وحشت ضد انقلاب از حضور نفوذی دستگاه اطلاعاتی ایران در نشست پاریس + سند

قرارگاه میثم

وحشت ضد انقلاب از حضور نفوذی دستگاه اطلاعاتی ایران در نشست پاریس + سند

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با نزدیکی به زمان برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و تشدید تحرکات ضد انقلاب، عناصر سلطنت طلب و ضد انقلاب در جدید ترین نشست خود درحالی قرار است اوائل هفته آینده در فرانسه گرده هم آیند که هیچ یک از مدعوین اطلاعی از زمان و مکان برگزاری نشست ندارند.

این نشست که شنبه و یکشنبه آینده در پاریس با نام نشست شورای (به اصطلاح) ملی برگزار می گردد به دلیل عمق اختلافات عناصر ضدانقلاب با یکدیگر بارها به تعویق افتاده بود و حال که قرار است برگزار گردد هیچ یک از مدعوین اطلاعی از زمان و محل برگزاری نشست ندارند.

در اطلاعیه ای که توسط یکی از سایت های سلطنت طلب در خصوص مدعوین به این برنامه منتشر شده است، دلیل این بی نظمی و ناهماهنگی ها را مسائل محرمانه اعلام نموده است.

در این پیام که از قول مسئول اطلاع رسانی شورا منتشر گردیده آمده است :

«بدینوسیله از خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها که جهت شرکت در نخستین نشست شورای ملی ایران در پاریس اوراق هویتی و معرفی نامه ارسال کرده اند تقاضا می شود در اسرع وقت شماره تلفن همراه خود در مدت اقامت در پاریس را اطلاع دهند. مستدعی است دوستان توجه داشته باشند که به دلایل امنیتی نشانی محل مجمع تنها حدود یک ساعت پیش از برگزاری از طریق پیامک (اس ام اس) برای ایشان ارسال خواهد شد، لذا اعلام شماره تلفن همراه در پاریس جهت تکمیل درخواست شما ضروری است.»
 


همچنین این درحالی است که اکثر گروه های ضد انقلاب این نشست را یک شوخی پنداشته اند  و پیش بینی می شود این نشست عناصر سلطنت طلب همانند دیگر نشست هایشان سبب تشدید اختلاف گردد.

لازم به ذکر است حضور افرادی چون نازیلا گلستان و امیر فخرآور که در بین ضدانقلاب متهم به همکاری با وزارت اطلاعات ایران می باشند سبب اعتراضاتی از سوی همین تعداد اندک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 5 / 2 / 1392برچسب:وحشت ضد انقلاب,نشست شورا,سلطنت طلبان, نازیلا گلستان,ضد انقلاب,نشست پاریس, ساعت | لينک ثابت |