التماس ضدانقلاب برای بازگشت به کشور+سند

قرارگاه میثم

التماس ضدانقلاب برای بازگشت به کشور+سند

به گزارش ایران دیپلماتیک از صفحه فیس بوک ، یک هفته از حضور محمد جواد ظریف وزیر محترم خارجه در آمریکا میگذرد.در این یک هفته افراد بسیاری از عناصر ضد انقلاب برای وی پیام فرستادند که از مخالفت با جمهوری اسلامی خسته شده اند و به دنبال این هستند باقی مانده عمرشان را در ایران بگذرانند و آموخته های خود را برای ایران خرج کنند از جمله این افراد فرخ نگهدار از گروهک تروریستی فداییان خلق و ابراهیم نبوی طنز نویس است.
نبوی با یک کامنت در فیس بوک ظریف درخواست داشت برای ایران های خارج از کشور که علاقه بازگشت دارند تدبیری شود.نبوی که قلم خوبی دارد چندی است در خدمت رسانه های دشمن قرار گرفته است البته اخبارهای واصله حاکی از این است که پشیمان شده است.او در پیام فیس بوک نوشت:"ظریف جان! یک فکر جدی برای ایرانیان بیرون بکنید. ما یک عالمه چیزهایی رو بیرون یاد گرفتیم و گروهی مثل من دوست ندارند بیرون ایران بمونند، می خوان برگردن کشورشون و تجربه هاشون رو به جامعه منتقل کنند. به اینها هم که پشت دولت شما هستند فکر کنید. واقعا همین ظرافتت ما رو کشته. مخلص" این نوع برخوردها در مقایسه با اقدامات فتنه 88 نشنان میدهد فتنه گران پی به حماقت خود برده و بعد از اینکه سرشان به سنگ خورده حال تقاضای بخشودگی و گذشت دارند.

نگار مرتضوی مجری سابق صدای امریکا که هم اکنون در بی بی سی انگلیسی کار میکند  خود را به جلسه ایرانی ها رساند و سعی کرد در مسیر خروج دکتر ظریف قرار بگیرد تا بتواند در یک عکس اتفاقی برای دوستان آمریکایی اش کلاس بگذارد! البته این اقدام او نکوهش و سرزنش و حتی فحاشی های گسترده توسط ضد انقلاب را در پی داشته است و نگار در جواب به همه نوشته " دوست داشتم"

جالب است و خالی از لطف نیست که گفته شود طبق اطلاعات موثق روسای دیگر کشورها برای دیدار با جان کری ثبت نام کردند که به خیلی ها نوبت نرسید اما در طرف ایران این جان کری بود که شدیدا به دنبال دیدار با ظریف بود حتی در یک دیدار چند دقیقه ای و نشان میدهد که آنها ناچار و علاقه مند به ارتباط با ایران هستند و این دستاورد یک شبه نیست 35 سال مقاومت در برابر همه توطئه های استکبار و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال مقاومت این پیروزی دیپلماسی را رقم زده است.البته اگر این عکس با احمدی نژاد گرفته میشد دوستان اصلاح طلب فریاد وا اسلاما سر میدادند و حتما هم آقای هاشمی محکوم میکرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 6 / 7 / 1392برچسب:نگار مرتضوی,جان کری,صدای آمریکا,ظریف,, ساعت | لينک ثابت |