دستگیری مدیر پروژه ندا آقاسلطان 'ضربدر چهار'

قرارگاه میثم

دستگیری مدیر پروژه ندا آقاسلطان 'ضربدر چهار'

ه گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد،‌ این منبع آگاه از دستگیری تیمی که قصد داشتند همانند سال 88 و در راستای پروژه شهید سازی برای جریان ضد انقلاب قربانی بتراشند خبر داد.
 

وی با تاکید بر طمع و تلاش سرویس های جاسوسی غربی برای تأثیر بر انتخابات ریاست جمهوری 92 افزود: جاسوس دستگیر شده در کشور مالزی با یکی از افسران سازمان سیا ملاقاتی داشته و در این نشست مأموریت هایی به وی محول شده است.

به گفته جاسوس دستگیر شده وی مامور جذب و اغفال 4دختر ایرانی و نگهداری آنها تا زمان انتخابات در یک خانه تیمی که تمام هزینه های آن به فرد مذکور رسیده، بوده است.

این مقام مسئول در وزارت اطلاعات تاکید کرد: ضمن برقراری تماس با خانواده دخترانی که مورد این هدف شوم قرار گرفته بودند به آنها درباره خطری که جان دخترانشان را تهید می کند هشدار داده و اطلاعات مهمی را در اختیار ایشان قرار داده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ آرامش و همبستگی ملی یادآوری کرد دشمنان در صدد هستند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پروژه بهار ایرانی که جعلی از بهار عنوان مجعول بهار عربی است را به مرحله اجرا بگذارند.
 
این مقام مسئول با تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو از برگزاری انتخابات با امنیت مطلوب در اقصا نقاط کشور خبر داد.

یکی از تاکتیک های روانی که در جریان فتنه 88 بصورت پروژه ضد نظام خودنمایی کرد،"پروژه شهید سازی"توسط عناصر رسانه ای فتنه بود.
افرادی چون ندا آقاسلطان از جمله سوژه های این پروژه بودند که پس از مشخص شدن نحوه قتل آنان توسط تیم منافقین، ابعاد مختلف هماهنگی عناصر نفاق در داخل و جریان های رسانه های ضد انقلاب را مشخص کردند.
در سال گذشته نیز نشست های علنی این جریان ها با مدیریت افرادی همچون اردشیر امیر ارجمند به این امر مهر صحت زد که مجریان پروژه هایی چون ترور در داخل ارتباطی تنگاتنگ با جریان های رسانه ای، اتاق فکرهای ضد ایرانی و اقلیت مخالف دولت خارج از کشور دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 1 / 2 / 1392برچسب:مدیر پروزه ندا آقا سلطان,سرویس های بیگانه,جنبش سبز,امیر ارجمند,وزارت اطلاعات, ساعت | لينک ثابت |