عدم پاسخگویی روحانی در خصوص مدرکش

قرارگاه میثم

عدم پاسخگویی روحانی در خصوص مدرکش

به گزارش سرویس سیاسی "ناصرون" حذف عارف از انتخابات به نفع نامزد کارگزاران، باعث دلخوری و اعتراضات گسترده در جبهه اصلاحات شده است.

در این باره وب‌سایت اصلاح‌طلب آینده آنلاین که از خاتمی حمایت می‌کند، خبر داد «جمعی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در دیدار با سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور سابق کشور، از او خواسته بودند موضع خود را پیرامون ائتلاف حسن روحانی و محمدرضا عارف صریحاً بیان کند، در این سناریو سایت های دولت های بیگانه به کمک اصلاح طلبان آمدند.

سایت دویچه وله وابسته به سازمان جاسوسی آلمان نوشت: در پی انصراف محمدرضا عارف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد، محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین، ضمن قدردانی از وی رسماَ اعلام کرد که رای خود را به حسن روحانی خواهد داد.

انبوه حمایت سایت های دولت های بیگانه از حسن روحانی تنها نماینده اصلاح طلبان در ریاست جمهوری میتواند خود دلیلی بر اهداف شوم و پلید این رسانه ها در دستیابی به مقاصد خود در انتخابات ایران باشد.

 

حسن روحانی نامزد مورد حمایت رفسنجانی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ، در بیوگرافی رسمی و وبسایت شخصی خود ادعا کرده است که با ادامه تحصیل در بریتانیا، مدرک " کارشناسی ارشد " در رشته حقوق عمومی و " دانشنامه دکتری " در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو در اسکاتلند دریافت کرده است . ویکیپدیا و برخی وبسایت های ستادی و انتخاباتی وی هم ، همین ادعا را منتشر کرده اند .
 

ابهام در مدرک دکتری حسن روحانی ، هیچ گاه پاسخگو نبود

خاتمی در پیام خود می‌نویسد: اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد.

روزنامه انگلیسی "تلگراف" با اشاره به سایت "دیده بان انتخابات ایران" که توسط ایرانی‌های خارج از کشور برای رصد اخبار انتخاباتی راه اندازی شده، نوشت که دانشگاه گلاسگو در پاسخ به استعلام این گروه گفته است هیچ گونه مدرک و پرونده‌ای دال براینکه شخصی به نام "حسن روحانی" در این دانشگاه تحصیل کرده باشد، وجود ندارد.

بنا بر این گزارش، پس از رسانه‌ای شدن این مطلب در مستند دوم انتخاباتی حسن روحانی نام محل تحصیل او به دانشگاه "کالدونین" گلاسکو تغییر پیدا کرد .این فیلم هیچ اطلاعاتی از زمان تحصیل وی در این دانشگاه نداد و گوینده تنها ذکر کرد که روحانی در سال‌های دهه ٥٠ دانشجوی این دانشگاه بوده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:ستاد حسن روحانی,حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,ابهام در مدرک, ساعت | لينک ثابت |