مدیریت تلویزیون اندیشه به یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق رسید

قرارگاه میثم

مدیریت تلویزیون اندیشه به یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق رسید

با اخراج فرامرز فروزنده از مدیریت تلویزیون اندیشه توسط سرمایه گذار این شبکه، یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق جایگزین وی شده است.

به گزارش رسانه ایران "فرامرز فروزنده"، مدیر، برنامه‌ ساز و مجری تلویزیون ماهواره‌ای اندیشه، از کار برکنار شده و به نظر می‌ رسد که وی نیز قربانی شورای ملی رضا پهلوی شده باشد  اما در اقدامی جالب از سوی سرمایه گذار تلویزیون اندیشه، "کورش عرفانی" یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق به مدیریت این شبکه منصوب شده است.

در همین رابطه پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر می نویسد که تلویزیون اندیشه که مدتی به صورت دربست در اختیار رضا پهلوی و اصلاح طلبان حکومتی قرار داشت به یک باره با اخراج "فرامرز فروزنده" مدیر پیشین آن، تغییرات گسترده و بنیادینی را در اهداف و استراژی خود شروع کرده است و اکنون با انتصاب "کوروش عرفانی" یکی‌ از اعضای سازمان مجاهدین خلق تردیدی برای مخاطبان باقی‌ نگذاشته که این تلویزیون در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمان مجاهدین خلق قرار گرفته است.

این ارگان خبری می آورد که اخراج فرامرز فروزنده بعد از آن‌ صورت گرفت که حدود پانصد هزار دلار پول با مدیریت وی در تلویزیون اندیشه برای کمک به شورای رضا پهلوی جمع آوری شد اما به دلیل آنکه پول ها به حساب شخصی‌ فروزنده واریز شده بود، همین امر باعث ایجاد تنش میان "رضا پیرزاده" و او شد که نهایتا نیز به اخراج فروزنده منتهی شد.

بسیاری از منتقدان کمیته موقت شورای ملی رضا پهلوی، اقدامات "رضا پیرزاده" و "نازیلا گلستان" را سبب ساز اخراج ها و عدم موفقیت این شورا می دانند.

همچنین شنیده شده که فرامرز فروزنده در اقدامی تلافی جویانه، در مورد اهداف جدید پشت پرده تلویزیون اندیشه قصد افشاگری دارد و به زودی ناگفته‌های بسیاری را در مورد صاحب تلویزیون اندیشه و سرسپردگی او به مجاهدین خلق فاش خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 1 / 1392برچسب:تلویزیون اندیشه,شورای ملی خیالی,رضا ربع پهلوی,رضا پیرزاده,نازیلا گلستان,فرامرز فروزنده,کوروش عرفانی, ساعت | لينک ثابت |