفا کرده‌ام، رئیس جمهور بوده‌ام، وزیر بوده‌ام، وکیل بوده‌ام و خدمتی اگر می‌توانستم انجام داده‌ام و الان صحنه فعالیت من، صحنه فعالیت درون قدرت نیست، بلکه درون اجتماع است.»

6- ترجمه روشن «فعالیت درون اجتماع» چیست؟ آیا قرار است چند عکس یادگاری گرفته شود و چند بیت شعر بر زبان راند یا ماجرا چیز دیگری است؟کارنامه و سابقه این جنس حرف‌های امثال آقای خاتمی را باید در دوره موسوم به اصلاحات واکاوی کرد که البته الان و پس از گذشت سال‌ها از آن دوره کار مشکلی نیست.

طیف مدعی اصلاحات نشان داده و در عمل ثابت کرده که به لیبرالیزم در عرصه فرهنگ و رادیکالیسم در عرصه سیاست متعهد بوده است. نقطه تلاقی این دو را در مطبوعات دوره اصلاحات می‌توان آشکارا رؤیت کرد که در همان ایام رهبر معظم انقلاب هشدار دادند برخی مطبوعات زنجیره‌ای پایگاه‌های دشمن شده‌اند.

بنابراین حرکت تکراری بر مدار به اصطلاح توسعه سیاسی و ژست تحرکات به اصطلاح فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ای است که به دنبال مهندسی کردن اولویت‌های دولت یازدهم است و قطعاً در این میان حل مشکلات اقتصادی، اولویت آن طیفی که به دنبال منافع حزبی و سیاسی خودش است، نمی‌باشد.

اینجاست که دولت یازدهم و رئیس جمهور منتخب باید از خواسته اجماعی آحاد مردم در حل مشکلات اقتصادی صیانت نمایند و اجازه ندهند فرصت‌طلبان که به این دولت نگاهی به عنوان دولت موقت دارند به کابینه و یا مراکز حساس قوه مجریه نفوذ نمایند.
تمرکز بر اولویت اقتصادی و طرد حاشیه‌سازی‌ها و دوری از افراطیون فتنه‌گر هم با گفتمان اعتدال - به عنوان گفتمان دولت یازدهم- همخوانی خواهد داشت و هم اینکه به مدعیان اصلاحات مجال نمی‌دهد تا از دولت آقای روحانی برای بازگشت به رادیکالیسم سیاسی، سوء استفاده کنند.

منبع: روزنامه کیهان


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب:مهندسی,اولویت,کیهان, ساعت | لينک ثابت |

سوغات فرنگ همسر نوری‌زاد برای وی چیست؟

گروه سیاسی ـ همسر محمد نوری زاد چند روزی‌ست که از سفر امریکا برگشته است. اگر نگاهی از سر ساده‌انگاری به این سفر داشته باشیم، پیش خودمان بگوییم که: خوب، یک خانم مدتی پیش به مسافرت رفته و حالا هم برگشته است. شاید تنها چیزی که این ساده‌انگاری را اندکی بهم بزند این است که این خانم، همسر کسی‌ست که در ماجراهای سال 88، تغییر موضع 180 درجه‌ای داده و از یک "پیرو مولی و ولی" به یک "شورشی" تبدیل شده است. اما این همه‌ی ماجرا نیست...

به گزارش بولتن نیوز، چند نکته در این وسط وجود دارد که باعث می‌شود تا این رفت و آمد را خیلی هم عادی تصور نکنیم. اولین نکته‌ی این سفر، کشوری‌ست که همسر محمد نوری‌زاد به آن رفته است. "امریکا" به عنوان مرکز فرماندهی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ملجأ و پناهگاه بسیاری از اپوزوسیون، مقصد سفر ایشان بوده است. مکانی که پتانسیل ایجاد و انتقال بسیاری از سیاست‌های براندازانه را دارد. و از کسانی که پرونده‌ی پر رنگی در این‌باره دارند، دور از انتظار نیست که سوغات فرنگ‌شان از این جنس باشد.

نکته‌ی بعدی این سفر، در زمان رفتن و بازگشت همسر نوری‌زاد است. بازه‌ی زمانی که گویا با مواضع اخیر وی ارتباط بسیاری دارد. تنها کافی‌ست سری به صفحه‌ی فس‌بوک محمد نوری‌زاد بزنید تا ببینید در زمانی که همسر وی به سفر امریکا می‌رود، وی چه چیزهایی می‌گفته و وقتی از این سفر برمی‌گردد، گفته‌های نوری‌زاد چیست.

اما چیزهای دیگری هم وجود دارد که این سفر را از حالت عادی خارج می‌کند. به طور مثال کافی‌ست یکی پیدا شود و از جناب نوری‌زاد یا همسر ایشان بپرسد که الان، آقا ابوذر پسر ایشان در کجای این عالم خاکی قرار دارند و یا داماد ایشان کجا هستند و به چه کاری مشغول هستند؟ و یا اینکه از مسافر مذکور پرسیده شود که کانال‌های مسافرتی ایشان چه بوده و از کجاها به امریکا رفته است؟

همان‌طور که خود نوری‌زاد هم در آخرین پست صفحه‌ی فیس‌بوکش نوشته است، پاسپورت و لپ‌تاپ همسر وی توسط مأمورین امنیتی ضبط شده است. هرچند ایشان مثل همیشه شروع به "ننه من غریبم" بازی کرده و از این مسئله به عنوان یکی دیگر از دلایل دخالت‌های مأمورین اطلاعاتی و امنیتی کشور در امور شخصی مردم یاد کرده است، اما ای‌کاش کسی بود تا از آقای نوری‌زاد می‌پرسید که چرا برادران نهادهای امنیتی کشور، در بین هزاران مسافر خارجی کشور، تنها و تنها به همسر ایشان مشکوک شده و تقاضای بعضی از وسایل مسئله‌دار وی را می‌کنند؟

در هر صورت به نظر می‌رسد که این سفر، تنها یک مسافرت تفریحی خشک و خالی نبوده و دارای بسیاری از سوغاتی‌های رنگ و وارنگ است. حال اینکه همسر محمد نوری‌زاد از ایران و از طرف چه کسانی، چه پیام‌هایی را به چه کسانی داده و از امریکا، و از طرف کدام افراد برای کدامیک از شخصیت‌های اپوزوسیون داخلی پیغام آورده است جای تأمل فراوان دارد. البته دور نیست زمانی که این سوالات و ابهامات، جواب‌های خود را پیدا خواهد کرد و پرده‌ی دیگری از ماهیت مشخص این افراد کنار خواهد رفت.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب:نوری زاد,سفر همسر,حاشیه سفر,سوغاتی, ساعت | لينک ثابت |

چه کسی دنبال بازگشایی مجدد پرونده‌ی ستار بهشتی‌ست؟

گروه سیاسی ـ مرحوم ستار بهشتی و پرونده‌اش، احتیاجی به توضیح اضافی ندارد. آنقدر در این نه ماه گذشته در اینباره شنیده‌ایم که شاید به اندازه‌ی خانواده‌ی آن مرحوم، در جریان ریز پرونده‌ی وی باشیم. پرونده‌ای که با حکم چند وقت پیش سازمان پزشکی قانونی، مسیری را طی می‌کند که اتمام آن نزدیک تصور می‌شد:

«پس از معاینات، کالبدشکافی و آزمایش‌های تخصصی، بازپرس پرونده با 9 پزشک با رشته‌های مختلف جلسه‌ای برگزار کرد که در صورت جلسه‌ی امضا شده از سوی پزشکان و بازپرس پرونده اعلام شده ضربات وارد شده به ستار بهشتی نوعاً کشنده نبوده و نمی‌تواند منجر به مرگ شده باشد. از سوی دیگر این ضربه‌ها به نقاط حساس بدن وارد نشده بود، حال این سئوال از سوی بازپرس مطرح شده که فشار روحی موجود همراه ضربه‌های وارد شده نمی‌تواند توامان باعث مرگ شود؟ که پزشکان اعلام کردند این موضوع محتمل است اما نمی‌توان قاطعانه در این باره اظهار نظر کرد. این پرونده در دادسرا مطرح بوده و هنوز قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر نشده تا به دادگاه ارسال شود. قرار مجرمیت پرونده می‌تواند در خصوص ضربه‌های وارد شده، محل نگهداری و یا توهین باشد.» (محسنی‌ اژه‌ای – 10 تیر ماه)

به گزارش بولتن نیوز، گویا قرار نیست این پرونده، در مسیر قانونی خود ادامه داده شود و به نتیجه‌ی نهایی برسد. زیرا همین چند روز پیش بوده که مادر ستار بهشتی اعلام کرده که درخواست نبش قبر داده و می‌خواهد جسد فرزندش را در اختیار پزشکان و کالبدشکافان معتمد و تحت نظارت سازمان ملل قرار دهد تا آنها بررسی مجدد کرده و حکم نهایی را ایشان اعلام کنند.

اما چه کسانی پشت سر این قضیه قرار دارند؟ آیا واقعاً این مادر ستار بهشتی‌ست که تقاضا کرده تا پرونده‌ی رو به پایان فرزندش، دوباره به حالت اول بازگردد یا اینکه تحریک کنندگانی وجود دارد؟ طبق شواهد و گزارش‌هایی که وجود دارد – در صورت نیاز و ادامه‌ی روند فعلی، اقدام به رسانه‌ای شدن آن نیز خواهیم کرد – برخی عوامل اپوزوسیون خارج از کشور، در حال تحریک مادر ستار بهشتی هستند تا وی را مجبور کنند که با موضع‌گیری‌های جهت‌دار، پرونده‌ی فرزندش را در مسیری قرار دهد که بتوانند از آن، در جهت اثبات عدم پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حقوق بشر سوءاستفاده کنند.

به عبارت دیگر، براساس قرائن و شواهد در دست، همه‌ی آنهایی که در ماجرای فتنه‌ی 88 نتوانستند به اهداف براندازانه‌ی خود برسند، الان دنبال این هستند که از نقاط کور مختلف به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و با وقوع حوادث مشکوک و چند پهلو، آنرا به سمت و سویی که می‌خواهند بکشند. حال، در این پرونده هم دنبال آن هستند که از احساسات یک مادر داغ دیده سوءاستفاده کنند تا به نیت‌ها دشمنانه‌ی‌ شان برسند.

این تلاش دشمنان مردم و نظام ایران در حالی صورت می‌گیرد که قوه‌ی قضاییه با اهتمام ویژه و دقت نظر فراوان، و به دور از مسائل سیاسی سعی کرده تا این پرونده را بررسی کند. عملکرد قوه‌ی قضاییه و اعلام نظرهایی که تا به حال درباره‌ی پرونده‌ی ستار بهشتی صادر شده نشان می‌دهد که رعایت عدالت، تنها دغدغه‌ی این رکن جمهوری اسلامی در مختومه کردن این پرونده است. زیرا اگر نیت این عزیزان چیزی غیر از این بود، می‌توانستند پرونده را در روال عادی خود پیگیری کنند و هیچ احتیاجی هم به مقصر دانستن پلیس در نحوه‌ی بازجویی و شرایط نگه‌داری ستار بهشی نبود. حتی می‌توانستند برخوردهایی که با برخی از مسئولین رده بالای پلیس فتا شده را هم در دستور کار خویش قرار ندهند. در نتیجه، از نوع رفتار قوه‌ی قضاییه در بررسی پرونده‌ی مرحوم ستار بهشتی پیداست که قرار بر مخفی کردن حقیقت در این ماجرا وجود ندارد و رعایت عدالت، تنها چهارچوب این پرونده است.

و سخن آخر با مادر ستار بهشتی. اکثر ما در طول زندگی‌مان داغ عزیز دیده‌ایم و می‌دانیم که از دست دادن چنین افرادی چه غم بزرگی را بر جان آدمی می‌نشاند. اما قرار نیست با جریحه‌دار شدن احساسات‌مان در این حوادث، هزینه‌های سنگینی را بر دوش نظام جمهوری اسلامی وارد کنیم. آنهم در شرایطی که از یکسو قوه‌ی قضاییه به خوبی در حال پیگری ماجراست و از سوی دیگر، دشمنان مردم ایران مترصد چنین فرصت‌هایی‌ هستند تا به ایران و ایرانی ضربه وارد کنند. خیلی خوب است در این حادثه‌ رخ داده، به مانند پدر مرحوم روح‌الامینی، با اعتماد به نظام و پذیرش پایبندی آن به احقاق حقوق ملت، صبورانه و دقیق، پیگیر پرونده بوده و به جای اعتماد به مزدورانی که در خارج از کشور قرار دارند به مسئولین دلسوز جمهوری اسلامی اعتماد داشته باشیم.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب:ستار بهشتی,مادر ستار بهشتی,ضدانقلاب,تلویزیون ماهواره ای, ساعت | لينک ثابت |

نظرات جالب همسایه حسن روحانی در رابطه با دولت درستکاران/ خریداری منزل 350 میلیونی در سال 74/ تصرف عد

به گزارش رویداد، در روزهای اخیر خبر تصرف زمینی توسط شخص حسن روحانی کاندیدای هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 منتشر شد.

پس از پیگیری خبرنگار رویداد و یافتن مالک زمین علاوه بر مشاهده عینی تصرف عدوانی این زمین که کنار منزل روحانی قرار دارد، مالک زمین که همسایه و مالک قبلی منزل فعلی روحانی است به نکاتی اشاره کرد که جالب توجه است.

برخی نکات اشاره شده توسط آقای کوچک یزدی به شرح زیر است:

  • از طرف شهرداری تهران سال 73-74 نزد ما آمدند و گفتند که این منزل برای آقای روحانی مناسب است و ملک 500 متری در ولنجک را به ایشان واگذار کنید.
  • خانه را 350 میلیون به آقای روحانی فروختیم که شهرداری به بهانه اینکه هزینه منزل را از تراکم می پردازد تنها 300 میلیون به ما دادند(50 میلیون در سال 73-74 !!کجا رفت)
  • خانه را به اسم سه دختر آقای روحانی کردند.
  • آقای روحانی بعد از اینکه همسایه ما شد باتوجه به 6پارکینگی که خانه اش داشت به ما گفت که ما جا برای ماشین کم داریم و اجازه بدهید دو ماه ماشین هایمان را در زمین شما بگذاریم.

  • دو ماه آقای روحانی شد 10 سال، شش عدد ماشین صفر آوردند و در این 10 سال این شش ماشین همین جا بود و تکان ندادنشان.
  • دو سه دفعه ما به ایشان تلفن کردیم که ما زمینمان را احتیاج داریم که به بهانه های مختلف زمین را خالی نکردند، نمی دانستیم که برنامه ای برای ما دارند.
  • تااینکه چند روز پیش با هماهنگی نیروی انتظامی خودروها را به پارکینگ منتقل کردیم و پشت در زمین را قفل کردیم، وقتی آنها آمدند از بالای در داخل زمین شدند و 5 نفر آنجا ماندند.
  • وقتی ماشین ها را بردیم، شکایت کردند که ما ماشین ها را دزدیدیم، فردا صبح هم آنها قفل ها را شکستند.
  • بعد از آن 30 - 40 نفر را آوردند که پسرشان و دامادشان همراهشان بودند و ما دیدیم که آنها مقابل زمین ریختند و ادعا کردند که ما مالک زمین هستیم.
  • وقتی گفتم ما مالک زمین هستیم، یکی از ایشان من را مورد ضرب و شتم قرار داد.

  • بعد از آن پلیس را مطلع کردیم و با حضور در محل ایشان درب زمین را باز نکردند و نیروی انتظامی پس از تنظیم گزارش محل را ترک کرد و قرار بر این شد که شنبه ایشان را با مجوز قضایی از زمین بیرون کنیم.
  • ما در این سالها نه اجاره ای گرفتیم و نه بی احترامی ای کردیم و خودروهای ایشان 10 سال در اینجا خواب بودند.
  • اینها منظورشان گذاشتن خودرو نبوده و بدنبال زمین بودند، بعد از خروج خودرو ها از زمین آنها عنوان کردند که در خودروها اسلحه و مهمات بوده و شلوغ کاری کردند و زمین را تصرف کردند.
  • ما برای زمین مجوز 5 طبقه گرفته بودیم و فونداسیون هم ریخته بودیم، که ایشان با مراجعه به شهرداری اعلام کردند که ما مالک زمین نیستیم.
  • صاحب زمین، شرعاً، عرفاً و خدایی ما هستیم، همسایه بزرگوار ما بالاخره مقامی هستند و ما تحمل کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه آقای روحانی کاندیدای ریاست جمهوری شده اند،از ایشان راضی هستید گفت:نه،چرا باید راضی باشم،شهرداری یک طبقه بالای خانه ای که ما به ایشان فروختیم ساخت و پنجره هایی در آن تعبیه کردند که به خانه ما اشراف داشت ما به ایشان گفتیم که کسی در خانه مردم پنجره نمی گذارد، شهرداری که آن روز آقای قاسمی نامی بود گفت که ما خودمان شهردار هستیم و تصمیم میگیریم، آنها از نظر حقوقی نباید این کار را میکردند،دیگر افتادیم گیر یه همسایه ای که ما رو بخیر و ایشون را به سلامت.

کوچک یزدی بعنوان یک شهروند در پاسخ به این سوال که با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارند آیا ایشان بعنوان یک رئیس جمهور می توانند به وعده هایشان عمل کندگفت: خدا کند که هر کس به مسندی میرسد وجودی باشد برای کمک به مردم،افراد می خواهند در کشورشان عدالت و صفا باشد،چه کسی می تواند این کار را بکند کسی که بزرگتر هستند،حالا یا ایشان رئیس جمهور شود یا دیگری،کار را بجایی برساند،من که الان 86 سال از عمرم میگذرد هنوز نسبت به ایشان نور رستگاری بر من گویا نیست،حالا شاید خدا معجزه کرد و خدا از ایشان یکی مثل فرستاده خدا و امام زمان در آورد،آقای روحانی با من همسایه،آنطوری که یک خارجی با هموطن خودش برخورد نمی کند، برخورد کرد، من در سوابقی که با این خانواده محترم دارم،نور رستگاری نمی بینم.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,تصرف,همسایه, ساعت | لينک ثابت |