سبقت گرفتن عارف بر روحانی در تازه ترین نظرسنجی ها

قرارگاه میثم

سبقت گرفتن عارف بر روحانی در تازه ترین نظرسنجی ها

نتایج چند نظر سنجی معتبر نشان میدهد که عارف بر روحانی سبقت گرفته و در افکار عمومی از وضعیتی به مراتب بهتر برخوردار می باشد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد،هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم گزاره ها و مواردی که در تصمیم گیری مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده تاثیرگذارند دچار تحول می شود.
یکی از مواردی که در این راستا تاثیر فراوانی از خود نشان داد و البته در سال 88 نیز شاهد جریان سازی آن در نتیجه ها بودیم،مناظرات کاندیداها با یکدیگر بود.
نظر سنجی ها و پیگیری های مکرر ارگان ها و رسانه های مختلف در جریان مناظرات و در عین حال مراسم هایی از سوی ستادهای کاندیداها برگزار شده است شکل گرفته است و در ضمن پراکندگی آرا در اینخصوص، محوری مشترک دیده می شود.
با گذر از این تفاسیر بحث ائتلاف و انتخاب یک نفر برای حمایت همه جانبه وی از سوی جریان ها و بزرگان انها در روزهای اخیر داغ شده است چرا که این امر در یکپارچه شدن سبد ارای کاندیداها در عین چارچوب بندی حمایت ها نقش بسزایی دارد.
در اینخصوص آخرین نظر سنجی ها خبر می دهد که معاون اول اصلاحات بدنبال مشی اتخاذ شده از سوی وی در جریان مناظرات و برنامه های تبلیغاتی گوی سبقت را از نامزدی که تنها به امید حمایت هاشمی رفسنجانی و ادامه سیاست های وی وارد عرصه شده را، ربوده است.
مواردی همچون حفظ اعتدال و عدم عصبانیت و رعایت برخی از مولفه های اخلاق سیاسی گزاره هایی است که محمدرضا عارف را پیش انداخته و جریانی را که در روزهای اخیر اندیشه هایی همچون کنارگذاشتن زوری وی به نفع روحانی را پیگیری میکردند را مستاصل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:عارف,روحانی,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |