قرارگاه میثم

دفاع نوری زاد از بهاییت تا منافقین+سند

اخبار غیر خودی بنیاد حماسه دفاع؛محمد نوری زاد که در دوران زندگی اش یا راه افراط را برگزیده و یا بر سبیل تفریط قدم گذاشته، پس از بارها اهانت به دین اسلام، مذهب تشیع، مراجع تقلید، مردم ایران و مسؤولان کشور به دفاع از منافقین پرداخت.
محمد نوری زاد 7 سبتامبر 16 شهریور در فیس بوک خود با ارسال یک پیام به همدردی با منافقین! پرداخت. نوری زاد در این پیام که آشفتگی متن نشان از آشفتگی درون نوری زاد دارد، به دفاع از کسانی پرداخت که دستشان تا مرفق به خون مردم بیگناه آلوده است. نگارنده پیام برای منافقین این روزها حال خوشی ندارد. دفاع از بهاییت و انتشار اخبار دروغ دیدار با وزیر محترم اطلاعات نشان میدهد نوری زاد یک متهم سیاسی نیست بلکه او یک بیمار روانی است.
 
وی ادعا کرده پاسخ وزیر اطلاعات ابتدا منفی بوده، اما بعداً خود ایشان برای ملاقات تماس گرفته است! نوری زاد در فیس بوکش نوشت: "من ازمدتها پیش تقاضای ملاقات کرده بودم کتباً. اما نمی دانم چرا پاسخ آقای "علوی" - یکی ازمسئولان دفتر جناب وزیر که تنها یکی ازاسمهای متداولش علوی بود و من اسمهایی چون کریمی و متقی و آقاسید و مجتبی نظری و میرفندرسکی نیزازاوشنیده بودم - منفی بود و امروز و فردا می کرد. آقای علوی زنگ زد و گفت: امروز ساعت یازده اینجا باشید. ومهربان ادامه داد: دم درسپرده ام که با اتومبیل داخل شوید. والتماسی کمرنگ با صدایش آمیخت که: خواهشاً نیم ساعت بیشترنشه" دروغگویی محمد نوری زاد از اینجا روشن میشود که رسم نیست میهمان اینگونه به وزارت اطلاعات و دفتر وزیر دعوت شود آن هم عتیقه ای مانند نوری زاد!! بررسی یک سال نوشته های نوری زاد نشان میدهد از روان پریشی زیادی برخوردار است.
 

نوری زاد چندی پیش نزد کودک بهایی رفت تا به گونه ای از فرقه ضاله و دست ساز انگلیس دفاع کرده باشد. چند روز پیش، سفر آقای مخلمباف به اسرائیل و حمایت وی از رژیم کودک کش صهیونیستی خیلی ها را متعجب کرد، با توجه به مواضع آقای نوری زاد به نظر می رسد، مقصد بعدی وی اورشلیم و بوسه بعدی هم به پای یک صهیونست باشد. محمد نوری زاد، با انتشار یادداشتی زیر عنوان “بوسه بر پای یک بهایی کوچک” به حمایت از فرقه بهائیت – فرقه ای که توسط صهیونیست ها ایجاد شده و در حال حاضر نیز مرکزیت آن در حیفا قرار دارد- پرداخته است.
 

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 24 / 6 / 1392برچسب:نوری زاد,فیسبوک,بهاییت,منافقین, ساعت | لينک ثابت |

آمریکا در تدارک یک یازده ستامبر دیگر است+سند

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ایمن الظواهری، رهبر القاعده، روز پنج‌شنبه، ۲۱ شهریورماه، در پیامی به طرفداران خود خواستار تدارک حمله بزرگ! به خاک ایالات متحده و ضربه اقتصادی به این کشور شده است.این در حالی که 4 ماه پیش دفاتر القاعده توسط سازمان CIA تجهیز شده بود و شاهد بازگشایی دفتر طالبان در قطر بودیم.
رصدشبکه خبری سی‌ان‌ان نشان میدهد این شبکه مدعی شده الظواهری در پیامی صوتی که در اینترنت منتشر کرده است در تهدیدی تازه خواستار تدارک "حمله‌ای بزرگ" به آمریکا شده است حتی اگر این اقدام نیازمند سال‌ها صبر باشد.
 

تهدیدهای تازه رهبر القاعده یک روز ماجرای رمز آلود 11 ستامبر است،رد پای حرکت مشکوک و جدید آمریکا تصمیم مشترک اتاق فکر جنگ روانی وزارت خارجه آمریکا ، پنتاگون و سازمان CIA است،مرحله اول آن با حمله هماهنگ شده به کنسول‌گری آمریکا در افغانستان کلید خورد البته شواهدی زیادی وجود دارد که نشان میدهد این یک اقدام جدید برای خروج آمریکا از شکست تاریخی سیاست خارجی باراک اوباما است.
حال که مردم آمریکا گرفتار مشکلات شدید اقتصادی هستند در طراحی اتاق جنگ روانی آمریکا سناریویی جدید نشان میدهد دولت آمریکا برای حمایت از منافع مردم آمریکا باید وارد جنگ شود.آنچه در قایل صوتی الظواهری بدون ارائه سر خط او از طرفداران خود خواسته است که به آمریکا ضربه اقتصادی نیز بزنند.وی تاکید کرده است پیروان القاعده باید دولت ایالات متحده را به هزینه هر چه بیشتر در زمینه تامین امنیت تحریک کنند تا «آمریکا از نظر اقتصادی بی‌رمق شود».
دوازدهمین سالگرد حادثه مشکوک یازده ستامبر گذشت اما هنوز از طرف دولت آمریکا به هیچ کس اجازه نمیدهد در خصوص حادثه رمز آلود یازده ستامبر تحقیق کند حادثه ای که شواهد موجود نشان میدهد دولت آمریکا از وقوع آن با خبر بوده است.اخبار به دست آمده در برکناری هیلاری کلینتون نشان میدهد او از کشته شدن "جان کریستوفر استیونز"سفیر آمریکا در لیبی مطلع بوده است.

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 6 / 1392برچسب:آمریکا,سوریه,یازده سپتامبر,تکفیری ها,جمهوری اسلامی, ساعت | لينک ثابت |