قرارگاه میثم

شبکه ماهواره‎ای فتنه‎گران تعطیل شد

مدیر شبکه ماهواره ای رها با اعلام تعطیلی این شبکه، از قصدش برای بازگشت به کشور و رعایت قوانین جمهوری اسلامی خبر داد!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "امیرحسین جهانشاهی" از حامیان اصلی فتنه 88 در خارج از کشور و مدیر شبکه ماهواره ای «رها» وابسته به فتنه گران، با اعلام تعطیلی این شبکه، از قصدش برای بازگشت به کشور و رعایت قوانین جمهوری اسلامی خبر داد!

 

وی که پیش از این به صراحت از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی سخن می گفت، مدعی است برای مدتی که نامحدود نخواهد بود، مبارزه براندازی را معلق می‌کند و امکانات خود را در این مدت صرف تلاش برای ایجاد یگانگی و هماهنگی برای رسیدن به آشتی ملی میان طیف‌های مختلفی خواهد کرد که به دنبال ایرانی پیشرو و مترقی هستند.

 

وی بدون ابراز پشیمانی از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، با اعلام احساس خطر درباره آینده کشور [همچون سران فتنه] ادعا می کند برای نجات ایران به کشور بازمی‎گردد.

 

 

 

ویدئو

 

 

در بهمن ۱۳۸۹ جهانشاهی به همراه مهرداد خوانساری و محمدرضا مدحی در کنفرانسی در پاریس، اساس برنامه مبارزاتی خود را روشن نمود و با دعوت از تمام مخالفان، ساختار اتحاد میان ضدانقلاب را بنیان گذاشت.

 

به نوشته مشرق، امیرحسین جهانشاهی که خانواده اش از وابستگان دربار پهلوی بوده اند، به مدت 9 سال در اراضی اشغالی آموزش دیده و تحت فعالیت موساد است. وی نیروی مستقیم این دستگاه اطلاعاتی است که آموزش های ویژه ای درباره اسلام و ایران دیده است. وظیفه او اقدام در راستای براندازی جمهوری اسلامی و وارد ساختن هر ضربه ای به آن است.

 

وی نقش ویژه ای در مدیریت جریان برانداز داشته و وظیفه هدایت مالی آنها را از سوی تل آویو برعهده داشته است. این شخص مدیریت اصلی جریان هایی مانند سلطنت طلب، وابسته به دستگاه اطلاعاتی پاریس و .. را برعهده دارد که محور آن در حمایت مالی است. وی عنصر نزدیک به جامعه بهائیت است که مرکزشان در حیفا واقع در اراضی اشغالی است.

 

جهانشاهی دارای تابعیت اصلی صهیونیستی است و ذیل گذرنامه فرانسوی در جهان رفت و آمد می کند. وی در بخش های مختلف اروپا فعالیت می کند؛ اما محور فعالیت هایش، به خصوص در حوزه اقتصادی، اراضی اشغالی است.

 

 

 

ویدئو/ تاکید جهانشاهی بر تلاش برای براندازی

 

 

وی در جمعی عنوان می کند: «وظيفه ما (جریان های برانداز و اپوزیسیون نظام) بوجود آوردن شرايط به زانو كشيدن جمهوري اسلامي است.»

 

 جهانشاهی همچنین در گفت و گو با صدای آمریکا اظهار می دارد: "قول مي‌دهيم ظرف يك سال براندازي جمهوري اسلامي صورت پذيرد" و در نشستی مطبوعاتی می گوید: "ما برای سرنگون کردن نظام ایران از هر شیوه‌ای استفاده می‌کنیم."

 

حال سوال اینجاست که چه اتفاقی رخ داده که جهانشاهی خواهان بازگشت به کشور شده و برنامه براندازی خود را برای مدتی محدود متوقف کرده است؟!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 10 / 1393برچسب:فتنه,امیرحسین جهانشاهی,ضدانقلاب,شبکه رها,فتنه 88,, ساعت | لينک ثابت |

هزینه شبکه های ضدانقلاب چگونه تامین می شود؟

هزینه شبکه های فارسی زبان خارج از کشور معمولا از طریق نوکری وزارت امور خارجه آمریکا و مجیزگویی اسرائیل تامین می شود.

به گزارش سرویسی سیاسی جام نیوز، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" در سخنانی به بررسی پشتوانه های مالی رسانه های ضد انقلاب خارج از کشور پرداخت.

 

وی در این خصوص گفت: «بر اساس سنتی که در رسانه های فارسی زبان در آمریکا وجود دارد اصولا در هر 16 دقیقه برنامه 4 دقیقه باید آگهی پخش کنند تا بتوانند هزینه های شبکه را تامین کنند. بالاخره باید به طوری این هزینه ها تامین شود.»

همایون افزود: «اگر این هزینه ها از راه های منطقی و معقول تامین نشود باید از روش های غیرمعقول و غیرمنطقی کمک بگیرند تا بتوانند پشتوانه مالی داشته باشند. دقیقا در این مواقع کار خطرناک می شود. آنوقت هست که آدم های شبکه، دیگر برای خودشان نیستند و دیگر نمی توانند مستقل باشند و مستقل حرف بزنند.»

مدیر کانال یک خاطر نشان کرد: «ما هم در تلویزیون کانال یک مجبوریم به گونه ای هزینه های خودمان را تامین کنیم. اما فرق کانال یک با دیگر شبکه ها این است که کانال یک سعی کرده تامین هزینه هایش هم در راستای خدمت به اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین باشد! به همین خاطر وسایل متنوع و مختلف می فروشیم.»

این عنصر خود فروخته در ادامه با اشاره به چگونگی تامین هزینه های دیگر شبکه های فارسی زبان ضدانقلاب اظهار داشت: «هزینه  شبکه ها معمولا از چند طریق تامین می شود که یا باید نوکر وزارت امور خارجه آمریکا شوند یا مجیزگوی اسرائیل باشند.»

وی در ادامه با کنایه زدن به تلویزیون  "ایران فردا" که با مدیریت "علیرضا نوری زاده" و حمایت های مالی عربستان سعودی تاسیس شده است گفت: «بعضی از دوستان نیز به سراغ عربستان سعودی رفته اند و با اهلا و سهلا گفتن هزینه 5 ساله تلویزیون خودشان را دریافت کرده اند.»

 

 

 

ادعای شهرام همایون برای تامین هزینه های تلویزیونش که در راستای خدمت به اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین است ! بیشتر شبیه طنز است. 

چرا که شهرام همایون برای خالی کردن جیب مخاطبین خود از هر روشی استفاده می کند و دربرنامه تلویزیونی خود هر وسیله های را که بتواند از طریق آن پول به دست بیاورد به معرض فروش می گذارد. از کلاه، تی شرت، جاسویچی و خودکار گرفته تا مجسمه، سکه، دستبند و گردنبند....

حال چگونه است که شهرام همایون مدعی فروش وسایلی است که در راستای اعتلای فرهنگ و ارتقا دانش مخاطبین است. کلاه و جاسویچی و خودکار چه نقشی می توانند در اعتلای فرهنگی یک شخص داشته باشند!؟

نکته مهم دیگر در صحبت های شهرام همایون مساله پشتوانه های مالی شبکه فارسی زبان است. به گونه ای مستقیما این شخص اشاره به وزارت خارجه امریکا و اسرائیل می کند و صراحتا اعلام می کند شبکه ها ازسوی آمریکا و اسرائیل کمک مالی می شوند و بعضی دیگر نیز همانند شبکه ایران فردا از سوی عربستان سعودی پشتیبانی می شود.

این اعتراف می تواند اهداف شوم این شبکه ها به درستی مشخص نماید. ضمن اینکه خود همین شهرام همایون نیز برای تامین هزینه  شبکه کانال یک همواره سنگ پهلوی را به سینه می زند و در برنامه های خود با دعوت از رضا پهلوی و نوکری این خاندان منحوس سعی در جلب نظرآن ها برای تامین هزینه ها ی شبکه را دارد.

به عبارت دیگر خود شهرام همایون نیز به گونه ای دیگر نوکر وزارت امور خارجه آمریکا و اسرائیل شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 10 / 1393برچسب:ضدانقلاب,شبکه های ماهواره ای,وزارت خارجه آمریکا,نوکری دشمنان,تلویزیون ایران فردا,علیرضا نوری زاده, ساعت | لينک ثابت |