چرا سخنرانی رئیس مجلس در قم به پایان نرسید؟!

قرارگاه میثم

چرا سخنرانی رئیس مجلس در قم به پایان نرسید؟!

به نقل از کوتاه نیوز

22بهمن هر سال به شکرانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه به خیابان ها می آییم تا تجدید میثاقی باشد با امام راحل و شهدای انقلاب و درهر سال به برکت رشد و افزایش بصیرت مردمی ، حضوری چشمگیر و پرشکوه تر نسبت به سال های گذشته را شاهد هستیم .  اما امسال کمی متفاوت بود ، شور و هیجان انقلابی و شعور و بصیرت ولایی مردم آنهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی ، چشم طمع رسانه های بیگانه را به ایران دوخته بود تا شاید از کوچکترین حاشیه این حضور انقلابی خبری تهیه کنند و به خیال خام خود ، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کام مسلمانان و آزادگان جهان تلخ کنند ، 22 بهمنی که روایت ایستادگی در برابر طاغوت و خودکامگی رژیم منفور شاهنشاهی است .

اما رفتار مردم و شعارنوشته های انبوه در دستان ملت ، نمای دیگری را نشان می داد و ثابت کرد میزان ارادت مردم به مسئولین در میزان تبعیت آنان از فرامین سکاندار انقلاب ، ولی امر مسلمین می باشد .

شب قبل از 22 بهمن پیامکی به دستم رسید که یکی از دوستان برایم ارسال کرده بود ، دوستی که در انتخابات به کاندیدایی رای داد که بعد ها از سران فتنه شد . محتوای پیامک فرمایشی از حضرت علی (ع) بود : اگر در زمان لبیک به ندای رهبر خویش در خواب باشید در زیر چکمه های دشمن بیدار میشوید .

اما حاشیه ای در آخرین لحظات باقیمانده به انتهای مراسم راهپیمایی مردم انقلابی ایران در شهر مقدس قم به وقوع پیوست که اندیشیدن به ماهیت آن ابهامات زیادی به ذهن متبادر می کند ؛ حرکتی اعتراضی به سخنرانی دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و فراتر از آن رئیس قوه مقننه ، که به دور از نزاکت و ادب با پرتاب کفش و اشیای دیگر و البته سازماندهی شده صورت پذیرفت . محکوم بودن حرکت جمعیت اندکی از افرادی مجهول الهویه امری است روشن و مسلم  و قطعاً برخورد دستگاههای مسئول و امنیتی استان با حرکت فوق الذکر در برملا نمودن پشت پرده آن نقشی به سزا خواهد داشت و این کمترین خواسته و توقع نیروهای انقلابی و شهیدپرور قم می باشد .ولی نکته ای که مدیران سایت ها و خبرگزاری های حامی شما از آن (به عمد یا اشتباه)
غافل شدند ، قراردادن یک جمعیت محدود سازماندهی شده بدرفتار درکنار انبوه مردم معترض بود که از شما و رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان امر ، تبعیت از ولی امر را در حوادث اخیر ندیدند و باعث شد تا همگی و شما بعد از آن یکشنبه سیاه ، از کوه اعتماد مردم سقوط کنید و شاید اگر دیگر مسئولان دخیل در یکشنبه سیاه هم در قم حضور می یافتند انتظار چنین اعتراضی و حتی شدیدتر را از مردم انقلابی قم داشتند .

من هم مثل بقیه خبرگزاری ها ، جمعیت اندک که قصد آشوب داشتند را سازماندهی شده میدانم اما نادیده گرفتن جمعیت انبوه مردم را که شعار خواص بی بصیرت را سر می دادند و حضرتعالی در طول مسیر راهپیمائی به کرات مشاهده نمودید ، به نوعی شانتاژ خبری برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات انقلابی و به حق مردم شهید پرور قم می دانم و بدون قضاوت ، حادثه دیروز حرم مطهر آن هم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، تجمع جریانی مشکوک ، لجوج وهتاک بود که خبرگزاری های ایلنا، بازتاب، خانه ملت ، مهر، انتخاب، روزنامه های اعتماد، جمهوری اسلامی، شرق، بهار، آرمان و ... سعی کردند آن را به پای مردم بنویسند و این بی انصافی رسانه های داخل ، خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه را فراهم نمود ، به گونه ای که از رسانه های کینه توز اسرائیلی تا شبکه های لس آنجلسی و شخصیت های فسیل اپوزیسیون و سران دول غربی  سعی کردند از آب گل آلود علیه نظام و رهبری معظم انقلاب ماهی بگیرند .

شما که نماینده مردم محترم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی هستید به چه دلیل علی رغم مخالفت شورای تامین استان قم اصرار به سخنرانی داشتید؟ شما که اعتراضات مردم در راهپیمائی خیابان های اطراف را مشاهده نموده بودید ، چراحاضر شدید به سمت حرم بروید و  انبوه مردم را که از شما مکدر و دلگیر بودند و هشدار و توصیه شورای تأمین نیز مؤید آنست ، نادیده بگیرید ؟ دلیل لجاجت و اصرار برای ایراد سخنرانی چه بوده است؟

آیا برای شما محرز نبود که این اتفاق صورت می گیرد ؟ اگر پیش بینی ها را قبول نداشتید ، کمی دور از درایت و تدبیر ریاست محترم مجلس است و اگر قبول داشتید خدای ناکرده چه عامل دیگری در پشت اصرار شما بر سخنرانی نهفته است !؟

با شرح فوق ، 3 موضوع اصلی مطرح می شود. گرچه به دنبال متهم کردن شخص یا گروهی نیستم ولی طرح این 3 موضوع را باعث تنویر افکار عمومی می دانم و معتقدم عنایت و برکت از جانب پروردگار مهربان ، باعث مثمر ثمرواقع شدن آن می شود ، انشاءالله

جناب آقای دکتر لاریجانی :

1-مهمترین موضوعی که مطرح می باشد است این که علی رغم هشدارهای نهادهای امنیتی و دلسوزان انقلاب و شورای تأمین استان قم درخصوص احتمال اعتراض در برنامه سخنرانی حضرتعالی و مشاهدات حضرتعالی و همراهان در مسیر راهپیمائی ، آنهم قبل از شروع سخنرانی به دلیل متهم بودن در حادثه یکشنبه سیاه مجلس ، اصرار شما برای سخنرانی چگونه توجیح می شود ؟ دنبال برآورد نتایج کارهایتان بودید یا سر دیگری در آن نهفته است؟

2-وقتی محافظین شما با مردم درگیر شدند چرا از پشت تریبون به آنها تذکر ندادید و جلسه را ترک نکردید ؟چرا علاقمند بودید ایجاد التهاب کنید ؟ چرا بعد از اینکه دیدید جمعیت انبوه مردم ، معترض به ادامه سخنرانی هستند جایگاه را ترک نکردید و خود حاشیه ساز شدید که بعد از  دقایقی همان جمعیت مرموز سازماندهی شده کفش به سمت شما پرتاب کند؟ و  درعین خوشبینی این حرکت شما و اقدام عده ای اندک و هتاک ، آن هم در مکان مقدسی چون حرم مطهر حضرت معصومه ، از ابتدا و انتهای یک سناریو که هدفی مجهول دارد ، حکایت می کند .

3-و موضوع آخر اینکه به وضوح نتیجه این حادثه تلخ را مشاهده نمودید . در تقویم کاری بهمن ماه شما ، 23بهمن عنوان سفر به پاکستان ذکرشده است ، حادثه روز گذشته و حاشیه های آن نه برای شما بلکه برای نظام به دلیل منصبی که دارید هزینه داشته است و طبق اخبار موجود مسئولان پاکستانی اولین سؤالی که از شما پرسیده اند حادثه روز گذشته در حرم و ارزیابی شما از آن بوده است ؟ آیا بازهم جای سوال و جوابی مانده است ؟

وبلاگ نویسان و مدیران سایت های ارزشی قلباً به شما علاقمندهستند و خدمات شما در روشنگری و مبارزه با دوران سیاه دوم خرداد و اصلاح طلبان آمریکایی را فراموش نمی کنند ولی برخوردهای قضایی ، صرفاً به دلیل انتقاد از شما و حبس و زندان و جریمه نقدی وبلاگ نویسان ارزشی و حتی برخی از فرزندان شهداء که فقط و فقط به دلیل نقد رفتارهای شما زندانی و جریمه شدند ، در کدامین فصل از گذشته پرافتخار شما جای می گیرد .

مردم انقلابی میزان ارادتشان به مسئولان نظام را در میزان تبعیت آنان از دستورات و منویات رهبر عزیز و معظم انقلاب می دانند و این اصل اثبات شده و خدشه ناپذیر این ملت شهیدپرور است . 22 بهمن 91 در تاریخ استان قم ثبت شد و ثابت کرد جریان لجوج و سازماندهی شده در بین مردم انقلابی جایی ندارند وآغوش ملت برای اشخاص و گروه هایی باز است که در خط ولایت حرکت می کنند و همراه و یاور رهبر هستند .

22 بهمن 91 بار دیگر نشان داد حتی اگر دست تفرقه و اختلاف افکنی از آستین سران اقوا نیز بیرون بیاید ، بازهم نشاط ملی مردم ایران صدمه نمی بیند ، مردمی که برای این انقلاب 300 هزار شهید ، 300 هزار دسته گل ، 300 هزار عزیز داده اند ، هرگز سفارش  آنها را بر پیروی تام  از ولی فقیه زمان و تنها نگذاشتن سیدو مولای خود ، فراموش نکرده و لحظه به لحظه پای آرمانهای انقلاب حضور داشته اند و اکنون  نوبت شما است . سران قوا !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 25 / 11 / 1391برچسب:چرا سخنرانی لاریجانی به پایان نرسید,22 بهمن91,شعار علیه لاریجانی, ساعت | لينک ثابت |