نامه نگاری ملی مذهبی‌ها اولین گام فتنه برای خدشه در انتخابات 92

قرارگاه میثم

نامه نگاری ملی مذهبی‌ها اولین گام فتنه برای خدشه در انتخابات 92

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی مرصاد، پایان هفته گذشته بعد از سالگرد یوم الله 9 دی 6 تن از فعالان ملی مذهبی نامه ای به رهبر انقلاب نوشتند و در سیاه نمایی کامل از وضعیت موجود کشور خواستار آزادی سران فتنه و برگزاری انتخابات آزاد با نظارت نهادهای بین المللی شدند ، پروژه ای که از فتنه گران داخل کشور شروع شده و مورد استقبال ضد انقلاب واقع شده است تا جایی که ربع پهلوی که به مسائل سیاسی آگاه نیست از این طرح استقبال کرده است.
این افراد ضمن پذیرفتن برخورد دوگانه آمریکا با موضوع حقوق بشر در نامه خود آورده اند:

" حقوق بشر، امروز مقوله ای جهان شمول است و علیرغم اینکه خیلی از کشورها آنرا رعایت نمی کنند ولی در محافل بین المللی از آن دفاع می کنند. رویکرد امریکا به حقوق بشر دوگانه است در حالیکه چشم خود را در مورد عدم رعایت حقوق بشر در عربستان، بحرین، اسرائیل و … می بندد و آنچه در گوانتانامو، ابو غریب، افغانستان و … گذشته است مواردی از روش های سیستماتیک نقض حقوق بشر می باشد. ولی برای فشار بر ایران از آن استفاده می کند."

انعکاس نامه در رسانه های ضد انقلاب

 

 

 

 

(سایت همبستگی ملی!؟ وابسته به منافقین کوردل)


در قسمت دیگری از نامه 6 تن از ملی مذهبی ها آمده است:
ایران در سی و چند سال گذشته، به جز چند سال در دوران خاتمی !؟ ، مرتباً با نقض آن روبرو بوده و درنهادهای حقوق بشرجهانی محکوم شده و در سالهای اخیر، هفته ای نیست که در رابطه باایران موردی از نقض حقوق بشر در محافل بین المللی مطرح نشود و احمد شهید(جاسوس آمریکا)، بیانیه ای یا مصاحبه ای در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران، صادر نکند یا انجام ندهد و ایران،جزء بدترین کشورهای جهان در نقض حقوق بشر معرفی شده است.
پرونده های قطور، دهه ی ۱۳۶۰ به کمک و اراده ی آسیب دیدگان مهاجر به کشورهای غربی، گشوده می شوند و همچون امریکا که توسط برتراند راسل در یک دادگاه نمادین در جنگ ویتنام، محکوم شد. در هفته های گذشته، ایران هم در لاهه در Iran Tribunal با شهادت یکصد نفرآسیب دیده ، محکوم به جنایت علیه بشریت گردید.
*  قابل ذکر است سیاه نمایی تا انتخابات از طرح های زنجیره ای مخدوش سازی انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است ، در این فاز طبق برنامه ریزی فتنه گران ، گروهک ملی مذهبی ها وارد شده اند.
نگاهی به دادگاه ایران تریبونال مورد اشاره درنامه (Iran Tribunal)
چندی است جریان نفاق با همکاری رسانه‌های معارض بار دیگر سوژه‌ی تکراری اعدام‌های سال 67 را مطرح کرده و با تشکیل دادگاهی نمادین به‌دنبال اعمال فشار حقوق بشری بر نظام هستند.
در آخرین اقدام خود اقدام به برپایی دادگاهی به اصطلاح مردمی و در واقع تئاتری سفارشی! به نام ایران تریبونال(Iran Tribunal)نموده‌اند تا در آن به خیال خام خود ایران را به خاطر اعدام‌های سال 67 محکوم به نسل‌کشی نمایند.
هشدار امام خمینی در خصوص نهضت آزادی
در زمان انتخابات مجلس سوم علی اکبر محتشمی پور وزیر کشور وقت دولت میرحسین موسوی با نگارش نامه ای خطاب به امام (ره) درباره حضور یا عدم حضور نهضت آزادی در انتخابات کسب سوال می کند که امام (ره) نیز با قاطعیت تمام ضمن رد هرگونه صلاحیت نهضت آزادی برای حضور در ارکان حاکمیت؛ در نامه ای به وی تصریح می کنند:
"ضرر آنها، به اعتبارآنكه متظاهر به اسلام هستند و با اين حربه جوانان عزيز ما را منحرف خواهند كرد و نيز بادخالت بي مورد در تفسير قرآن كريم و احاديث شريفه و تاويلهاي جاهلانه موجب فسادعظيم ممكن است بشوند، از ضرر گروهكهاي ديگر، حتي منافقين اين فرزندان عزيزمهندس بازرگان ، بيشتر و بالاتر است ."
"نهضت آزادي " و افراد آن از اسلام اطلاعي ندارند و با فقه اسلامي آشنا نيستند. ازاين جهت ، گفتارها و نوشتارهاي آنها كه منتشر كرده اند مستلزم آن است كه دستورات حضرت مولي الموالي اميرالمومنين را در نصب ولات و اجراي تعزيرات حكومتي كه گاهي بر خلاف احكام اوليه و ثانويه اسلام است ، بر خلاف اسلام دانسته و آن بزرگوار را نعوذبالله  تخطئه ، بلكه مرتد بدانند! و يا آنكه همه اين امور را از وحي الهي بدانند كه آن هم بر خلاف ضرورت اسلام است.
نتيجه آنكه نهضت به اصطلاح آزادي و افراد آن چون موجب گمراهي بسياري ازكساني كه بي اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند مي گردند، بايد با آنها برخورد قاطعانه شود، و نبايد رسميت داشته باشند.
صحیفه امام، جلد 20، صفحات 481 و 482

دادگاه ایران تریبونال و استناد نهضت آزادی به آن

در نامه آمده بود: "ایران هم در لاهه در Iran Tribunal با شهادت یکصد نفرآسیب دیده ، محکوم به جنایت علیه بشریت گردید"

 

تقی رحمانی که بعد از سپری محکومیت خود ازایران فرار کرد هم اکنون در کشور فرانسه شهر پاریس اقامت دارد ، 10 دسامبر 2012 در دیدار با احمد شهید مسئول رسیدگی به موضوع حقوق بشر ایران (جاسوس آمریکا) اطلاعات غلطی به او میدهد و احمد شهید از او درخواست میکند که فعالان داخل کشور (ملی مذهبی ها) باید نامه ای سرگشاده به رهبری بنویسند تا او در جلسه ای که در پایان ژانویه 2013 برگزار میشود نامه را مطرح کند تا بتواند به ایران از داخل فشار بیاورد، بعد از این دیدار گویا نامه توسط تقی رحمانی نگاشته شده است و در سایت ملی مذهبی که از پاریس اداره میشود منشر شد و خبرگزاری های فارسی زبان معاند و وب سایت های معارض با انقلاب اسلامی آن را منتشر کردند اشتباه استراتژیک 6 تن از ملی مذهبی ها دفاع از دادگاه نمایشی ایران تریبونال منافقین بوده است که پشت پرده آن لابی منافقین و پیام اخوان رییس بخش حقوقی دانشگاه کانادا است که از فعالین نفاق در کانادا است.

(خبرنامه گویا تریبون رسمی سازمان جاسوسی آمریکا)
(رادیو زمانه ارگان رسمی سازمان جاسوسی هلند)

جهت اطلاع 6 تن از فعالین ملی مذهبی ، ثبت در تاریخ

(مسعود رجوی قبل از عملیات مرصاد در دفتر صدام)

در 31 تیر ماه سال 1367، مسعود رجوی تمامی نیروهای سازمان را در سالن اجتماعات اشرف جمع کرده و طی یک سخنرانی مبسوط آغاز عملیات فروغ جاویدان و فتح تهران را اعلام کرده و می‌گوید: در این عملیات نیروهای زیادی به ما کمک خواهند کرد. از طرفی درب زندان‌ها که باز شود آن‌ها هم با ما هستند و با ما همراهی خواهند کرد. نیروهای زندان بالقوه با ما هستند. (افراد سر موضعی کسانی بودند که زندان دوران محکومیت را سپری میکردند و بعد از مصاحبه هایی تخصصی که توسط قضات قوه قضاییه صورت گرفت اعلام کردند سر موضع هستند و اگر از زندان آزاد شوند دست به اسلحه خواهند برد)

(5 مرداد 1367 عملیات مرصاد)
(زمین گیر شدن منافقین در عملیات مرصاد)

 

5 مرداد 1367 عملیات مرصاد
گروهک منافقين در پي حملات عراق به خاک ميهن اسلامي و عقب‏نشيني‏هاي موقت رزمندگان اسلام، با تصور اين‏که پذيرش قطعنامه 598 ناشي از جدايي ملت و دولت است، به خيال واهي، فرصت را غنيمت شمرده و سعي در رسيدن به اهداف پليد خود نمود. منافقين با جمع‏آوري ديگر ضد انقلابيون سرخورده، از کشورهاي مختلف اروپايي، نيرويي به استعداد تقريبي 15 هزار نفر فراهم کرده و با بهره‏گيري از جنگ‏افزارهاي اهدايي صدام و ديگر اربابان خود، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوري اسلامي ايران آغاز کردند. نيروي هوايي عراق با حمايت مقدماتي، آنها را براي ورود به عمق خاک ايران و در نهايت، فتح تهران، ترغيب مي‏کند.
در اين تجاوز نابخردانه، منافقین متحمل تلفات و خسارات عظيمي شدند که بيش از 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 90 قبضه خمپاره‏انداز 80 ميلي‏متري، 150 قبضه خمپاره‏انداز 60 ميلي‏متري و 30 قبضه توپ 106 ميلي‏متري منهدم شد. علاوه بر آن ده‏ها دستگاه تانک، نفربر، خودرو و نيز صدها قبضه سلاح سبک و نيز مقاديري تجهيزات پيشرفته الکترونيکي و مخابراتي به غنيمت نيروهاي اسلامي درآمد. در اين عمليات، 4800 نفر از منافقان نيز کشته و زخمي شدند.
سخنی کوتاه با 6 تن از فعالان ملی مذهبی:
شاید شما از یاد برده باشید ولی فرزندان جوان روح الله هنوز دست‌ گروهک‌های ملی و مذهبی را در فتنه سال 88 و همراهی و هم‌دلی با دشمنان این آب و خاک از یاد نبرده اند.اگر همه آن گذشته سیاه را نیز نادیده بگیریم ، نمک نشناسی این جماعت، میراث خواری مبارزاتی و پروار شدن از کیسه این نظام و در عین حال فالوده خوردن با دشمنان قسم خورده این انقلاب و نشستن بر سر سفره آنان را هرگز از یاد نخواهد برد.

یادتان باشد شما از افرادی دفاع کردید که دستشان به خون مردم بی گناه در ایران آلوده است ، 17000 هزار شهید ترور سندی است که در تاریخ ثبت است.تعجب اینجا است که قصد دارید گروهکی مانند منافقین که حتی در ضد انقلاب جایی ندارد را تطهیر کنید.

(جنایات سازمان منافقین ، کاسه لیسان صدام جنایتکار)
(بخش کوچکی از جنایات گسترده منافقین در ایران)

 اما چه خوب پیر جماران سفارش کرد:
"ضرر آنها، به اعتبارآنكه متظاهر به اسلام هستند و با اين حربه جوانان عزيز ما را منحرف خواهند كرد و نيز بادخالت بي مورد در تفسير قرآن كريم و احاديث شريفه و تاويلهاي جاهلانه موجب فسادعظيم ممكن است بشوند، از ضرر گروهكهاي ديگر، حتي منافقين اين فرزندان عزيزمهندس بازرگان ، بيشتر و بالاتر است ."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 10 / 1391برچسب:ملی مذهبی,نامه 6 تن از ملی مذهبی ها,نامه به رهبری,سازمان منافقین,انعکاس نامه در رسانه های ضد انقلاب,دادگاه ایران تریبونال,, ساعت | لينک ثابت |