قرارگاه میثم

برنامه‌های کانادا برای رفع حصر سران‌فتنه با همکاری دختر و داماد تاج‌زاده+عکس

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، بر اساس گزارشات موثق میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا برای هزارمین روز حصر خانگی میر حسین موسوی ، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در نیمه دوم آبان ماه قصد دارد برنامه‌ای را ترتیب دهد تا قشر های مختلف مردم نامه‌نگاری هایی را با سران فتنه داشته باشند.

میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا قصد دارد با این ترفند نشان بدهد افراد مختلف در جامعه از کارمند و دانشجو تا کاسب و تاجر و حرف و مشاغل دیگر نسبت به رفع حصر سران فتنه پافشاری دارند.

 بر اساس این گزارش در حالی که سایت کلمه و جرس که در خدمت فتنه گران سبز خارج از کشور است روزشمار حصر خانگی میر حسین و کروبی را برداشته و مصاحبه های فتنه گر اردشیر امیرارجمند به جایی نرسید اما سرویس جاسوسی کانادا بودجه سفارتش در ایران را برای این کار اختصاص داده است.

در این طرح این سناریو مطرح شده است: "طرح بسیار ساده و صمیمانه است: هرکس از هر قشر و صنف و جنس و سن و سواد و قوم و مذهب و … نامه‌ای خطاب به زهرا رهنورد یا میرحسین موسوی یا مهدی کروبی بنویسد و هر آنچه را که دوست دارد در این روزها با آن‌ها در میان بگذارد"

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علی طباطبایی داماد مصطفی تاج‌زاده که مدیر تلویزیون رسا در مالزی بود و در پی عدم استقبال در سال 1389 تعطیل شد و همکنون ساکن  کانادا است و عارفه تاج‌زاده دختر مصطفی تاج‌زاده ساکن کانادا نیز در این پروژه نقش دارند.

 

 

عارفه تاج زاده خرداد 1388 – مالزی

 

عارفه تاج زاده و علی طباطبایی مقابل ساختمان قدیمی پارلمان کانادا

 

عارفه تاج زاده دختر مصطفی تاج زاده ساکن شهر اتاوا کشور کانادا


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 29 / 7 / 1392برچسب:طرح,مشترک,کانادا,فتنه,, ساعت | لينک ثابت |

آغاز به کار گروهک نهضت آزادی

یک منبع آگاه گفت: گروهک نهضت آزادی و برخی گروه‌های معاند درصددند به صورت قدم به قدم فعالیت خود را شروع کنند و به دنبال برگزاری جلسه شاخه جوانان در منزل سرکرده این گروهک هستند.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/03/24/13920324000144_PhotoA.jpg

 

ک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت:‌ گروهک غیرقانونی نهضت آزادی برای شروع فعالیت تشکیلاتی با پیشنهاد عناصر مقیم آمریکا، به دنبال برگزاری جلسه شاخه جوانان در منزل سرکرده این گروهک است.

 

وی تصریح کرد: این گروهک بهانه این جلسه تشکیلاتی را جشن تولد ابراهیم یزدی سرکرده هشتاد و اندی ساله خود قرار داده است.

 

این منبع خبری به فارس گفت: گروهک نهضت آزادی و برخی گروه‌های معاند درصدد هستند به صورت قدم به قدم فعالیت خود را شروع کنند، اما باتوجه به غیرقانونی بودن این گروه‌ها و نقش آنها در فتنه و ارتباط با بیگانگان شروع به فعالیت این گروهک جای تأمل دارد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:نهضت آزادی,فتنه,انتخابات 88, ساعت | لينک ثابت |

فراخوان 15 مهر برای آزادی سران فتنه

اخبار غیرخودی بنیاد حماسه دفاع ، جنبش ملی مقاومت و نافرمانی مدنی از گروهک های همراه با ربع پهلوی است.این گروهک در فراخوان خود برای 15 مهراز کارگران و کارمندان و دانش آموزان و دانشجویان دعوت کرده با توقف یکساعته کار و خاموشی رایانه ها و برق در کارخانجات و ادارات و مدارس از ساعت دَه تا یازده بامداد!حمایت و اراده خود را برای آزادی میرحسین موسوی و تمامی زندانیان سیاسی از هر گروه و عقیده ای را در سراسر کشور اعلام دارند این تشکیلات همه رانندگان تاکسی و اتوبوسهای شهری به انتشار این خبر و همراهی در ساعت توقف فرا خوانده است.در فراخوان مضحک این گروهک امده است "ما از تمامی سازمانها و گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی دعوت بعمل میکنیم که با گذار از فاز مذاکرات وقت گیر در این شرایط حساس به نجات ایران اندیشیده و زمینه را برای این اتحاد میهنی با همراهی و همدلی با ملت ایران ایجاد نمایند".جنبش سکوت و جنبش سوت که در کشورهای اروپایی هم مورد توجه قرار نگرفته سال گذشته توسط این گروهک و شورای هماهنگی راه سبز امید تست زده شد طراحان ان مورد استهزاء ضدانقلاب قرار گرفتند.
 
 
چندی پیش این گروهک در تلاش زیاد سعی کرد در فیس بوک تا یک میلیون لایک برای حمایت از ربع پهلوی جمع کند که با همه اقدامات و اینکه یک نفر چند فیس بوک ساخت تا آمار پسندیده شدن (like)بالا برود با این وجود بیش از 20 هزار نفر نتوانستند جمع کنند ، یک سال پیش خبری در سایبری منتشر شد،محبوبیت کلاه قرمزی و پهلوی مقایسه شده بود که آمار نشان از این داشت که هواداران کلاه قرمزی 20 برابر ربع پهلوی است.
 

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:ربع پهلوی,فراخوانضدانقلاب,حماقت,موسوی, ساعت | لينک ثابت |

آقای هاشمی ، خائن و خادم را اشتباه نگیریم!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پرشور جوانان در مراسم، جوانی را بهترین هدیه خدا به انسان‌ها دانست و گفت: نقش دختران و پسران جوان در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاهای دوردست در گرم کردن فضای انتخابات و تلاش آنان برای آگاه کردن خانواده‌ها و جامعه بسیار کارساز بود.ایشان تشخیص و تمایز خادم و خائن را بسیار مهم دانست و با اشاره به برنامه‌های دولت برای انتخاب مدیران استانی و شهرستانی و نهادها و سازمان‌ها گفت: نباید از خواسته عمومی جامعه غفلت و مردم را ناامید کرد.

اما آقای هاشمی به یک موضوع اشاره نکرد کدام خادم و کدام خائن ، مرز بین خیانت و خدمت چیست چند تا عکس هست در اینترنت درخصوص اینها من دانشجوی سوال دارم لطفا جواب بدهند چون برای سایت های گوناگون ارسال کردم مطلب رو منتشر نکردند برای شما فرستادم که بدون خط سیاسی حقایق را میگویید.

با تشکر فاطمه مرعشی دانشجوی رشته شیمی

5 مهرماه 1392

فایزه هاشمی - تهران خرداد 88- خادم یا خائن ؟

فایزه هاشمی - 6 دیماه 88 عاشورا - خائن یا خادم؟

عفت مرعشی - تهران 22 خرداد 88 - خادم یا خائن؟

عفت مرعشی بعد از اینکه رای خود را به میر حسین موسوی داد گفت : میر حسین موسوی برنده انتخابات است و اگر رای نیاورد یعنی تقلب شده بریزید بیرون! توی خیابون


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,فائزه,انتخابات88, ساعت | لينک ثابت |

سیرک پهلوی در تلویزیون ضد انقلاب کانال یک+تصاویر

فردا شب یکی از حساس ترین مصاحبه های رضا پهلوی(ربع پهلوی) در تلویزیون کانال یک ساعت 19 به وقت اروپا و 21:30 به وقت ایران خواهد بود.این پیام عناصر فعال سلطنت طلب در فیس بوک بود که شب گذشته به صورت گسترده منتشر شد ولی نتیجه ای متفاوت داشت ، کینه عمیق میان سلطنت طلبان بعد از پایان این برنامه آشکار شد.

به گزارش بولتن نیوز، رضا پهلوی در اظهار نظر سیاسی مذاکرات ایران و کشورهای غربی را ناموفق توصیف کرد و گفت: نرخ دلار رفت بالا یعنی مذاکرات موفقیت آمیز نبوده است!

شهرام همایون مدیر شیاد و کلاهبردار تلویزیون ضد انقلاب کانال یک پیرامون فعالیت های گروهک شورای ملی با رضا پهلوی،جهانشاد پاکزاد، رویا عراقی، یاشار پارسا،مازیار قویدل،محمد رضا حیدری، نازیلا گلستان، رضا پیرزاده و اردشیر دولت مصاحبه کرد.فضای تملق و پاچه خواری فرزند دیکتاتور رژیم طاغوت در برنامه بیداد میکرد تا اینکه نوبت به مدیر روابط عمومی! گروهک رسید.

رویا عراقی فعال فتنه کاظمینی بروجردی در خیابان اوستا در تهران

پارسا پاشار وبلاگ نویس فراری ساکن پاریس روی خط آمد و در خصوص اقدامات گروهک پهلوی توضیحاتی داد و سعی کرد نشان دهد اختلافی در این شورا وجود ندارد ، شهرام همایون که سعی میکرد شخصیتی دموکراتیک از رضا پهلوی نشان دهد گفت: پارسا یاشار از مخالفین حکومت محمد رضا پهلوی بوده اند اما هم اکنون با فرزند پهلوی آماده همکاری شده است، او در وبلاگش از رضا پهلوی به عنوان "اسپرم همایونی" یاد کرده اند در این لحظه که گویا شهرام همایون دچار اشتباه بزرگی شده بود با دست پاچگی سعی کرد روند برنامه را عوض کند و فرصت صحبت به نفر بعدی داد.

رویا عراقی فتنه گر فراری ساکن ترکیه از گروهک تدلیس و فریب کاظمینی بروجردی در این برنامه از طریق اسکایپ روی خط آمد و به دفاع از نسرین ستوده محکوم امنیتی آزاد شده پرداخت و اعلام کرد برنامه ویژه ای دارند تا ستوده را برای گرفتن جایزه ساخاروف از ایران خارج کنند.

اما واکنش سلطنت طلب ها به برنامه سیرک پهلوی در کانال یک متفاوت بود ، مه لقا فخرآور در فیس بوکش نوشت" هر چند که ادبیات جانبدارانه است ,ولی برای یاد آوری بد نیست ! دوستان ببینند و یادشون بیاد که اون شور و علاقه و حضور را یک مشت بی وطن به بیراهه بردندو از این حضور سوء استفاده کردند!

عده ای هم که از این گروهک نا امید بودند با ساخت صفحه فراخوان به نفع حزب مشروطه پایان عضویت در گروهک پهلوی را اعلام رسما کردند در این فراخوان امده است " هواداران پادشاهی باید یک انتخاب کنند، امشب پیشنهاد خوبی از دوست عزیزی رسید . ما باید همه در یک حزب درست و حسابی برویم همه هم بخوبی میدانیم تنها حزب ریشه دار در تمام این سالها با تمام مشکلاتش "حزب مشروطه " بوده است" حزب مشروطه متعلق به عموی شهرام همایون(دارویش همایون) است.

.

واکنش سلطنت طلبان به سیرک پهلوی در تلویزیون کانال یک

 



در گروهک پهلوی افراد صاحب پست هایی هستند که به سابقه آنها بر میگردد. از سوی اپوزیسیون خارج از کشور این القاب برایشان انتخاب شده است ، شهرام همایون که به شیادی و کلاهبرداری معروف است در کمیسیون رسانه شیاد عضویت دارد.محمد رضا حیدری که متهم به همکاری با سازمان های امنیتی ایران است به عنوان کمیسیون ارتباط با وزارت اطلاعات لقب گرفته است.نیما سعیدی مسئول کمیسیون دگرباشان جنسی و رضا پیرزاده کمیسیون بزهکاران و کلاهبردان است اگر چه این پوستر از کیفیت خوبی برخوردار نیست ولی به دلیل واقعیت هایی که گمان میشود وجود داشته باشد به شدت در فیس بوک منتشر شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:پهلوی, سیرک,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

التماس ضدانقلاب برای بازگشت به کشور+سند

به گزارش ایران دیپلماتیک از صفحه فیس بوک ، یک هفته از حضور محمد جواد ظریف وزیر محترم خارجه در آمریکا میگذرد.در این یک هفته افراد بسیاری از عناصر ضد انقلاب برای وی پیام فرستادند که از مخالفت با جمهوری اسلامی خسته شده اند و به دنبال این هستند باقی مانده عمرشان را در ایران بگذرانند و آموخته های خود را برای ایران خرج کنند از جمله این افراد فرخ نگهدار از گروهک تروریستی فداییان خلق و ابراهیم نبوی طنز نویس است.
نبوی با یک کامنت در فیس بوک ظریف درخواست داشت برای ایران های خارج از کشور که علاقه بازگشت دارند تدبیری شود.نبوی که قلم خوبی دارد چندی است در خدمت رسانه های دشمن قرار گرفته است البته اخبارهای واصله حاکی از این است که پشیمان شده است.او در پیام فیس بوک نوشت:"ظریف جان! یک فکر جدی برای ایرانیان بیرون بکنید. ما یک عالمه چیزهایی رو بیرون یاد گرفتیم و گروهی مثل من دوست ندارند بیرون ایران بمونند، می خوان برگردن کشورشون و تجربه هاشون رو به جامعه منتقل کنند. به اینها هم که پشت دولت شما هستند فکر کنید. واقعا همین ظرافتت ما رو کشته. مخلص" این نوع برخوردها در مقایسه با اقدامات فتنه 88 نشنان میدهد فتنه گران پی به حماقت خود برده و بعد از اینکه سرشان به سنگ خورده حال تقاضای بخشودگی و گذشت دارند.

نگار مرتضوی مجری سابق صدای امریکا که هم اکنون در بی بی سی انگلیسی کار میکند  خود را به جلسه ایرانی ها رساند و سعی کرد در مسیر خروج دکتر ظریف قرار بگیرد تا بتواند در یک عکس اتفاقی برای دوستان آمریکایی اش کلاس بگذارد! البته این اقدام او نکوهش و سرزنش و حتی فحاشی های گسترده توسط ضد انقلاب را در پی داشته است و نگار در جواب به همه نوشته " دوست داشتم"

جالب است و خالی از لطف نیست که گفته شود طبق اطلاعات موثق روسای دیگر کشورها برای دیدار با جان کری ثبت نام کردند که به خیلی ها نوبت نرسید اما در طرف ایران این جان کری بود که شدیدا به دنبال دیدار با ظریف بود حتی در یک دیدار چند دقیقه ای و نشان میدهد که آنها ناچار و علاقه مند به ارتباط با ایران هستند و این دستاورد یک شبه نیست 35 سال مقاومت در برابر همه توطئه های استکبار و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال مقاومت این پیروزی دیپلماسی را رقم زده است.البته اگر این عکس با احمدی نژاد گرفته میشد دوستان اصلاح طلب فریاد وا اسلاما سر میدادند و حتما هم آقای هاشمی محکوم میکرد!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:نگار مرتضوی,جان کری,صدای آمریکا,ظریف,, ساعت | لينک ثابت |

بازیگر نقش «ستایش» در آستانه اعدام!

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!
به گزارش ایسنا به نقل از 598، گزارشگران این سازمان که در انتشار اسناد کذب علیه جمهوری اسلامی ایران لحظه ای تامل نمی‌کنند، به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است - نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

کاتب ویژه خاتمی به رییس جمهور منتخب حمله کرد+سند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازسایت سفیرافلاک بابک داد، کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا با حمله به رییس جمهور منتخب به دلیل دعوت از سپاه برای خلق حماسه سیاسی در فیس بوکش نوشت: "پای رئیس دولت اعتدال دوباره لغزید و در آغوش فرماندهان سپاه غش کرد! آقای روحانی از برادران دعوت کرد که پروژه های ملی را در دست بگیرند، به دولت یاری برسانند و از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

کاتب خاتمی در ادامه با بی احترامی به حافظان امنیت کشور برای دلخوش کردن ضد انقلاب خارج از کشور نوشت"اما در ایران کلید اصلی همه چیز در دست سپاه است و دیروز هم کلید دار بی اختیار در برابر فرماندهان سپاه کُرنش کرد تا به هواداران دیرباور خود بفهماند که "همه ابهامات و شبهات درباره انتخابات 88 شستشو داده شده" و صریح گفت: "من اتهامات درباره سپاه را قبول ندارم!"

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مجمع سالیانه فرماندهان سپاه گفته بود "سپاهیان افتخار بزرگی بر دوش دارند و آن پاسدار بودن است که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور بلکه تا والحافظون لحدودالله هستند. سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد"

 

بابک داد کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

تدبیر نرمش قهرمانانه ، داد سرکرده تروریست ها را درآورد+سند

گردهمایی معترضان ضد روحانی در مقابل ملل متحد برگزار شد.این تیتر خبر تلویزیون دولتی فرانسه بود، شعار مرگ بر مالکی، مرگ بر روحانی اوج اقدام سازمان منفور منافقین در مقابل سازمان ملل بود.

نرمش قهرمانانه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس:یکی از منافقین حاضر در تجمع چندنفره گفت:” روحانی هیچ تفاوتی با هیچ کدام از رؤسای جمهور رژیم ایران، یعنی احمدی نژاد و خاتمی، ندارد وهمه آنها مانند هم هستند و از درون یک رژیم آمده اند.
مریم رجوی سرکرده گروهک خونخوار منافقین پیامی برای این تجمع محدود ارسال کرد که توسط یکی از افراد حاضر قرائت شد او در بیانیه سیاه خود خطاب به سازمان از هم پاشیده منافقین آورده است:”گردهمایی امروز! شما یک فریاد اعتراض است که چرا آمریکا و ملل متحد آخوندی را پذیرفته اند که در تصمیم گیری در مورد قتل عام اشرفیها شریک است.
مریم رجوی با اهانت به رییس جمهور منتخب مردم ایران در پایان بیانیه آورده است:” آخوندی که(روحانی) از هنگام ریاستش و از سپاه پاسداران و سلطه جویی رژیم آخوندی در سوریه حمایت کرده است؛ آن هم درست در شرایطی که همکاری این رژیم با دیکتاتوری سوریه باعث انزجار جهانی شده است؟
مریم رجوی که مانند اربابان صهیونیست خود از تدبیر نرمش قهرمانانه افسرده و گیج شده است در قسمتی دیگر از بیانیه سیاه و شوم خود نوشته است :”بیلان آخوند روحانی اثبات کرده که تغییری در کار نیست. متأسفانه دولت آمریکا سیاستی را در قبال رژیم و رئیس جمهور آن در پیش گرفته است که در سه دهه گذشته، بارها شکست خورده است.
مریم رجوی که در غیاب مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی است در سال ۱۳۷۶ به اتهام اقدامات ضد امنیتی توسط دولت وقت فرانسه دستگیر شده بود که با لابی گسترده صهیونیست ها آزاد شد ، گویا تدبیر نرمش قهرمانانه آنقدر برای استکبار و دشمنان این مرز و بوم سخت و شوک آور بوده است که از نتانیاهو گرفته تا مریم رجوی گیج و افسرده شده اند.

تجمع چندین نفره سازمان منافقین مقابل سازمان ملل – تطمیع و تهدید افراد را به اینجا آورده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:, ساعت | لينک ثابت |

توهین شدید سالی تاک در شبکه ماهواره ای "من و تو" به کُردها

گروه مانیتورینگ، اخیرا یکی از سایت های خبری کردی بنام زریان گزارش داد که"پریسا ساوجی" یکی از مجریهای  شبکه ماهواره ای من و تو که اجرای برنامه" سالی تاک" را بر عهده دارد، ، به بهانه پخش یک فیلم مستند به کُردها توهین کرده است.

 

به گزارش بولتن نیوز، پریسا ساوجی، مجری برنامه سالی تاک در شبکه ماهواره ای من و تو  در این برنامه می گوید: « کُردها به بهانه شرافت زنان را می کشند.»

"پریسا ساوجی" در ادامه سخنانش کُردها  را یکی از دلایل کشتن زنان در ایران معرفی می کند و ادعا می کند شهرهای کردنشین ایران از مدنیت دور هستند.

قبل از اینکه بخواهیم وارد این بحث شویم بایستی به یک نکته اشاره کنیم که این سخنان و توهین ها دقیقا در راستای پخش برنامه های و فیلم هایی است که این شبکه و امثال این شبکه در خصوص ایران و به خصوص کردها پیگیری می کنند. البته با این تفاوت که این بار مجری شبکه مستقیم به این امر پرداخته است و به نظر می رسد این شبکه گاف داده باشد چرا که اصولا این چنین شبکه هایی تصویر راستین خود را در قالب فیلم ها و برنامه های مستند و غیره پنهان می کنند و این همیشه دست خداست که نیات و مرام این چنین شبکه هایی را برای مردم فهیم کشورمان رو می کند.

از این رو نه برای این خانم مجری که بدون شک این سخنان نوعی سیاست و تفکر اینگونه رسانه هاست اما برای روشن شدن اذهان درخصوص جایگاه زن در کردستان لازم است مطالبی ذکر شود.

اگر گذری به تاریخ کردها در پهنه ایران زمین شود می بینیم که زنان کرد همواره سمبل شجاعت بوده اند کما اینکه جامعه شناسی چون سون می گوید:زنان کرد نمونه شجاعت هستند. بدون شک مصداق های این شجاعت را می توان از زنانی چون "حفسه خانم" و"خانزاد" میر ولایت سوران تا" قدم خیر" که بمدت چهار سال تمام فرماندهی جنبشی را علیه رضاخان دیکتاتور در پشت کوه برعهده داشت و سرانجام نیز نه درصحنه جنگ بلکه با خدعه و حقه و نیرنگ از سوی عوامل رضاشاه شکست خورد یافت.

در خصوص زن کرد تاریخ نویس معروف "سایکس" چنین می نویسد : زن کرد توانسته است خود را رها کند وآنها حق آزادانه بیرون رفتن را دارند.

بدون شک وقتی چنین سخنی اینگونه با تعجب سند تاریخی می شود،  نشان می دهد این تاریخ نویس غربی خود از آن تعجب کرده است و این را حتی در جامعه خود نادر می داند. لذا در روزگارانی که غربیها برای زنان ارزشی قائل نبودند زنان کرد ازادنه می گشتند و می توانستند به دور از سایه حکمرانی مرد فعالیت داشته باشند.

یا در جای دیگری کسی چون مینورسکی این چنین در مورد زنان کرد می نویسد:مردان کرد بسیاراز مردان سایر ملتها مسلمان تر هستند و با زنان خود بسیار به نرمی برخورد می کنند و از این رو زنان دارای جایگاه ویژه ایی هستند.

اینها بخش کوچکی از اشاره تاریخ نویسان و جامعه شناسان غربی به ماهیت زنان کرد در گذشته های دور است که گویا خانم مجری یا با آن آشنا نیستند یا از سر حقد و کینه و استراتژی رسانه ای خود که مبتنی بر توهین و تحقیر دیگران است چنین سخنانی را بر زبان می رانند.حال وای بر سر ملتی که چنین کسانی منادی حقوق زنان برایشان باشند وبخواهند از حقوق زنان دفاع کنند.

وقتی به افسانه ها و اساطیر کردی مانند "مم و زین" و "خج و سیامند" می نگریم می بینیم که عشق و دوست داشتن بین مردمان کرد چه جایگاه مهمی داشته است و همواره زنان قبل از مردان قهرمانان واقعی صحنه های عشق و زندگی بوده اند.

کرد یعنی "بیستون"ی از بلا

حال "ابراهیم"(ع) و حَلق "اورفا"

شاید در تاریخ  معاصر منطقه کمتر زنی را بتوان چون مستوره اردلان یافت که ضمن اینکه شاعری چیره دست بوده بل مدیری توانا بوده و توانسته است در سخت ترین شرایط، راهبری خوب برای مردمش باشد.در تاریخ معاصر نیز نباید چندان دور رفت خوب است به موسیقی ، ادب و هنر ایران زمین نظری بیفکنید و ببینید زنان کرد چه جایگاهی در این حوزه دارند .

کرد یعنی مَزدیَسنای قدیم

وقف بسم الله الرحمن الرحیم

در خاتمه می خواهم به حرف اول برگردم که اصولا این رسانه ها با چنین استراتژی هایی به دنیا می آیند و هرچه تفرقه است جزو خلق و خوی آنها شده است و این را نیز امروز نه تنها  در لباس پوشیده فیلم و برنامه های هنری و مستند بلکه در زبان عریان مجریان این شبکه می توان یافت.اگرچه آب دریا با زبان سگ نجس نمی شود اما باید هوشیار بود که آتش جنگ ها و فتنه ها از همین رسانه ها سرچشمه می گیرد و بدون شک نباید انتظار داشت که کار شاقی روی دهد تا آتش فتنه شعله ور شود کما اینکه بدترین و تلخ ترین رخدادهای جهانی با یک جرقه شروع شده اند و امروز نیز کسانی چون خانم مجری سالی تاک شبکه من وتو می روند چنین نقش هایی را ایفاء کنند از این رو این چنین کسانی نه در زمره بدترینهای هفته بلکه در زمره بدترینهای تاریخ، نام خود را جای می دهند. اگر هم بخواهیم به زبان خود خانم مجری پاسخش را بدهیم باید بگوییم که  نباید انتظار زیادی از این دست خانم های مجری داشت چون اونجا همه چی درهم و برهمه. عاقلان را اشارتی بس است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 7 / 1392برچسب:سالی تاک ، شبکه ، ماهواره ، کردها ، توهین ، من و تو, ساعت | لينک ثابت |