قرارگاه میثم

جیره خواری اپوزیسیون از آل سعود/ افشاگری شهرام همایون علیه علیرضا نوری زاده

نیروهای اپوزیسیون که غالبا با پول های خارجی به حیات خود ادامه می دهند هر از گاهی علیه یکدیگر دست به افشاگری می زنند. این بار شهرام همایون که خود مدیر "کانال یک" اپوزیسیون است از اختصاص بودجه هنگفت عربستان برای تأسیس تلویزیون "ایران فردا" توسط علیرضا نوری زاده به شدت عصبانی شده است.

http://media.jamnews.ir/Original/1392/01/27/IMG17391714.jpg

جام سیاسی: تلویزیون "ایران فردا" که با سرمایه گزاری کلان سعودی ها و مدیریت "علیرضا نوری زاده" به جمع رسانه های ضد جمهوری اسلامی ایران پیوسته، همچنان با افشاگری های دیگر رسانه های اپوزیسیون و انتقاد از صرف بودجه کلان سعودی مواجه است. 

"شهرام همایون" مدیر تلویزیون کانال یک، که تا چندی پیش همکاری نزدیکی با علیرضا نوری زاده داشت و از وی در این برنامه ها استفاده می کرد، شروع به افشاگری علیه وی کرده است.

وی می گوید پس از آن که از علیرضا نوری زاده به دلیل عدم استفاده از پرچم "شیر و خورشید" در برنامه هایش انتقاد کرده بود، از سوی نوری زاده تهدید شده است. 

شهرام همایون در کانال یک تصریح کرد: «آقای نوری زاده تهدید کرده اند که علیه من دست به افشاگری می زنند، نوارش هم با صدای خودشان موجود است. هر زمانی که خواستند و عرایض بنده را دروغ پنداشتند من می توانم این ها را پخش بکنم.»

وی به نقل از نوری زاده گفت: «نوری زاده گفته است که "نگذارید دهان من باز شود."» 

همایون در جواب تهدید نوری زاده گفت: «من استدعا می کنم، خواهش می کنم، تمنا می کنم من را رسوا کنید. بگذارید مردم با چهره واقعی من آشنا شوند. اگر اطلاعات از من دارید افشا کنید؛ البته داستان سازی نکنید. نه از این نوع داستان سازی ها که فلانی فلان جا رفته یا در دستشویی را با دست چپ گرفت و با پای چپ یا راست وارد شد و... من هم بلد هستم.» 

شهرام همایون در ادامه فیلمی از ارتباط و حضور نوری زاده در جلسات سعودی ها پخش کرد و از این که بودجه شبکه تلویزیونی نوری زاده؛ یعنی ایران فردا از سوی عربستان سعودی تأمین می شود به شدت انتقاد کرد و گفت: «این خطرناکه! آدمی که ده سال در این تلویزیون [کانال یک] برنامه داشته و هر روز پشت سرش پرچم بزرگ شیر و خورشید بوده است، امروز خودش از طریق کمک های عربستان و کمک های خارج کشور صاحب تلویزیون پر قدرتی شده است.» 

وی در ادامه ضمن تهدید به افشاگری بیشتر، از نوری زاده خواست که با صراحت اعلام کند که تلویزیونش متعلق به عربستان سعودی است: «آقای نوری زاده بیاید و اعلام کند که این تلویزیون، تلویزیون اپوزیسیون نیست؛ بلکه تلویزیون عربستان است. ما هم می گوئیم مخلص شما هستیم.» 

مدیر کانال یک به همین اکتفا نکرد و از سخنرانی های نوری زاده در زیر پرچم تجزیه طلبان عرب هم انتقاد کرد و تصریح کرد: «مگر آقای نوری زاده زیر مجموعه "حزب الاهواز" است؟ چرا با پرچم الاهواز سخنرانی کرده است؟» 

وی در این برنامه بارها از دوست سابقش خواست تا علیه او افشاگری کند: «راجع به من هر چه می دانید بگوئید. اگر با هم تریاک کشیدیم یا قمار کردیم یا کلاه برداری کردیم، بگوئید.» 

همایون که از نمکدان شکستن نوری زاده به شدت عصبانی بود اظهار داشت: «بالاخره صدایتان را پخش می کنم که شما بنده را تهدید کرده اید. من می خواهم دهان شما باز شود. اصلا ملاحظه نان و نمک را هم نکنید؛ البته من که نان و نمک شما را نخوردم اما شما نان و نمک مرا خوردید. ملاحظه آن نان و نمک را هم نکنید. جان مادرت بگو!» 

شهرام همایون در پایان کنایه ای هم به فیلم های موجود از نوری زاده در اینترنت زد وگفت: «من ابدا نسبت به شما حرف نمی زنم؛ اصلا احتیاجی نیست، کافی است یوتیوب و اینترنت را نگاه کنید.»


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 28 / 1 / 1392برچسب:شهرام همایون,تلویزیون ایران فردا,نوری زاده,العربیه فارسی, ساعت | لينک ثابت |

اوج خیانت ضد انقلاب به ایران در تلویزیون تازه تاسیس ایران فردا!!!

مدتی است که علیرضا نوری زاده از نیروهای اپوزیسیون، توشه فردایش را با راه اندازی شبکه "ایران فردا" جستجو می کند. وی اذعان کرده است که "هزینه تأسیس و امکانات لازم را برادر عزیزم ولیعهد عربستان متقبل شده است!" مدتی است در همین رابطه عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

 

 

 

 

 

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 27 / 1 / 1392برچسب:ایران فردا,العربیه فارسی,نوری زاده,وطن فروش,جاسوس انگلیس,خیانت به وطن, ساعت | لينک ثابت |

جنگ بیانیه ها در بین عناصر ضد انقلاب به آبروریزی منجر شد + سند

امید دانا ضد انقلاب فراری که پس از خروج از کشور در دام سازمان رستاخیز نوین! افتاده بود، سرانجام پس از کش و قوس های زیاد با رسوائی از این سازمان! اخراج شد که این جدایی با بیانیه نویسی های تند از هر دو طرف همراه بود.

به گزارش بولتن نیوز، سازمان رستاخیز نوین!؟ در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 بر پایه مرامنامه ۹ ماده ای، بگونه ای روشن سیاست خود را پایه ریزی کرده و شایستگی ماندگاری هموندان و یا خویشکاران ویژه در درون سازمان و کوشش در راستای گسترش این سیاست در چارچوب سازمانی بسته به اجرا و وفاداری به این مرامنامه دارد.

کدبان امید دانا که به خویشکاری در سازمان از بدو تشکیل آن کمر بسته بود و در جایگاه مسئول روابط عمومی انجام وظیفه می‌کرد، مدتی پیش روند کاری و تبلیغاتی خود را برگزید و در مواردی پا را فراتر قرار داده و با فعالیتها و تبلیغات خود بخشهایی از مرامنامه سازمان را نادیده گرفته، بر پایه این موارد در نشست دبیرخانه و پس از آن در نشست مسئولین تصمیم به اخراج ایشان از سازمان رستاخیز نوین انجام گرفت.

سازمان رستاخیز نوین ایران از مبارزان باورمند به سامانه پادشاهی و همچنین هموندان سازمان که مورد بی احترامی ایشان در طول زمان فعالیت آقای امید دانا قرار گرفتند پوزش می‌طلبد.

آقای امید دانا در نشست مسئولین بتاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۳ از سازمان اخراج و هر گونه نگارش و سخنان و عملکردهای ایشان نشانی از سیاستهای بایسته و باورمندی سازمان را به همراه نخواهد داشت.

 

 

(سند اخراج امید دانا از گروهک دو نفره سازمان رستاخیز نوین ایران)

 

 

امید دانا ضد انقلاب فراری ساکن کشور سوئد مدعی است قبل از اخراج از این گروهک 2 نفره استعفاء داده است.

امید دانا در صفحه فیس بوکش نوشت: «دوستان گرامی من از سازمان رستاخیز نوین ایران برای کارهای غیر اخلاقی بعضی از اعضا که در صورت لزوم همه چیز را افشا خواهم کرد در تاریخ 7 آپریل استعفا خود را در ایمیل و مسیج فیس بوک فرشاد ورهرام و باند ایشان فرستادند، برای اینکه دروغ این دوستان آشکار شود به ناچار متن استفا خود و دلایل آن را که نمی‌خواستم به صورت علنی منتشر کنم در معرض عموم قرار می‌دهم تا یاران متوجه داستان بشوند، و دروغهای تازی صفتان را که بدین راحتی با نام ایران دروغ می‌گویند را نپذیرند

 

 

(سند ادعای امید دانا از صفحه شخصی فیس بوکش،او اصرار دارد استعفاء داده است)


 

امید دانا کیست؟

امید دانا فرزند کریم، در سال 1363 در جنوب تهران بدنیا آمد. او تا زمانی که از کشور خارج شد در این منطقه از تهران سکونت داشته است. وی با آنکه بارها و بارها عنوان می کرد فعال دانشجویی است اما تحصیلاتش تا مقطع سیکل بیشتر نبود.

او به جهت آنکه از لحاظ تحصیلی نتوانسته بود آنچنان موفقیتی حاصل کند سعی می نمود با برقراری ارتباط با سازمان ها و نهادهای ضدانقلاب کار و کسبی برای خود فراهم کند، به همین جهت او با بنیادی به نام آشویی که با حزب مشروطه ایران رابطه بسیار نزدیکی دارد ارتباط برقرار می کند. در جریان این رابطه امید دانا به سبب تحصیلاتش مورد شست و شوی مغزی قرار می گیرد و اندیشه او نسبت به مسائل مختلف تغییر می کند.

امید دانا با دریافت گذرنامه قانونی و با مشاوره و راهنمایی اربابان خود در حزب مشروطه از طریق مرز بازرگان از ایران خارج می شود، وی سپس به ترکیه می رود و از آنجا به یونان و در نهایت به سوئد رفت در آنجا پناهندگی دگرباشی گرفت و هم جنس گرا شد.

 

او در اوایل حضور خود به مانند دیگر افرادی که از ایران خارج شده اند مورد استقبال گرم محافل خبری و رسانه ای قرار می گیرد، رسانه های ماهواره‌ای تا جایی که می توانند از امید دانا بهره برداری سیاسی کرده و پس از استفاده تمام و کمال از وی، او را به مانند دستمال کاغذی به سطل آشغال می اندازند؛ در همین رابطه لازم است بدانید آریا آجرلو که در خروج امید دانا از ایران به او کمک کرده بود در آنسوی مرز به جهت مسائل مالی با امید دانا اختلاف پیدا کرده و امید دانا را از خود طرد می کند!

امید دانا چندی بعد در رسانه ماهواره ای ایران آریائی حضور پیدا می کند و آنجا نیز با دخی عبدی و آرین وطن خواه از عناصر بی سواد سلطنت طلب به مشکل بر می خورد و سرانجام نیز از آن رسانه اخراج می شود! امید دانا چندی نیز در تلویزیون پارس حضور داشت و از آنجا هم به مانند گذشته اخراج شد. همسرش که به خارج از کشور رفته از فساد اخلاقی امید بسیار نگران و ناراحت است و در بدترین شرایط در حال گذران عمر است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 26 / 1 / 1392برچسب:امید دانا,سازمان رستاخیز ایران,اخراج امید دانا,ضد انقلاب, ساعت | لينک ثابت |

مدیریت تلویزیون اندیشه به یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق رسید

با اخراج فرامرز فروزنده از مدیریت تلویزیون اندیشه توسط سرمایه گذار این شبکه، یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق جایگزین وی شده است.

به گزارش رسانه ایران "فرامرز فروزنده"، مدیر، برنامه‌ ساز و مجری تلویزیون ماهواره‌ای اندیشه، از کار برکنار شده و به نظر می‌ رسد که وی نیز قربانی شورای ملی رضا پهلوی شده باشد  اما در اقدامی جالب از سوی سرمایه گذار تلویزیون اندیشه، "کورش عرفانی" یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق به مدیریت این شبکه منصوب شده است.

در همین رابطه پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر می نویسد که تلویزیون اندیشه که مدتی به صورت دربست در اختیار رضا پهلوی و اصلاح طلبان حکومتی قرار داشت به یک باره با اخراج "فرامرز فروزنده" مدیر پیشین آن، تغییرات گسترده و بنیادینی را در اهداف و استراژی خود شروع کرده است و اکنون با انتصاب "کوروش عرفانی" یکی‌ از اعضای سازمان مجاهدین خلق تردیدی برای مخاطبان باقی‌ نگذاشته که این تلویزیون در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمان مجاهدین خلق قرار گرفته است.

این ارگان خبری می آورد که اخراج فرامرز فروزنده بعد از آن‌ صورت گرفت که حدود پانصد هزار دلار پول با مدیریت وی در تلویزیون اندیشه برای کمک به شورای رضا پهلوی جمع آوری شد اما به دلیل آنکه پول ها به حساب شخصی‌ فروزنده واریز شده بود، همین امر باعث ایجاد تنش میان "رضا پیرزاده" و او شد که نهایتا نیز به اخراج فروزنده منتهی شد.

بسیاری از منتقدان کمیته موقت شورای ملی رضا پهلوی، اقدامات "رضا پیرزاده" و "نازیلا گلستان" را سبب ساز اخراج ها و عدم موفقیت این شورا می دانند.

همچنین شنیده شده که فرامرز فروزنده در اقدامی تلافی جویانه، در مورد اهداف جدید پشت پرده تلویزیون اندیشه قصد افشاگری دارد و به زودی ناگفته‌های بسیاری را در مورد صاحب تلویزیون اندیشه و سرسپردگی او به مجاهدین خلق فاش خواهد کرد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 1 / 1392برچسب:تلویزیون اندیشه,شورای ملی خیالی,رضا ربع پهلوی,رضا پیرزاده,نازیلا گلستان,فرامرز فروزنده,کوروش عرفانی, ساعت | لينک ثابت |

مدیر تلویزیون اندیشه قربانی شورای ملی رضا پهلوی شد

رادیوکوچه در خبری از برکنار شدن "فرامرز فروزنده" مجری و برنامه ساز تلویزیون ماهواره ای اندیشه از کار شد.

به گزارش رسانه ایران در این خبر آمده که «فرامرز فروزنده»، مدیر، برنامه‌ ساز و مجری تلویزیون ماهواره‌ای اندیشه، از کار برکنار شده و به نظر می‌ رسد که وی نیز قربانی شورای ملی رضا پهلوی شده باشد.

فرامرز فروزنده که پیش ‌تر خود را از مخالفان رژیم پادشاهی معرفی می‌کرد، ماه گذشته، مسئول جمع آوری پول برای شورای ملی رضا پهلوی در تلویزیون‌ های ماهواره ای شد و توانست با همکاری ده ها نفر از هنرمندان و صاحبان تلویزیون‌ های ماهواره‌ای در لس آنجلس مبلغی بیش از پانصد هزار دلار جمع آوری کند.

گفته شده که چند روز پس از گرد آوری پول، اختلافات میان اعضای شورا بالا گرفته که منجر به اخراج و استعفای سخنگو و چند تن از اعضای شورا شد. از این پس اعضای شورا درباره یکدیگر به افشاگری پرداختند.
 

فرامرز فروزنده در سمت راست در کنار مدیران 6 تلویزیون فارسی لس آنجلس در همیاری با شورای ملی‌ رضا پهلوی


در همین رابطه سایت کدوم نیز در خبری آورده که تلویزیون فارسی‌ زبان اندیشه که در لس آنجلس مستقر بوده و به سرمایه آقای دورمانی از حامیان اصلی‌ شورای ملی‌ رضا پهلوی است اعلام کرده که فرامرز فروزنده مدیر این شبکه اخراج شده است. فرامرز فروزنده پس از آقایان کاردان و ذهاب سومین مدیر این شبکه است که آن را به دلیل اختلاف سلیقه با سرمایه گذار، شبکه ترک کرده است.

خروج فرامرز فروزنده مدت زمان کوتاهی پس از جلسه همیاری شبکه ‌های تلویزیونی لس آنجلس با شورای ملی‌ رضا پهلوی و میهمانی مجلل نوروزی فرش قرمز در کانادا (مشترک با علیرضا امیرقاسمی) انجام می شود.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی میهن بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ دلار خرج این مهمانی شده بود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 1 / 1392برچسب:فرامرز فروزنده,تلویزیون اندیشه,شورای ملی,نادر درمانی,شورای خیالی,رضا ربع پهلوی, ساعت | لينک ثابت |

ایران فردا با مدیریت علیرضا سعودی زاده

چندی پیش شبکه ای با عنوان ایران فردا با مدیریت علیرضا نوری زاده روی کار آمد.

از همان ابتدا شایعه هایی مبنی بر وابسته بودن این شبکه به عربستان و آل سعود مطرح شد که با واکنش های مختلف علیرضا نوری زاده مدیریت این شبکه مواجه شد.

شهرام همایون مدیر شبکه کانال یک و دوست و همکار سابق علیرضا نوری زاده در برنامه های مختلف از روابط علیرضا نوری زاده با پادشاه عربستان پرده برداشت. اما علیرضا نوری زاده در برنامه ای که از شبکه ایران فردا پخش می شد در واکنش به صحبت های شهرام همایون اعلام کرد در اپوزیسیون خارج نشین شبکه ای وجود ندارد که وابسته به کشور و دولتی نباشد. شبکه ها یا در ابتدا و یا در وسط های راه وابسته به کشور و دولت های خارجی شده اند و ایران فردا نیز از این امر مستثنی نیست.

علیرضا نوری زاده از ولیعهد سعودی تشکر کرده و او را در تمام لحظات به عنوان رفیق و برادر خوب و مشفق و ناصح یاد کرد و گفت ایشان تا به حال هر حرفی به من زده درست و صحیح بوده است و من واقعا از او سپاس گذار هستم.

اما چندی پیش سند دیگری منتشر شد که حاکی از وابستگی شبکه ایران فردا به عربستان و ولیعهد سعودی است.

مجری شبکه العربیه خانم منتهی الرمحی که اجرای برنامه "بانوراما" را در شبکه العربیه بر عهده دارد در وب شخصی خود مطلبی را با عنوان افتتاح العربیه فارسی نوشت.

او در مورد تاسیس این شبکه گفت:

شبکه العربیه فارسی افتتاح شد.این شبکه که بخشی از تلویزیون العربیه به شمار می رود در تاریخ 01/مارس 2013 با کمک فعال سیاسی دکتر علیرضا نوری زاده افتتاح گردید.

نام این شبکه ایران فردا و مدیریت آن را علی رضا نوری زاده از فعالان سیاسی اپوزیسیون و همکار دیرینه ما در شبکه العربیه بر عهده دارد.

شبکه ایران فردا از زیر مجموعه های شبکه العربیه به شمار می رود و بودجه این شبکه نیز از طریق العربیه تامین می شود.

شبکه ایران فردا به درخواست فارسی زبانان به خصوص ایرانیان دوست دار العربیه افتتاح شده است. 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 1 / 1392برچسب:ایران فردا,علیرضا نوری زاده,علیرضا سعودی زاده,جاسوس انگلیسی,العربیه فارسی,, ساعت | لينک ثابت |

چند نکته پیرامون ادعای BBC فارسی درباره تعداد مخاطبینش

صادق صبا مدیر بهایی بخش فارسی بی بی سی در مطلبی افزایش بینندگان رسانه تحت نظرش را در حالی اعلام می کند که شبهات زیادی به این اعلام نظر وی وجود دارد.http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQC0ReLnY0AT6xYLHbxWwj4Zh7Blzireq5ccPjUs6o5CE8rfEpecg

به گزارش خبرنگار « خبرنامه دانشجویان ایران »؛ صبا در مطلبی می نویسد:«طبق یک نظر سنجی جدید که برای یک موسسه معتبر آمریکایی انجام گرفته میزان بینندگان تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در یک سال گذشته تقریبا دو برابر شده و به ۱۱ میلیون ۴۰۰ هزار نفر در هفته رسیده است.»

نکته اولیه و ابتدایی در خصوص افزایش بییندگان بی بی سی فارسی این است که صبا سخنان خود را بر طبق نظر سنجی موسسه معتبر آمریکایی استوار می کند که پس و پیش از این فرضیه نامی از رسم ونشان این موسسه برده نمی شود.

از سوی دیگر اگر فرض وجود این نظرسنجی و این موسسه خیالی معتبر آمریکا را بر صحت و درستی بدانیم، از آنجایی که آمریکایی ها و موسسات دولتی و وابسته به آنها رابطه خوبی با مردم و انقلاب ایران ندارند به احتمال قریب به یقین می توان گفت که این آمار بسیار پایین تر از نظر صادق صبا و نظر سنجی دلخواهش است.

بی بی سی که رسانه ای وابسته به وزارت خارجه انگلیس است، اکثر نظر سنجی هایش را به کمک ارگانهای دولتی انگلیس انجام می دهد که به هر نحوی درصدد سیاه نمایی علیه ایران و ایرانی هستند و میخواهند نشان دهند مردم ایران گوششان به دهان رسانه های خارجی است و نه رهبرانشان.

سئوال دیگری که اساس این رسانه ها را زیر سئوال می برد کدام موسسه نظر سنجی معتبر آمریکایی داخل ایران اقدام به نظر سنجی کرده است؟ این سئوال پاسخی دارد که هم نشان دهنده محدود بودن این نظر سنجی و هم صحیح نبودن عدد اعلام شده است؛ و پاسخ این که این نظر سنجی بیشتر بر اساس ایرانیان خارج از ایران هستند. حقیقت برنامه هایی هم که بی بی سی پخش می کند، نشان می دهد که عمده مخاطبان تحت تاثیر این شبکه ماهواره ای، خارج از ایران هستند.

این اعلام نظر آنقدر شاذ است که سایت ضد انقلاب خودنویس در این باره می نویسد:«سوال این است که در کشورهایی چون ایران که به دلایلی مشخص ممکن است با ترکیب دیدگاه‌های واقعی شهروندان «به کلی» متفاوت باشد، چگونه بی‌بی‌سی فارسی سفارش نظرسنجی داده است؟ بله، بنده هم با جناب «آیت‌الله» _نام بی بی سی از نگاه نویسنده خودنویس_ هم عقیده ام که عموما در کشورهای غیر آزاد نظرسنجی به دلایل ترس یا کتمان بیهوده به نظر میرسد که بخش فارسی منع رطب کرده در این مورد خاص خود رطب خوری چیره دست شده است. به نظر میرسد که اثبات ضریب نفوذپذیری بی بی سی فارسی با این نظرسنجی ها قابل سنجیده شدن نیست. بی بی سی رسانه ای معتبر اما غیرمستقل است، اخبار در آن مستند، دقیق ولی گزینشی است. دلیل آن نیز پرواضح، مالیات مردمان جزیره در جهت پیشبرد منافع مردمان جزیره هزینه میشود که این کاری غیر اخلاقی و ناپسند هم نیست.»

بد نیست یادی کنیم از خبری در مورد برنامه هسته‌ای ایران و نظرسنجی موسسه گالوپ در این مورد. حسین باستانی خبرنگار با سابقه بی‌بی‌سی درباره نظر سنجی گالوپ در مورد مسایل هسته‌ای کشور می‌نویسد:«با وجود این، به نظر می رسد نتایج نظرسنجی های تلفنی راجع به موضوعات "بسیار حساس" در کشورهایی چون ایران، به دلایلی مشخص ممکن است با ترکیب دیدگاه‌های واقعی شهروندان "به کلی" متفاوت باشد. اگر تلفن منزل یک شهروند ایرانی، مثلا یک زن خانه‌دار، زنگ بزند و در سوی دیگر خط، فردی بگوید که از خارج از کشور تماس می‌گیرد و می خواهد نظر او را در مورد برنامه هسته‌ای ایران - که از چند سال پیش یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای حکومت ایران بوده – بداند، از او انتظار چه پاسخی را می‌توان داشت؟»

اما از سوی دیگر حتی در صورت قبول کردن اعداد و ارقام کذایی صادق صبا می توان آن را شکست بزرگی برای تمام رسانه های ماهواره ای خارج نشین ضد انقلاب دانست
.

رقم 11 میلیون بی بی سی در حالی اعلام می شود که تنها یک برنامه ورزشی که هفته ای فقط 3 ساعت آنتن تلویزیون ایران را برعهده دارد تنها در یک برنامه 5 میلیون پیامک دریافت می کند و این همان نکته ای است که تحریریه بی بی سی آن را نداشتن مخاطب تلویزیون ایران می دانند.

میلیون ها پیامکی که برای برنامه های شبانگاهی مانند 90 که در ساعات خواب و استراحت پخش می شود به وضوح هم این نطر سنجی را در صورت صحت رقم اعلام شده اش ضربه فنی می کند و هم نظریه نفوذ 80 درصددی ماهواره در ایران که همواره ریز و درشت بی بی سی آن را تکرار کرده اند.

اما بی بی سی فارسی که این همه جار و جنجال رسانه ای به پا کرده است و در تمام مسائل ایران حتی در کوچکترین مسائلی مانند _عروسک جیگر در سریال نوروزی کلاه قرمزی_سعی در اظهار نظر داشته است و در حال حاضر به عنوان صدرنشین و قله رسانه های ضد انقلاب به حساب می آید به عدد 11 میلیون اکتفا و آن را نشانه موفقیت خود می داند مشخصا هزاران رسانه و تلویزیون ضد ایرانی در حال فعالیت مانند VOAفاصله شگرفی با بی بی سی دارند و از سویی آنقدر مخاطبانشان اندک است که حتی حاضر نیستند آن را به اسم یک موسسه نظر سنجی موهوم اعلام کنند.
 
تمام اهتمام تلویزیون بی بی سی فارسی طی چند سال اخیر برای آن است که خود را در رسانه های مستقل و مورد اعتماد تمام ایرانیان نشان دهد و تلویزیون ملی ایران را از درجه اعتبار و اعتماد ساقط کند.

بدون شک رسانه بی بی سی در قالب رادیو که سابقه حضور در کودتای 28 مرداد را تا حضور در فتنه 88 در قالب تلویزیون علیه ملت ایران در کارنامه خود دارد به این نتیجه رسیده است که با گسترش روز افزون شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نه تنها نتوانسته ریزش قابل توجهی در مخاطبان تلویزیون ایران ایجاد کند بلکه با وجود شبکه های ماهواره ای مانند پرس تی وی در حال حاضر مخاطبان بی بی سی مورد نظر تلویزیون ایران است.

تمام این زیر و بم ها و شاخ و شانه کشیدن های پیامکی و نظر سنجی و مخاطب سازی که بی بی سی بارها برای خود انجام داده است نشان از اهمیت تلویزیون ایران به عنوان رسانه غالب در ایران را  دارد که این روزها در تمام نقاط کشور با کیفیت مطلوب در حال دریافت است.

حال این اهمیت و مورد توجه بودن تلویزیون نیاز به برنامه ریزی ندارد؟ آیا مسئولان صدا و سیما متوجه هستند چه فرصتی را در اختیار دارند تا نخواهند با رویکردی منفعلانه مخاطب ملی را با دلسردی از پای تلویزیون به پای ماهواره نکشانند؟ بدون شک مردم ایران نه دل خوشی از انگلیسی ها دارند و نه رسانه های وابسته به آنها اما باید متوجه بود که اعتماد مخاطب با هیچ خروس قندی و کیک و ساندیس به دست نمی آید جز با صداقت و حق گویی.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 1 / 1392برچسب:صادق صبا,بی بی سی فارسی,پونه قدوسی,نوبت شما,تجاوز در بی بی سی فارسی,نظرسنجی مخاطبان بی بی سی , ساعت | لينک ثابت |