دکترتقلبی کاندیدای ریاست جمهوری شد!+اسناد

قرارگاه میثم

دکترتقلبی کاندیدای ریاست جمهوری شد!+اسناد

به گزارش مانیتورینگ شبکه اطلاع رسانی کوتاه نیوز؛ حسن روحانی کاندیدای مورد حمایت هاشمی و اصلاح طلبان در بیوگرافی رسمی خود اعلام کرده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسگو در اسکاتلند دریافت کرده است.

عکس از صفحه مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام

 سایت ایران الکشن واچ (دیده‌بان انتخابات ایران)، با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است. اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شد موجود است.

بد نیست شیخ دیپلمات در خصوص ابهام موجود در مدرک خود توضیح دهد.چند سال قبل هم دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به یکی از وزاری دولت را تکذیب کرد که سر و صدای زیادی به همراه داشت.

سایت ایران الکشن واچ (دیده بان انتخابات ایران) مدرک دکتری حسن روحانی را بررسی کرد

سایت رسمی  دانشگاه گالاسگو و همچنین سرویس پایان‌نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت

در قسمت بایگانی سایت جستجوی نام (hasan rowhani) حسن روحانی بی نتیجه است

شایان ذکر است دانشگاه گلاسگو ( University of Glasgow)‏ در سال ۱۴۵۱ میلادی در شهر گلاسگو در اسکاتلند تاسیس شده و یکی از دانشگاه‌های باستانی بریتانیا و چهارمین دانشگاه قدیمی انگلیسی‌زبان دنیا است. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه به تحصیل و پژوهش مشغولند.



نظرات شما عزیزان:

hesar1
ساعت11:02---25 خرداد 1392
افرین خیلی خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 8 / 3 / 1392برچسب:دکتر حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,دکترای تقلبی, ساعت | لينک ثابت |