مدیر تلویزیون اندیشه قربانی شورای ملی رضا پهلوی شد

قرارگاه میثم

مدیر تلویزیون اندیشه قربانی شورای ملی رضا پهلوی شد

رادیوکوچه در خبری از برکنار شدن "فرامرز فروزنده" مجری و برنامه ساز تلویزیون ماهواره ای اندیشه از کار شد.

به گزارش رسانه ایران در این خبر آمده که «فرامرز فروزنده»، مدیر، برنامه‌ ساز و مجری تلویزیون ماهواره‌ای اندیشه، از کار برکنار شده و به نظر می‌ رسد که وی نیز قربانی شورای ملی رضا پهلوی شده باشد.

فرامرز فروزنده که پیش ‌تر خود را از مخالفان رژیم پادشاهی معرفی می‌کرد، ماه گذشته، مسئول جمع آوری پول برای شورای ملی رضا پهلوی در تلویزیون‌ های ماهواره ای شد و توانست با همکاری ده ها نفر از هنرمندان و صاحبان تلویزیون‌ های ماهواره‌ای در لس آنجلس مبلغی بیش از پانصد هزار دلار جمع آوری کند.

گفته شده که چند روز پس از گرد آوری پول، اختلافات میان اعضای شورا بالا گرفته که منجر به اخراج و استعفای سخنگو و چند تن از اعضای شورا شد. از این پس اعضای شورا درباره یکدیگر به افشاگری پرداختند.
 

فرامرز فروزنده در سمت راست در کنار مدیران 6 تلویزیون فارسی لس آنجلس در همیاری با شورای ملی‌ رضا پهلوی


در همین رابطه سایت کدوم نیز در خبری آورده که تلویزیون فارسی‌ زبان اندیشه که در لس آنجلس مستقر بوده و به سرمایه آقای دورمانی از حامیان اصلی‌ شورای ملی‌ رضا پهلوی است اعلام کرده که فرامرز فروزنده مدیر این شبکه اخراج شده است. فرامرز فروزنده پس از آقایان کاردان و ذهاب سومین مدیر این شبکه است که آن را به دلیل اختلاف سلیقه با سرمایه گذار، شبکه ترک کرده است.

خروج فرامرز فروزنده مدت زمان کوتاهی پس از جلسه همیاری شبکه ‌های تلویزیونی لس آنجلس با شورای ملی‌ رضا پهلوی و میهمانی مجلل نوروزی فرش قرمز در کانادا (مشترک با علیرضا امیرقاسمی) انجام می شود.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی میهن بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ دلار خرج این مهمانی شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 1 / 1392برچسب:فرامرز فروزنده,تلویزیون اندیشه,شورای ملی,نادر درمانی,شورای خیالی,رضا ربع پهلوی, ساعت | لينک ثابت |