"انتخابات آزاد" به تقلب و دیکتاتوری ختم شد + سند

قرارگاه میثم

"انتخابات آزاد" به تقلب و دیکتاتوری ختم شد + سند

عضو جدا شده گروهک سلطنت طلب از شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی مدعی شد که این شورا راهساز آزادی ایران نیست!

به گزارش گروه رصد بلاغ،خسرو صمدی (فروهر) مجری شبکه ضد انقلاب پارس که در شورای ربع پهلوی شرکت کرده بود و از اعضای شورای عالی آن به شمار میرفت در فیسبوکش نوشت : وجود رفتارهای غیر دموکراتیک و جریانات خودی و غیر خودی بر باور من نمیتوانند راهساز آزادی ایران باشند.

عضو جدا شده گروهک سلطنت طلب از شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی مدعی شد که این شورا راهساز آزادی ایران نیست!

با گذشت چند روز از تشکیل شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی در پاریس افشاگری های عناصراین شورا از روند تشکیل این شورا همچنان ادامه دارد.

پس از نشست شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی در پاریس که با استعفای بسیاری از شرکت کنندگان به علت وجود تقلب در انتخابات اعضای شورای عالی و عدم وجود دموکراسی در تعامل بین اعضا بود این بار خسرو صمدی (مشهور به خسرو فروهر) از سمت خود در این شورا استعفا داد.

خسرو صمدی (فروهر) در فیسبوکش نوشت:      

" متاسفانه در این مدت که به عنوان نماینده عضو شورای عالی بودم به شدت توسط جریان هایی از داخل شورا زیر فشار گذاشته شده ام ولی با این اندیشه که شاید امکان اصلاح مشکلات باشد سکوت کرده بودم. از دید من این افراد با اعمال قدرت و سوء استفاده از نفوذی که از پیش نیز در کمیته موقت داشته اند امکان هرگونه رشد سالم این شورا را ناممکن ساخته اند.وجود رفتارهای غیر دموکراتیک و جریانات خودی و غیر خودی بر باور من نمیتوانند راهساز آزادی ایران باشند. ..."

صفحه فیسبوک متعلق به خسرو صمدی(فروهر)

به نظر میرسد که اختلافات در این شورای به اصطلاح ملی ربع پهلوی بسیار بیش از این حد باشد و احتمالادر آینده ای نزدیک شاهد ریزش بیشتری از اعضای این شورا از درون آن باشیم.

لازم به ذکر است که این شورا درحالی باهدف برگزاری انتخابات آزاد در ایران شروع به کار کرد که بیشتر  شرکت کنندگان آن با اذعان به نبود دموکراسی در انتخاب اعضای شورای عالی به روند اداره این نشست و برخورد مسئولین برگزاری اعتراض داشته اند و مدعی شده اند که در درون این شورا هیچگونه دموکراسی و آزادی وجود ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 25 / 2 / 1392برچسب:ربع پهلوی,شورای ملی,رضا ربع پهلوی,امین صمدی,خسرو فروهر,, ساعت | لينک ثابت |